Parcheghju Modernu in u Distrettu di Çarşamba di Samsun

Parcheghju mudernu in u distrittu di carsamba di samsun
Parcheghju mudernu in u distrittu di carsamba di samsun

U marcuri, una di e pianure agriculi più fertili di Turchia, u prublema di u trafficu è u parcheghju, chì hè stata sperimentata per parechji anni, hè risolta. A custruzzione di u parcheghju meccanicu multipianu chì a Municipalità Metropolitana di Samsun purtarà à u latu orientale di u distrittu hà iniziatu. U parcheghju cù una capacità di 214 veiculi serà messu in serviziu in u 2022.

U numeru di veiculi cresce ogni ghjornu in Çarşamba, unu di i più grandi distretti di Samsun, rende a densità di trafficu insopportabile. A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hà pigliatu l'azzione per risponde à a dumanda di parcheghju per via di u prublema di parcheghju in u distrittu, custruirà un parcheghju di più piani da i dui lati di Çarşamba, induve Yeşilırmak scorre. Mentre chì a preparazione di u prughjettu di u parcheghju da esse custruitu in u latu punente hè ghjunta à a fine, a custruzzione di u prughjettu di u parcheghju meccanicu multipianu à u latu est hà iniziatu.

23 MILIONI INVESTIMENTI

880 pilastri scavati sottu fundazioni seranu guidati per u parcheghju di u sistema meccanicu di dui piani, a custruzzione di quale hè iniziata nantu à una superficie di 122 metri quadrati, induve l'antica piazza di u mercatu si trova in a strada Orta Mahalle Şehit Tuncay Kocabaş. U pianu di l'investimentu di dui piani, chì avarà una altezza di 19 metri, serà 929 metri quadrati, è u primu pianu serà 951 metri quadrati. In u parcheghju cù una capacità di veiculi 23, chì custarà un totale di 262 milioni 550 mila 214 TL, i vitture seranu parcheggiati micca da i cunduttori, ma da un sistema automaticu è meccanicu cù un ascensore. I veiculi seranu pigliati da l'area di parcheghju cù un sistema automaticu è rappurtati à l'elevatore è purtati à i so patroni.

REVISU I STUDI

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, chì hà passatu u weekend in i distretti di Terme è Çarşamba, hà visitatu u cantiere di custruzzione cù u sindaco di Çarşamba Halit Doğan. Dopu avè avutu infurmazioni nantu à u prughjettu da u Sicritariu Generale İlhan Bayram è u Capu di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici Metin Köksal è esaminendu i travaglii di scavi di l'equipaggiu di custruzzione, u presidente Demir hà avutu una foto di souvenir fatta cù i travagliadori.

U PROBLEMA DI PARCHEGGIU NON SERÀ ESPERIENTU

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, chì hà fattu una dichjarazione annantu à a custruzzione di parcheghju di cuntribuzione meccanica, hà dettu chì risolveranu i prublemi di trafficu è di parcheghju di u distrittu cù investimenti in parcheggi. U presidente Demir hà dettu: "U prublema di parcheghju, chì u marcuri aspetta una suluzione dapoi parechji anni, hè avà una cosa di u passatu. Offriamu parcheggi di punta à i dui lati di u nostru distrittu. I parcheghji sotterranei da esse custruiti in i mercati di u latu est è uccidentale risponderanu à i bisogni in una larga misura è à u stessu tempu, mudernizà i mercati è facenu più spaziosi è convenienti. Chì i parcheggi sò boni per i nostri compatrioti da u marcuri ". hà fattu a so valutazione.

PROGETTU WEST SIDE SOON

Dichjarà chì a custruzzione di u parcheghju meccanicu multipianu di u latu est serà finita in 480 ghjorni, u sindaco Demir hà dettu: "I nostri squadre travaglianu ghjornu è notte. Avà u fundamentu hè preparatu per e pile per esse cavatu è guidatu. Allora principia a custruzzione di u bastimentu. Serà cumpletu è messu in serviziu u 26 di marzu di u 2022. Semu vicinu à a fine di i preparativi per u Prughjettu di Parking Multi-Storey West Side. Custruiremu questu nantu à una superficie di 5 mila 645 metri quadrati in Sarıcalı Mahallesi. U so spaziu tutale hè 15 mila 899 metri quatratu. U pianu di l'entrata di u parcheghju, chì hè cuncepitu cù una capacità di veiculi 311, pò ancu esse usatu cum'è un mercatu. Spergu chì ùn ci sarà micca prublemi di parcheghju u marcuri. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*