Quandu i treni d'alta velocità portanu i passageri à piena capacità?

Quandu i treni d'alta velocità portanu passageri cù una capacità per centu?
Quandu i treni d'alta velocità portanu passageri cù una capacità per centu?

TCDD Tasimacilik si prepara à fà un passu impurtante in quantu à i servizii di treni à alta velocità è i ghjorni di vendita di biglietti in u scopu di a normalizazione graduale chì principiarà u 1 di marzu. In cunsiquenza, da marzu, i passageri seranu trasportati cù 100 per centu di capacità nantu à i treni d'alta velocità.

Dapoi u 28 di maghju 2020, i treni d'alta velocità operanu à u 50 per centu di a capacità, lascendu i posti laterali di i passageri vacanti, cù posti sparsi in u quadru di e misure coronavirus.

Sicondu a nutizia di Olcay Aydilek da Habertürk; "Hè ancu previstu chì un regulamentu serà fattu in quantu à a vendita di biglietti. Prima di l'epidemie, i biglietti di treni d'alta velocità eranu in vendita 15 ghjorni prima di a spedizione.

Duranti u periodu di l'epidemie (in cunsiderà i pussibuli annullamenti è cambiamenti), i biglietti cuminciaru à esse offerti in vendita 5 ghjorni prima di u volu. Stu periodu serà di novu dispostu cum'è 15 ghjorni.

QUANDU APERU LINEE PRINCIPALI ?

I treni principali è righjunali cumincianu à novu ? In Turchia, in marzu di u 2020, quandu l'epidemie hà iniziatu, i servizii di treni principali è regiunale sò stati completamente fermati. Da tandu hè passatu quasi un annu.

Stu prublema hè ancu in l'agenda di TCDD. Hè dichjaratu chì TCDD hà da piglià i passi necessarii in questu sensu in u scopu di e valutazioni è determinazioni di u Cunsigliu di Scienze di u Ministeru di a Salute.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*