U mudellu di cummerciale di CHEP furnisce flessibilità eliminendu i risichi, i costi extra

U mudellu di cummerciale chepin furnisce flessibilità eliminendu i risichi è i costi extra
U mudellu di cummerciale chepin furnisce flessibilità eliminendu i risichi è i costi extra

A gestione curretta è a pianificazione di u flussu di a catena di supply in l'industria di l'automobile hè più impurtante chè mai in tempi di risichi lucali è glubale aumentati. I pruduttori è i fornituri chì cercanu di gestisce a catena di supply cù u so propiu equipamentu; pò scuntrà costi extra cum'è mantenimentu, riparazione, almacenamentu è trasportu. Inoltre, stu prucessu tutale porta cun investimentu inattivu, travagliu extra, inefficienza è risichi. Offrendu suluzioni innovatori per a supply chain, u mudellu di cummerciale di CHEP basatu nantu à spartera è riutilizazione; Eliminendu tutti i risichi è i costi extra, furnisce più flessibilità è aumenta a competitività.

A catena di furnimentu di l'automobile hè trà i più cumplessi in u mondu, cumprende milioni di parti da millaie di fornitori diffirenti situati in parechji paesi di u mondu. A catena di furnimentu di l'automobile hè affruntata da risichi per via di a tendenza versu i veiculi elettrici, l'aumentu di a legislazione ambientale, l'avvenimenti pulitichi è i sviluppi trà i paesi. I pruduttori è i fornituri chì cercanu di gestisce a catena di supply cù u so propiu equipamentu; vive i stessi risichi in proporzione diretta à questi sviluppi. Cù u so mudellu cummerciale basatu nantu à spartera è riutilizazione, CHEP realiza un prucessu di gestione di imballaggi efficace è efficiente eliminendu i risichi cù i so servizii è soluzioni per l'industria automobilistica globale.

"Just in time" deve esse aghjuntu à u mudellu "just in case".

Dinamica cumplessa cum'è a pulitica, l'ambiente è a salute rende necessariu di aghjunghje u mudellu "just in time" à u mudellu "just in time" per mantene a dumanda competitiva di i cunsumatori è di i pruduttori in u futuru. Affruntà l'incertezze è fà cambiamenti in u prucessu; richiede una flessibilità sufficiente di a catena di fornitura senza sprechi, costi è inefficienza. Inoltre, in i casi induve a dumanda ùn pò esse prevista, l'imballu ghjustu hè sempre dispunibule in a catena, a qualità di l'imballaggio hè mantenuta alta, è i danni di u produttu è i ritorni sò ridotti. Quandu tutti questi sò furniti, l'efficienza di furnimentu hè maximizata, perchè i prudutti ponu esse furniti in tempu.

"In tempi incerti, a prissioni annantu à a catena di fornitura pò intensificà"

Engin Gökgöz, CHEP Turkey Automotive Europe Region Chjave Clienti Leader, chì dichjarà chì u trasportu di pezzi di l'automobile à traversu e fruntiere porta risichi, hà dettu: "In tempi incerti, a pressione nantu à a catena di supply pò intensificà. A gestione di l'imballaggi, invece, hè unu di i principali spazii induve pudete creà resistenza operativa per pruteggiri contra interruzzioni, malfunctions è risichi. Cum'è CHEP, aumentemu a flessibilità è l'efficienza di i dui principali produttori è fornitori di l'industria automobilistica cù a nostra rete è a nostra cunniscenza. In più di casse di plastica standard di l'industria è soluzioni di contenitori pieghevoli, furnimu servizii cù profili interni protettivi è accessori, è aiutanu à prutege i prudutti ".

"Eliminemu l'attività senza valore aghjuntu"

Gökgöz hà dettu: "U mudellu di cummerciale di CHEP basatu annantu à u sparte è a riutilizazione migliurà a catena di supply, eliminendu i risichi; offre una soluzione unicu partner chì aumenta a flessibilità è l'efficienza. Eliminemu i prucessi senza valore aghjuntu cum'è a produzzione di novi imballaggi per i prudutti, u almacenamentu, u mantenimentu, a riparazione, u trasportu è a gestione, è riduce i so costi. Analizemu tutta a so catena di fornitura in modu chì pudemu trasfurmà in modu efficiente più carichi cù menu equipamentu. Aumentemu a so cumpetitività gestendu e so catene di supply end-to-end.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*