L'autobus elettrici serviranu nantu à a linea di tramvia nostalgica di Antalya

L'autobus elettrici serviranu nantu à a linea di tram nostalgica di Antalya
L'autobus elettrici serviranu nantu à a linea di tram nostalgica di Antalya

A Municipalità Metropolitana di Antalya implementa u prughjettu di l'autobus elettricu per facilità u trafficu urbanu è cuntribuisce à l'ambiente facendu una revisione in u trasportu publicu. U primu test drive di l'autobus elettricu, chì hè destinatu à serve nantu à a linea di Tram Nostalgia, hè statu realizatu. A Municipalità Metropolitana di Antalya, chì seguita sempre l'ultime tecnulugia è soluzioni innovative in u campu di u trasportu publicu, Muhittin BöcekHà iniziatu test drives nantu à l'autobus elettricu, chì hè trà i miri di .

U PRIMU TEST DRIVE hè statu fattu

L'autobus elettrici muderni è ecologichi seranu integrati in u sistema di Tram Nostalgia, chì hè operatu cum'è una sola linea trà u Museu è Zerdalilik. Cunsigliu Capu di a Municipalità Metropolitana di Antalya per u primu test drive di l'autobus elettricu di 10,7 metri di lunghezza. Cem Oğuz, Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu di Pianificazione di u Trasportu di a Municipalità Metropolitana Nurettin Tonguç, Antalya Transportation A.Ş. Deniz Filiz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, è i funzionari anu assistitu.

AMBIENTALE, CONFORTABLE E SILENCIOSO

Dà infurmazione nantu à u prugettu, u Cunsigliu Capu Dr. Cem Oğuz hà dichjaratu chì u Tram Nostalgicu, chì cuntinueghja à serve in Antalya, hè una rivisione di i veiculi trà 1959 -1963, "U veiculu chì testemu oghje hè una produzzione completamente domestica. Hè un veiculu di trasportu còmode, tranquillu è ecologicu chì hè adattatu per e cundizioni d'oghje è pò esse facilmente utilizatu da i nostri citadini disabili. U veiculu elettricu cù zero emissioni di scarico hà una capacità di 90 persone. Continueremu per sparte i test drive, u primu di quale avemu fattu oghje, cù a ghjente di Antalya per 1 mese. Sughjeremu i so veiculi à un prucessu di prova in altri fabricatori domestici. Avemu u scopu di rivisà i tramvii nostalgichi cù questi autobus elettrici, ancu s'ellu hè adattatu per l'usu. Tuttu u nostru travagliu hè di aumentà u cunfortu è a satisfaczione di i viaghji in l'internu di i nostri citadini. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya Muhittin BöcekVulemu purtà stu travagliu di rivisione, chì hè trà i miri di Antalya, à u populu di Antalya ".

IMPORTANTE PER I TRANSPORTI PUBBLICI

Nurettin Tonguç, Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu di Pianificazione di u Trasportu di a Municipalità Metropolitana, hà dettu chì a ghjente di Antalya ama u tram di nostalgia, ma ci sò prublemi tecnichi, è hà dettu: "Questu tipu di nova tecnulugia hè sempre populari in u mondu. Zero emissioni cum'è ambientalista. Avemu cura di a bicicletta è di u trasportu publicu per a nostra cità. Per quessa, vulemu purtà autobus elettrici à u trasportu di Antalya ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*