Intensu interessu in u sustegnu di Sementi di Chickpea da i Capital Farmers

intensu interessu in u sustegnu di sementi di ceci da i agricultori
intensu interessu in u sustegnu di sementi di ceci da i agricultori

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, cuntinueghja à sustene u sviluppu agriculu per i agricultori per cuntribuisce à l'ecunumia sia di a capitale sia di u paese sustenendu a produzzione domestica. U numaru di agricultori hè statu aumentatu da 25 mila à 2 mila 5 per via di l'intensu interessu in l'applicazioni di cullizzioni di richieste fatte da u Dipartimentu di Servizi Rurali in i distretti 700, mentre chì a tarifa di sustegnu hè stata aumentata da 800 tunnellate à 600 tunnellate. I graneddi di ceci seranu distribuiti à l'agricultori in marzu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, cuntinueghja i prughjetti chì dà priorità à u sviluppu rurale senza rallentà.

Cuntinuendu u so sustegnu à l'agricultori per aumentà a produzzione domestica in a capitale, u sindaco Yavaş hà avà appughjatu u buttone per u sustegnu di sementi di ceci. U Dipartimentu di i Servizi Rurali hà ricevutu richieste di sementi di ceci in 25 distretti in cunfurmità cù a dumanda di u sindaco Yavaş. A causa di l'intensa applicazione di l'agricultori in pocu tempu, u sustegnu di i graneddi di cici di a Municipalità Metropolitana hè statu aumentatu da 800 tunnellate à 600 tunnellate, mentre chì u numeru di agricultori pianificatu cum'è 2 mila era 5 mila 700.

RECORD APPLICATION À CHICK SEED SUPPORT

A Municipalità Metropolitana, chì hà per scopu di mantene u sviluppu agriculu riducendu e lagnanze ecunomiche sperimentate per via di l'epidemie di coronavirus; Distribuisce 90 graneddi di ceci à i agricultori chì rispondenu à e cundizioni specificate, 10 per centu di quale hè cuncessione è 600 per centu hè cuntribuzione agricula.

Dopu à l'elevata dumanda ricevuta durante u prucessu di candidatura trà u 3-5 di ferraghju 2021, u Dipartimentu di i servizii rurali hà radduppiatu u sustegnu di sementi di ceci da 800 tunnellate à 600 tunnellate. U sustegnu di sementi di ceci, chì hè previstu per esse datu à circa 2 mila agricultori, hà battutu un record per riceve 5 mila 700 applicazioni.

AGRICULTI DI A CAPITALE, SRISI

L'agricultori 25, chì sò ghjunti à i punti determinati in 5 distretti è applicati in persona, anu dichjaratu ch'elli seranu allevati economicamente grazia à stu sustegnu, è ringraziu a Municipalità Metropolitana.

L'agricultori chì anu dumandatu u sustegnu di sementi di ceci in Akyurt, Gölbaşı è Haymana anu manifestatu a so satisfaczione cù e seguenti parolle:

  • Yusuf Gurbuz: "Cum'è agricultore, sò assai cuntenta di stu serviziu. Aghju dumandatu per a prima volta. Hè statu assai utile per noi ".
  • Mustafa Ugur: "Vogliu ringrazià u presidente Mansur per tuttu u so sustegnu à l'agricultore. Aghju applicatu prima è beneficiatu di u sustegnu di ceci è aghju avutu assai risultati ".
  • Necati Ozbek: "Grazie per e sementi. Vogliu chì tutte e municipalità dà sti sustegnu. L'annu passatu, aghju benefiziu di u sustegnu di ceci, ci hà aiutatu assai. Perchè stu sustegnu ùn hè statu datu finu à avà ? U sustegnu à l'agricultori hè assai bellu è assai preziosu ".
  • Sedat Ugur: « Prima di tuttu, vogliu ringrazià u presidente di Mansur è tutti quelli chì anu cuntribuitu à u fattu chì pensanu à l'agricultori in questu modu. Ringraziemu à quellu chì pensa à l'agricultori. I prezzi di u diesel sò digià stabiliti, cusì u sustegnu di sementi hè assai impurtante per noi.
  • Ertugrul Alparslan: "Aghju ancu benefiziu di u sustegnu di i ceci, u granu, a veccia ungherese è l'orzu. Ùn aghju micca l'annu passatu, ma sò cuntentu di ottene questu annu. Vogliu ringrazià Mansur Yavaş per a so cuntribuzione à i paisani ".
  • Baki Calik: "Semu assai soddisfatti di sta applicazione. Grazie per u sustegnu di u nostru presidente, Diu ti benedica ".
  • Bandiera di Recai: "L'agricultore riceve avà ciò ch'ellu sperava. U sustegnu hè assai bellu. Prima di quessa, avemu compru pepite è piantini di tomate è avemu avutu assai pruduzzione. Aghju ancu animali. Aghju compru veccia Ungherese è piantatu è sò cuntentu cun ella. Ùn aghju micca piantatu u granu, aghju ancu piantatu u granu, aghju 20 ettari di granu avà. Cuntribuisce à l'ecunumia è à u nostru budgetu. Ùn avemu micca vistu nunda cusì da a municipalità finu à avà. Vogliu ringrazià assai u sindaco Mansur Yavaş, Diu u benedica ".
  • Ghjiseppu Mert: « Ringraziemu u sgiò presidente per u so sustegnu. Aghju ancu compru sementi di vetch. Dicemu a nostra satisfaczione in ogni locu ".
  • Hüseyin Aytac Talas: "E sementi di cuncessione distribuite da a Municipalità Metropolitana sò di grande benefiziu per i agricultori. Avemu ancu benefiziu di altre sementi disperse. Aghju compru sementi di veccia ungherese è sementi di granu, è eru assai piacè, hà cuntribuitu assai à u nostru budgetu ".
  • Gulizar Tan: "Aghju dumandatu à prufittà di u sustegnu di ceci. Avemu ancu benefiziu di u supportu di u granu è eramu cuntentu, avà aghju da cumprà graneddi di ceci. Semu cuntenti di u nostru presidente, chì Allah sia cuntentu di ellu ".
  • Hamza Tan: "Vogliu ringrazià u nostru sindaco per avè aiutatu in i tempi difficiuli di l'agricultore, u so travagliu hè admirabile".
  • Ahmet Sonmez: "U prufittà di i supporti di sementi è sò assai soddisfattu".

U Dipartimentu di i Servizii Rurali pensa à distribuisce sementi di ceci in marzu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*