Second Semester Message à i genitori da u Ministru di l'Educazione Naziunale Selçuk

Missaghju di u secondu semestru à i genitori da u Ministru di l'Educazione Naziunale Selcuk
Missaghju di u secondu semestru à i genitori da u Ministru di l'Educazione Naziunale Selcuk

Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selcukpublicatu un missaghju indirizzendu i genitori per via di l'iniziu di u secondu semestru. U Ministru Selçuk hà dettu à e famiglie: "A mo dumanda da voi hè di incuragisce u vostru zitellu à assistisce à a lezione in diretta è I canali TRT EBA Rinfurzà i vostri canali di cumunicazione cù e nostre scole è i prufessori incuraghjendu u disse. 14 ferraghju 2021 16:00
U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà sparte un missaghju video per i genitori nantu à e social media prima di a campana di a classa di u secondu semestru.

U Ministru Selçuk hà dettu u so discorsu, "Care Famiglie,

Cume avemu principiatu u secondu semestru, vi salutu cun rispettu. Malgradu tutte l'incertezze create da u periodu epidemicu glubale, vi ringraziu sinceramente per u sustegnu chì ci avete datu ". cuminciò.

Dichjarà chì sò cunuscenti di u sforzu è a fatigue di e famiglie chì trasformanu e so case in scole è trasformanu ogni stanza in una aula, Selçuk hà dettu:

"Avemu creatu cuntenutu è sistemi di prima classe per furnisce una educazione megliu per i nostri figlioli. Avemu sempre bisognu di u vostru sustegnu per rinfurzà u nostru prugramma di educazione di u secondu semestru. In questu prucessu, hè di grande impurtanza chì voi è i vostri figlioli portanu una vita regulare, chì u sonnu è l'alimentazione di i nostri figlioli sò regularmente, è chì sò in un ambiente di casa tranquillu per rinfurzà l'appartenenza di i nostri figlioli à l'educazione. Vi dumandu di rinfurzà i vostri canali di cumunicazione cù e nostre scole è i prufessori incuraghjendu a participazione di u vostru zitellu à lezioni in diretta è seguendu i canali TRT EBA.

U Ministru Selçuk hà continuatu cusì:

"Hè utile ricurdà di aghjunghje materiali d'igiene è maschere di ricambio à i so sacchetti. Infine, dichjaremu di novu chì, per chì i nostri figlioli acquistenu l'abitudine di leghje, chì furnisce un sustegnu accademicu è suciale, anu da vede l'adulti leghje libri in casa. Sperendu chì u novu semestru vi purterà cose boni à voi è à i nostri figlioli. Avvedeci."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*