L'Università Sabancı Implementa u Prughjettu Satellitu di Ricerca in Astrofisica di Alta Energia

L'università sabanci lancia un prughjettu satellitu di ricerca in astrofisica d'alta energia
L'università sabanci lancia un prughjettu satellitu di ricerca in astrofisica d'alta energia

L'Università di Sabancı accoglierà u Laboratoriu di Detector Astrophysics High Energy, chì hè l'unicu laboratoriu in Turchia chì cuncepisce è fabrica strumenti per scopi astrofisica, cum'è parte di u prughjettu "Augmented X-Ray Timing and Polarimetry Satellite Wide Area Monitoring Application Software" cù u turcu. Agenzia Spaziale è TÜBİTAK Space.

U protokollu firmatu da l'Agenzia Spaziale Turca, TÜBİTAK Space è Università Sabancı per u prughjettu "Software d'Applicazione di Monitoraggio di Spazi Larghi è Polarimetria Satellitari Aumentati", chì hè unu di i quattru prughjetti impurtanti chì cuntribuiscenu à a realizazione di u Naziunale di Turchia. U prugramma spaziale è ghjunghje à i scopi annunciati

Cù stu prutucolu firmatu, l'Università Sabancı accoglierà u Laboratoriu di Detector Astrophysics High Energy, chì hè l'unicu laboratoriu in Turchia chì cuncepisce è fabrica strumenti astrofisici cù u so staffu espertu in u campu di l'astrofisica d'alta energia, induve i dati satellitari serviranu.

Chì ghjè u prughjettu eXTP? 

Prughjettu eXTPhè un prughjettu satellitare di raghji X chì pò detectà l'uggetti celesti chì facenu i lampi più interessanti è viulenti (buchi neri, stelle di neutroni, scoppi di raghji gamma) in l'universu, è investigà a fisica di questi ogetti celesti sia spettralmente, temporalmente è tempurale. ancu polarimetrically, cù strumenti d'osservazione giganti.

In u Prughjettu Internaziunale, China farà a piattaforma satellitare, dui di i quattru carichi pagati seranu realizati da China è dui da i paesi europei (Agenzia Spaziale Europea - ESA). A Fase A di u prugettu hè stata finita è a Fase B hè ancu iniziata. Turchia serà implicata in stu prughjettu da a fase B. L'obiettivu à longu andà di i studii da esse realizati in Turchia hè di scrive u codice di l'applicazione di u sistema di sensori Wide Field Monitor (WFM), chì hè unu di i quattru strumenti principali di osservazione in u satellitu eXTP, chì u so prucessu di cuncepimentu è di produzzione. cuntinueghja, cusì chì i scentifichi è ingegneri Turchi sò prisenti sia scientificamente è tecnicu nantu à u satellitu eXTP.

L'Università Sabancı Supporta u Prughjettu cù a so Esperienza di Software

L'Università Sabancı, chì hà cunniscenze tecniche è scientifiche di u sensoru WFM, è l'Istitutu Spaziale Tübitak, chì hà una sperienza significativa in u software satellitare è a gestione di u prugettu, realizanu u prugettu inseme.

Scientificamente, u prughjettu introduverà e capacità di u satellitu eXTP à tutti i scientisti chì travaglianu in u campu di l'astronomia d'alta energia in Turchia è apre a strada per elli à aduprà in i so propri spazii di ricerca. Questa preparazione preliminare metterà i scientisti turchi in a pusizione più adatta cum'è una cumunità in quantu à l'input di dati scientifichi è l'output di publicazione quandu u satellitu diventa operativu.

Università Sabancı Executive di u Prughjettu prof. Dr. Emrah Kalemcisviluppa versioni chjuche di sensori semiconduttori nantu à eXTP à HEALAB, di quale ellu hè u fundatore. Ancu rispunsevuli di a coordinazione cù a squadra turca è altre squadre di paese affiliate à l'ESA, Dr. Kalemci hè un espertu in sistemi di maschere codificate simili à WFM è analisi di dati di raghji X. Docenti di l'Università Sabancı Assoc. Dr. Ayhan Bozkurt ve Assoc. Dr. Ahmet Onat sustenerà u prugettu cum'è ingegneri di sistema rispunsevuli di u software sicuru. Un membru di u Team Science eXTP prof. Dr. Ersin Gogus da l'altra parte, intraprenderà a parte di a scienza di u prughjettu in Turchia è urganizeghja attelli è avvenimenti simili in coordinazione cù l'Agenzia Spaziale Turca per trasfirià a capacità scientifica di u satellitu à i scientisti turchi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*