L'ingegneri ùn si ritiranu micca u prughjettu

L'ingegneri ùn si ritiranu micca u prughjettu
L'ingegneri ùn si ritiranu micca u prughjettu

Tunç Atıl è Mehmet Özdeşlik, Membri di Kocaeli Chamber of Industry 23rd Cumitatu Prufessiunali è Cummissione di Trasfurmazione Digitale in l'Industria, chì sparte l'infurmazioni nantu à a trasformazione digitale è l'efficienza in l'industria, anu spiegatu i dettagli di u prughjettu "Ingegneri ùn si ritirate micca" in Industry Radio.

EFFICIENZA È NECESSARIA PER OGNI SUCCESSA

Tunç Atıl, chì hà iniziatu u so discorsu facendu una valutazione di a digitalizazione è l'efficienza, hà enfatizatu chì esse efficiente in l'industria significa fà un travagliu cù un valore aghjuntu più altu è enfatizatu chì questu hè necessariu per ogni cumpagnia.

Affirmando chì ci vole à esse creativi è innovatori per esse sfarente è produttivi, Atıl hà dettu: "Semu avà in l'era di l'informazione. Avemu sperimentatu sviluppi tecnologichi cusì rapidi è tuttu cambia cusì rapidamente chì hè difficiule per noi di vede avanti. Tuttavia, cum'è industriali in Turchia, simu abituati à questu perchè ùn pudete micca seguità u pianu per via di l'incertezze ecunomiche in Turchia. À a mità di un annu chì avemu intrutu cun grande entusiasmu è cuminciatu cù grandi speranze, pudemu scontru variàbili completamente differenti. Ma questu ci dà ancu flessibilità ". disse.

DETERMINANTE STRATEGIA E LEAN PRODUCTION

Mehmet Özdeşlik, chì hà valutatu a trasfurmazioni è l'efficienza in l'industria, hà enfatizatu chì l'usu di a tecnulugia è a cunniscenza di e tendenze di i clienti sò estremamente impurtanti.

Özdeşlik hà dettu: "Quandu u guardemu, simu in l'era di l'innuvazione. Ci sò parechje variabili, alcune di elle immersive è alcune di ciò chì chjamemu innuvazione disruptive. L'ordine chì avemu abituatu hè andatu à un novu livellu. L'imprese anu da adattà à sta tecnulugia è trasfurmazioni in qualchì modu. Questu hè diventatu avà una necessità. Per fà questu, prima avete bisognu di strategia. In più, a produzzione magra hè assai impurtante. In più di questi, ci vole à esse agile. Hè impurtante di portà u pruduttu à u mercatu assai rapidamente, per vede e richieste di i clienti in anticipu, per agisce è per esse efficace. U risultatu di tuttu questu hè a digitalizazione ". disse.

L'INGEGNIERI ùn ritirate micca u prughjettu

Spartendu i dettagli nantu à u prugettu 'Ingegneri ùn si ritirate micca', Tunç Atıl hà dettu: "Ciamu cuncentrati nantu à cumu pudemu cuntribuisce à a fabricazione di machini è decisu chì avemu bisognu di informazioni. Perchè in particulare i fabricatori di macchine producenu prudutti diffirenti per ogni settore. Quandu u travagliu cù una persona chì hè un espertu in u sughjettu, u vostru travagliu diventa assai più faciule quandu compie e produzzione cunsiderendu l'infurmazioni specifiche di u settore. Prima di tuttu, avemu fattu una ricerca nantu à cumu si tratta di sta questione à l'esteru, è chì attività facenu l'associazioni. Dopu avemu cuminciatu à travaglià cù a Càmera di l'Ingegneri Meccanichi per implementà stu travagliu in Turchia. Oghje, avemu dui piscine. Avemu 42 esperti assai apprezzati, mentri l'altru hà 22 imprese chì dumandanu. Cerchemu di stabilisce sta cumunicazione ". usatu a frasa.

Mehmet Özdeşlik, invece, hà dichjaratu chì cù stu prughjettu, anu purtatu suggerimenti à camere prufessiunali è ingegneri veterani in pensione in u so ambiente, aghjustendu chì se una dumanda hè fatta cumpiendu un furmulariu in u so situ web, interviste unu-à-unu. sò fatti è l'attività principia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*