U Ministru Karaismailoğlu hà scontru cù i ghjovani à BTK

U ministru Karaismailoglu hà scontru cù i ghjovani in btk
U ministru Karaismailoglu hà scontru cù i ghjovani in btk

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoglu hà scontru cù a deputata di l'AK Party Istanbul Rümeysa Kadak in parte di una visita à u Centru Internaziunale di Risposta Cyber ​​​​Incidents (USOM) di l'Autorità di Tecnulugia di l'Informazione è di Comunicazione (BTK).

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà ascoltatu l'opinioni di i ghjovani è hà pigliatu e so dumande nantu à l'accessu à l'Internet, l'infrastruttura di fibra, i fornitori di servizii Internet, i media suciali, l'accessu à l'internet è l'infrastruttura di fibra, hà spartutu cù i ghjovani u travagliu fattu da l'istituzioni pertinenti è i prughjetti. previstu per esse implementatu.

"Avemu travagliendu per espansione l'infrastruttura di fibra"

Dichjarà chì l'infrastruttura Internet di fibra hè stata custruita in novi edifici, ma micca in vechji insediamenti, i ghjovani dumandanu à u Ministru Karaismailoğlu nantu à a diffusione di l'infrastruttura di fibra. Esprimendu chì stanu travagliendu per fà investimenti in linea cù e richieste di i citadini, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu diretti à l'operatori per aumentà l'investimenti in l'infrastruttura di fibra. Cù i studii necessarii, assicuremu chì u rapportu di fibra hè aumentatu à e famiglie ".

"Internet 100 megabit per casa"

Enfatizendu chì a ghjuventù hè u futuru è a speranza di Turchia, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu cura di i bisogni di a ghjuventù. L'internet è a velocità di l'internet, chì sò i prublemi chì i nostri ghjovani prestanu a più attenzione è cura, sò trà i prublemi chì avemu priurità. In cunfurmità cù i nostri sforzi, Turchia serà unu di i primi paesi à passà à 5G, è avemu un prughjettu internet di 2023 megabit per ogni famiglia in 100. L'era digitale chì campemu hà parechje opportunità. Confidu chì i nostri ghjovani sfrutteranu queste opportunità cù u so dinamismu è purteranu u nostru paese à punti assai più. Credu sinceramente chì Turchia crecerà, diventerà più forte è ghjunghje à un bellu futuru in u campu di l'informatica, e-commerce è cyber security. "Continuemu à fà u nostru megliu per i nostri ghjovani", disse.

Dopu à a sessione di Q&A, u Ministru Karaismailoğlu, chì hà visitatu l'USOM cù u diputatu Rümaysa Kadak è i ghjovani, hà parlatu di l'intervenzioni in incidenti cibernetici à scala naziunale è internaziunale cù i funzionari di u centru è hà rispostu à e dumande di i ghjovani.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*