Prestate attenzione à sti cunsiglii per sviluppà e cumpetenze di empatia in i zitelli!

pudete insignà à un zitellu à empatizà
pudete insignà à un zitellu à empatizà

Dichjarà chì i zitelli chì amparanu à empatizà sò più cumpassioni, utili, ghjusti è sparte, i sperti enfatizanu chì l'empatia hè una cumpetenza insegnata. Per insignà sta cumpetenza, i genitori sò cunsigliati per ùn evità di spressione i so sentimenti, è per dimustrà interessu à sente à i so figlioli è à sente i so desideri.

Üsküdar University NPİSTANBUL Brain Hospital Specialist Clinical Psychologist Nuran Günana hà datu cunsiglii impurtanti nantu à u sviluppu di l'empatia in i zitelli.

L'empatia hè una cumpetenza insegnata

Esprimendu chì l'empatia, in u sensu più generale, hè a capacità di isolà si da i so sentimenti è pinsamenti è di capisce i sentimenti, pinsamenti è prospettive di l'altri, Nuran Günana hà dettu chì l'empatia aiuta à u sviluppu di una percezione positiva di sè stessu è hè un chjave impurtante per unu di pensà à cumu i so cumpurtamenti ponu influenzà i sentimenti è i cumpurtamenti di l'altri. Ellu disse chì era in u rolu.

L'empatia aiuta à custruisce relazioni sani

U psicologu clinicu specialista Nuran Günana dice: "L'empatia facilita e relazioni suciali è permette à e persone di stabilisce relazioni sani. L'empatia hè assai impurtante per i zitelli. I zitelli cun questa capacità si sentenu sicuri è formanu relazioni forti cù e persone. L'empatia ùn hè micca una caratteristica innata, à u cuntrariu, hè una cumpetenza chì hè insegnata è amparata cù u tempu.

U fundamentu di l'empatia hè stallatu in i primi anni di vita.

Nutendu chì i fundamenti di l'empatia sò posti in i primi anni di vita, Nuran Günana enfatizatu chì a relazione trà a mamma è u zitellu basatu annantu à l'amore, l'interessu è a cumpassione assicura chì u zitellu mostra interessu è cumpassione in u stessu modu, è hà dettu: . Questu influenza ancu positivamente u sviluppu mentale ".

Valutà elli cusì ch'elli amparanu à valurizà

Nuran Günana hà ricurdatu chì e prime persone chì i zitelli piglianu cum'è un esempiu in a vita sò i so genitori, enfatizendu chì i zitelli anu ancu imparu l'empatia da i so genitori è l'ambiente suciale. Nuran Günana hà dichjaratu chì e mamma è i babbi chì rispondenu à i bisogni emotivi di i so figlioli è rispundenu à e so emozioni in una manera cumpassione insegnanu l'empatia, mostranu rispettu ", disse.

Parlate cù u zitellu

Nuran Günana hà dichjaratu chì quandu u zitellu sparte i so sentimenti cù i so genitori, à sente à u zitellu è micca ignurà, face u zitellu mostra interessu in i pinsamenti è i sentimenti di l'altra persona, è continuò: Aumenterà a fiducia di u zitellu in i so genitori cum'è è li permette di ricunnosce i so sentimenti. Furnisce questu pò esse pussibule in tutti i campi di a vita. Per esempiu, parlendu di i pinsamenti è di i sentimenti di i caratteri chì vedenu à a televisione o incuraghjenu à imaginà cumu si sentenu i caratteri chjamati in ogni mumentu quandu a storia hè contata pò ancu esse utile. Se damu un esempiu di a vita di ogni ghjornu, pudete ancu avè conversazioni cù u zitellu annantu à cumu e famiglie di e persone chì anu una malatia seria in u vostru ambiente puderanu pensà è sentenu ".

Ùn àbbia paura di sprimà i vostri sentimenti à ellu.

Nuran Günana hà dettu chì parechje mamme è babbi trovanu difficiuli di parlà di i so sentimenti è di evitari. Esprimendu chì hè benefica per esse un esempiu per u zitellu, Nuran Günana hà dettu: "I genitori chì esprimenu i so sentimenti è pinsamenti chjaramente à i so figlioli aiutanu à u sviluppu di l'empatia di u zitellu. Per esempiu, se a mamma è u babbu ùn ponu micca fà una attività chì u zitellu vole perchè hè stancu, spiegà à ellu è dicendu cumu si sentenu aiutà à sustene u zitellu in empatia.

Aiutatela à esprime i so sentimenti

Nuran Günana, chì hà dettu chì saria benefiziu per aiutà u zitellu à sprime emozioni cum'è l'amore, a rabbia, a rabbia, a gelosia è a vergogna, hà dettu chì ùn deve esse scurdatu chì sti sentimenti sò umani è hà dettu:

"U megliu u zitellu pò riflette queste espressioni, u megliu pò cuntrullà u so cumpurtamentu. Per esempiu, dicendu à un zitellu arrabbiatu, "Chì hè u puntu di esse cusì arrabbiatu o ciò chì hè sbagliatu cù questu", in realtà significa rifiutà l'emozioni di u zitellu è vedendu senza significatu. Invece di dì "sembrate assai arrabbiatu avà, aghju capitu", serà più faciule per u zitellu per capiscenu è spressione i so sentimenti. In questu sensu, i zitelli ponu ancu prufittà di diversi ghjochi di carte, temi di ghjocu, riviste o fighjendu e fotografie. Fighjendu riviste, carte, o ritratti cù l'espressioni faciale, u zitellu pò esse dumandatu ciò chì pensa è cumu si sente ".

I zitelli chì ponu empatizà diventanu più cumpassioni, utili, ghjusti è sparte.

U psicologu clinicu specialista Nuran Günana, chì hà dichjaratu chì hè estremamente impurtante per i zitelli di acquistà cumpurtamenti suciali pusitivi, hà cunclusu e so parolle cusì: "I zitelli cun capacità di empatia tendenu à esse menu aggressivi, più sparte, cumpassioni, utili è trattanu l'altri in modu più ghjustu. Un forte sensu d'empatia furnisce a cuscenza chì i zitelli ùn anu micca dannu à l'altri è rispettu i diritti di l'altri quandu facenu decisioni nantu à elli stessi. Sta situazione pruteghja ancu i zitelli da e mala cundizione di vita cum'è l'aggressione, a viulenza contr'à l'altri, l'abusu di sustanzi, l'intimidamentu, a pressione negativa di i pari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*