U Ministru Pekcan hà annunziatu i risultati di vendita di e-tender 2020

U Ministru Pekcan hà annunziatu i risultati di l'asta à e.
U Ministru Pekcan hà annunziatu i risultati di l'asta à e.

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà dichjaratu ch'elli sò soddisfatti di l'interessu manifestatu in l'offerta elettronica chì anu implementatu per portà i veiculi è e merchenzie in u sdoganamentu in l'ecunumia turca è hà dettu: "In 2020, 4 mila 827 veiculi è 4 mila 363 gruppu. e merchenzie sò state vendute attraversu u nostru sistema di e-tender ". disse.

U Ministru Pekcan hà fattu dichjarazioni riguardanti i risultati di vendita di e-tender 2020.

Dichjarà chì, cum'è u Ministeru, anu implementatu applicazioni digitali impurtanti in parechji spazii da a dogana à u cummerciu domesticu è straneru in u periodu prima di u novu tipu di epidemie di coronavirus (Kovid-19), Pekcan hà dettu chì unu di elli hè a vendita di veiculi è merchenzie. chì sò stati sbulicati à a dogana via e-tender.

Enfatizendu chì offrenu un ambiente più trasparente, participativu, user-friendly è cumpetitivu à i citadini cù l'e-tender, chì hè apertu à tutti, Pekcan hà dichjaratu chì u numeru di membri di u sistema chjamatu hà superatu 1 million 100 mila.

e vostre vendite,www.eihale.gov.trInformendu chì hè fattu da l'indirizzu Internet, l'applicazione mobile è u guvernu elettronicu, Pekcan hà dettu: "Dapoi u metudu di e-tender iniziatu da u nostru Ministeru, 33 mila 409 veiculi di liquidazione è 19 mila 30 beni di gruppu sò stati venduti è circa 1,4 miliardi. Lire sò stati guadagnati ". disse.

"I citadini sò più interessati à i veiculi di liquidazione"

Pekcan hà dichjaratu chì 4 veiculi è 827 gruppi di merchenzie sò stati venduti in e-asta l'annu passatu, è hà dettu: "Malgradu l'interruzzione di e-tenders per 4 mesi in 363, i rivenuti ottenuti da e vendite realizate attraversu u sistema di e-tender in tuttu. l'annu, 2020. Paragunatu à l'annu precedente, hà aumentatu da 2 per centu è hà righjuntu 2019 milioni di lire. I rivenuti di vendita di e-auction anu aumentatu di 19 per centu in a vendita di veiculi è di 442 per centu in a vendita di l'articuli. usatu e frasi.

Rimarchendu chì i citadini sò più interessati à i veiculi di liquidazione, Pekcan hà dettu chì l'annu passatu, 19 milioni di lire di telefuni mobili è accessori, 8,5 milioni di lire di vestiti è tessuti, 6,5 milioni di lire di orologi da polso è 3,6 milioni di lire di pezzi di l'automobile sò stati venduti. Hà dettu ancu chì i prudutti interessanti, cum'è i tartufi, i petri d'ambra è l'ambra grisa sò stati ancu venduti.

Circa 80 per centu di e merchenzie è i veiculi trovanu cumpratori in a prima offerta

Enfatizendu chì a liquidazione rapida è efficace hè stata ottenuta cù l'e-tender, Pekcan hà dettu: "Circa 80% di i beni è di i veiculi di liquidazione in l'asta tenuti finu à avà sò stati venduti in a prima offerta è i beni sò stati riportati à l'ecunumia. senza perde a so valore ". disse.

Rimarchendu chì e restrizioni geografiche è spaziali per i citadini per entra in l'offerta cù u sistema di e-tender sò state eliminate, Pekcan hà dichjaratu chì e persone anu l'uppurtunità di inspeccionà i veiculi è e merchenzie per Internet o vedenduli in u campu se vulete.

Pekcan hà dichjaratu chì l'offerte sò ricevute elettronicamente in u sistema, chì i participanti devenu rispettà e misure pigliate durante e tappe di vede è riceve e merchenzie, è chì in u scopu di queste misure, un numeru limitatu di persone sò purtati à e zone. induve e merchenzie sò almacenate è à l'edificazioni amministrativi, è chì quelli chì entranu in queste zone anu da rispettà a mascara, a distanza suciale è e regule d'igiene.

L'appartenenza à u sistema hè liberu

E persone reali è giuridiche residenti in Turchia ponu diventà membri di u sistema di e-tender gratuitamente. I participanti vedenu istantaneamente e duie offerte più alti per l'offerta, è i beni è i veiculi mantenuti aperti per l'offerte per 3 ghjorni di travagliu ponu esse veduti è esaminati in u so locu.

Per chì i participanti ponu offerta per l'e-tender, devenu avè una guaranzia di 10 per centu di u prezzu di l'offerta in u sistema. U participante cù l'offerta più alta paga u prezzu di l'articulu in 7 ghjorni è pò riceve l'articulu o veiculu da u so locu in 10 ghjorni dopu à u pagamentu.

Se u participante ùn paga micca, u sicondu più altu offerente hè cunsideratu chì hà vintu l'offerta in e stesse cundizioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*