Tornado è Hail Hit Izmir: 16 feriti

Izmiri tornado è grandine ferite
Izmiri tornado è grandine ferite

A causa di u tornatu chì hè accadutu in u distrittu Çeşme di Izmir ieri sera è a grandine chì hà affettatu parechji distretti di a cità, a Municipalità Metropolitana hà participatu à l'attività di supportu in u campu cù tutte e so unità. President, chì hà inspeccionatu Alaçatı, induve u tornatu hà culpitu Tunç Soyer, "Izmir cuntinueghja à luttà cù i disastri. "Cum'è municipalità, sustenemu tutti i nostri citadini in bisognu", disse.

16 persone sò state ferite in u tornatu chì hè accadutu in Izmir l'ultima sera è hà affettatu a zona di u portu di Çeşme Alaçatı. A causa di u tornatu, i cuntenituri è i masti di gru in u situ di custruzzione si sò cascati, i tetti di e case vicine sò stati sbulicati, è si sò accaduti danni materiali à grande scala. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà sustinutu u travagliu dirigendu parechje squadre in a regione.
Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà inspeccionatu a regione dopu à u disastru tornatu chì hà causatu grandi danni in u District Alaçatı di Çeşme, u paradisu turisticu di a cità.

U sindaco Soyer hè in scena

U presidente hà manifestatu u so dispiaciu per l'incidentu Tunç Soyer, "Un grande disastru hè accadutu in pocu tempu. "A stampa chì vedemu hè assai triste è mostra l'estensione di u disastru", disse. Soyer hà dettu ancu chì l'equilibriu di a natura hè statu disturbatu perchè hè statu distruttu, è hà dichjaratu chì guariscenu e ferite. Dichjarà chì a cità hà sperimentatu una inundazione una settimana fà è dopu u tornatu hà affettatu l'insediamenti, u sindaco Soyer hà dettu: "I tetti sò largamente sbulicati. "I veiculi sò stati severamente danati", disse.

"A natura dà à ognunu a so parte"

Dichjarà chì anu sempre assistitu à sti sceni accaduti in i paesi di l'Estremo Oriente è in l'America Latina, è avà i stessi negatività sò accaduti in Izmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Allora, ciò chì chjamemu u cambiamentu climaticu, i disastri naturali è i disastri ùn sò micca cusì luntanu da noi. Avemu vistu ancu questu. Più disturbemu l'equilibriu di a natura è più pensemu chì avemu un putere nantu à questu, più a natura critica tutti l'altri. Hè veramente tristu. "Avemu bisognu di dà una grande impurtanza à un stile di vita è una gestione chì hè più cumpatibile cù a natura è prutegge a natura", disse.

"Steremu cù i nostri citadini"

Nutendu chì anu fattu una investigazione cù u sindaco di Çeşme Ekrem Oran per guarì e ferite di u disastru, Soyer hà dettu: "Apparentemente, era una fuga à pocu pressu postu chì i citadini ùn eranu micca fora per via di u curfew. Saria pussibile per i tile volanti per causà assai più dannu à e persone. Almenu chì ùn hè micca successu. Vogliu chì tutti i nostri citadini si guariscenu prestu. Seremu cun elli. Qualunque sia i so bisogni, qualunque sia u dannu ch'elli anu patitu, pruveremu di aiutà. "Guariremu e ferite quant'è pudemu".

Hailstorm hà affettatu negativamente a vita

Dopu à u tornatu a notte scorsa in Izmir, hè statu vistu una grana pesante, affettendu i distretti di Güzelbahçe è Urla in a regione Peninsula, è più tardi in l'ore. Karşıyaka è i distretti di Çiğli eranu efficaci. L'inundazioni sò accadute in certi spazii per via di grandine chì bloccanu i sistemi di canali. A risposta immediata hè stata fatta à l'inundazioni in i quartieri di Ataşehir, Şirintepe, Balatçık, Küçükçiğli, Evka 5, Denizcı, Yalı, Cumhuriyet è Zübeyde Hanım. U sottupassu di Çiğli Tuzla, chì era chjusu durante a grandine, hè statu apertu à u trafficu in pocu tempu.

A causa di a dura tempesta, i tetti sò stati sbulicati è l'arburi sò stati abbattuti in parechje parte di a cità. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà valutatu tutti i rapporti è intervene in i prublemi per tutta a notte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*