U Cyberbullying Aumenta di 81 Per centu In a Pandemia

u cyberbullying hà aumentatu per centu in a pandemia
u cyberbullying hà aumentatu per centu in a pandemia

L'epidemie di coronavirus hà lasciatu u mondu cun incertezza senza precedente, inestabilità finanziaria è caosu. Mentre u mondu di l'affari hà da passà à travaglià da casa, i studienti luttanu per compie a so educazione da casa. Inoltre, ci hè un aumentu di a vittima in linea, l'abusu è u cyberbullying. Bitdefender Turkey Operations Director Alev Akkoyunlu, chì attira l'attenzione à u fattu chì u cyberbullying hè aumentatu di 81% in a pandemia secondu l'ultime ricerche, elenca i punti da esse cunsideratu contru cyberbullying durante u prucessu pandemicu.

Focalizà qualcosa cum'è u fastidiu in linea ùn pare micca faciule durante a pandemia, postu chì a ghjente prova di stà sanu è sicuru, evità danni à a pruprietà, o solu mantene e cose normali in questi tempi difficili. Tuttavia, secondu a dati di l'urganisazioni di ciberbullying, u ciberbullying hè aumentatu à un record di 81% durante u periodu pandemicu. U direttore di l'Operazioni di Bitdefender Turchia Alev Akkoyunlu, chì attira l'attenzione à u fattu chì i cyberbullies sò destinati in particulare à i zitelli trà l'età di 8-12 anni, elenca i punti da esse cunsideratu contru u cyberbullying durante u prucessu pandemicu.

I zitelli sò u primu mira

A pandemia hà guidatu i zitelli in ligna più di u solitu per mantene a so attività scolastica. Ancu s'è i genitori ponu cuntrullà i missaghji di i so figlioli, l'usu di e social media, i siti web visitati, tutte e so attività in linea, cum'è quale applicazione è quante ore usanu, è l'infurmazioni di locu istantaneamente cù u software di sicurezza, hè difficiule di guessà chì sò esposti à u ciberbullying. Tantu cusì chì a ricerca mostra chì ci hè un aumentu di 8% in a tarifa di i zitelli di 12-45 anni chì sò cyberbullied. Nutendu chì 10 di 5 cyberbullies sò i cumpagni di classe di i zitelli, Alev Akkoyunlu dichjara chì i genitori è l'amministratori di a scola anu un grande travagliu durante u periodu pandemicu.

L'assalti sessuale contr'à e donne sò in primu pianu

Mentre l'adulescenti è i zitelli ponu parenu più vulnerabili à tutte e forme di bullying è abusu cà l'adulti, l'adulti sò ancu spessu esposti à u fastidiu in linea. Mentre chì u 57% di i participanti à l'inchiesta dicenu chì sò stati esposti à u ciberbullying nantu à e plataforme in linea, hè dichjaratu chì l'assalti sessuale contr'à e donne sò in prima linea. Enfatizendu chì ogni cuntenutu spartutu in ligna pò esse usatu per scopi maliziusi da i cyberbullyes, Alev Akkoyunlu elenca i passi da piglià in a lotta contru cyberbullying.

7 Cunsiglii impurtanti contr'à u Cyberbullying

Alev Akkoyunlu, Direttore di l'Operazioni Turchia di Bitdefender Antivirus, dà 7 cunsiglii impurtanti contr'à u risicu di esse esposti à cyberbullying durante u periodu pandemicu.

1. Fate i vostri profili privati ​​​​per evità cumenti spam è missaghji da persone chì ùn cunnosci micca.

2. Per uttene Mi piace o cumenti, ùn postate micca foto cù hashtag cum'è #like4like, #followme, #tbt, #followforfollow #stagram, #instadaily #picstagram o #tagforlikes chì puderanu attirà l'attenzione di più bullies.

3. Quandu scontru un cyberbully targeting à voi o qualcunu altru, bluccà quella persona è rapporta lu rapportu lu.

4. Ùn risponde micca à qualsiasi messagi in linea o offline da i ciberbullies.

5. Ùn rinviate ogni missaghju di bullying mandatu à voi per ùn esse un cumpagnu in bullying.

6. Aduprate un software antivirus premiatu contr'à spyware chì permetterà à i ciberbullies di acquistà un accessu micca autorizatu à i vostri sistemi.

7. Se un tali prublema si trova malgradu e misure, sustene u vostru zitellu o amicu, dà morale è passanu più tempu inseme. Minimizà a pussibilità di esse affettati da tali incidenti chì ponu scontru in linea, infundendu in elli quant'è più fiducia in sè stessu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*