"L'effetti di u Coronavirus nantu à u Patrimoniu Culturale" Discuttu in Teheran

L'effetti di coronavirus nantu à u patrimoniu culturale sò stati discututi in Teheran
L'effetti di coronavirus nantu à u patrimoniu culturale sò stati discututi in Teheran

U simposiu internaziunale di dui ghjorni intitulatu "L'effetti di Covid-19 nantu à u Patrimoniu Culturale", urganizatu da istituti di ricerca affiliati à u Ministeru iranianu di u Patrimoniu Culturale è u Turismu cù cullaburazioni internaziunali cù diverse istituzioni di ricerca in Iran è in particulare Teheran Yunus Emre Enstitüsü, si terrà in Teheran u 17 di ferraghju 2021. Hè cuminciatu in . Parlaturi da istituzioni impurtanti cum'è u Ministeru di a Cultura iranianu è di Guida Islamica, u Centru di Scienze Umane è Cultura, Cultura, Arte è Centru di Ricerca di Comunicazione, Autorità di Bilanciu è Pianificazione, Università Martyr Beheshti, Centru Culturale ECO è Teheran Yunus Emre Enstitüsü anu participatu. stu simposiu scientificu ...

U Ministru iranianu di u Patrimoniu Culturale è u Turismu Ali Asghar Mounesan era trà i participanti à u prugramma di apertura di u simposiu. Parlendu à a ceremonia di apertura, u direttore di l'YEE di Teheran, Abdullah Yegin, hà introduttu u prughjettu "Covidoscope - Espressioni artistiche di l'epidemie", chì hè statu implementatu da l'Istitutu Yunus Emre dapoi i primi mesi di l'epidemie, è ancu di prumove a voce di "umani" à u mondu, facennu sforzi per rializà l'unità è a bellezza in l'essenza, è una cunniscenza cumuna di e persone, hà enfatizatu l'impurtanza è u valore in a sucietà di rinfurzà u sensu di sulidarità è unità di e persone dimustrà cumu hà avutu riazzioni simili è sentimenti versu l'esperienza. .

20 accademichi è scientisti di diverse discipline assistenu à u simposiu, induve 78 diverse sessioni si svolgeranu in totale. Les titres des séances sont les suivants : « Patrimoine culturel et Corona », « Patrimoine abstrait de l'ère Corona », « Tourisme à l'ère du Corona », « Aspects historiques et éducatifs de la Corona », « Aspects sociaux et culturels de Corona », « Art in the Age of Corona", "Lingua è letteratura in l'età di Corona", "Dinamica di e tradizioni iraniane in l'età di Corona", "Performance in l'età di Corona", "Media, Press and Broadcasting in the Age of Corona". Corona”, “Corona, Patrimonio Astratto e Storia”, “Corona, Cultura e Arti Tradizionali”, “Corona e Turismo”, “Corona e Cultura di Visitare i luoghi Sacri”, “Corona e Ambienti Sociali”, “Aspetti Sociali e Culturali”. ”, “Corona è Restaurazione”, “Corona in termini di Antropologia”, “Turismo è Arti Tradizionali à l’Età di a Corona”, “Aspetti Suciali”.

Stu simposiu scientificu, chì hà iniziatu u marcuri 17 di ferraghju 2021 in Teheran, finisce u ghjovi 18 di ferraghju, evaluendu l'aspetti suciali di "l'effetti di u Covid-19 nantu à u Patrimoniu Culturale".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*