U Pianu di Sviluppu di a Conservazione di İzmir Kültürpark Aduttatu à l'unanimità

U pianu di sviluppu di a conservazione di Kulturpark hè statu ancu appruvatu à l'unanimità.
U pianu di sviluppu di a conservazione di Kulturpark hè statu ancu appruvatu à l'unanimità.

In a prima riunione di u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Izmir in ferraghju, una decisione hè stata presa in quantu à u sustegnu finanziariu da esse furnitu à e famiglie è i posti di travagliu dannighjati da l'inundazione u 2 di ferraghju. U novu pianu di zoning di cunservazione preparatu per Kültürpark hè statu ancu accettatu in u Parlamentu. U sindaco Soyer hà dettu chì u travagliu di u pianu hè statu realizatu per mezu di un prucessu participativu è hà dettu: "Kulturpark, unu di i patrimonii storichi più impurtanti di Izmir, hà guadagnatu una custituzione forte".

U Pianu di Sviluppu di Preservazione di Kültürpark preparatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir hè statu unanimu accettatu in u Parlamentu. Ministru Tunç Soyer In a so presentazione nantu à u Pianu Kültürpark, hà indicatu chì un prucessu participativu hè statu realizatu cun sensu cumunu annantu à sta questione per un annu è hà dettu: "Dopu à l'elezzioni lucali celebrate u 31 di marzu di u 2019, hè statu decisu di ottene l'opinioni è l'opinioni. suggerimenti di i partiti pertinenti per u Pianu di Zonificazione è di fà analisi supplementari, tenendu in contu e sensibilità riguardanti Kültürpark. " "Hè statu datu", disse. Dichjarà chì prima hè stata tenuta una Conferenza di Ricerca, è dopu si sò tenute riunioni cù a participazione di e camere prufessiunali è di l'urganisazioni non governamentali pertinenti, Soyer hà dettu: "Una delegazione tecnica composta da rapprisentanti di camere prufessiunali è unità pertinenti di a nostra municipalità hè stata formata. . Sta delegazione hà tenutu undici riunioni separati. In queste riunioni, hè statu decisu di realizà studii d'analisi supplementari per furmà dati per u Pianu di Sviluppu di Conservazione. In questu cuntestu, Kültürpark Flora, Kültürpark's Fauna, Kültürpark's Effects on the Urban Ecosystem, Evaluation of Kültürpark's Carrying Capacity, Kültürpark Building Inventory, Kültürpark Buildings Architectural Report, Kültürpark Sculptures, Kültürpark's Profile, Emergency Discussion Area "Kültürpark's Usege-Umbürsse". I rapporti scientifichi / esperti intitulati Rapportu Finale sò stati preparati ", disse.

"Kültürpark hà guadagnatu una custituzione forte"

Enfatizendu chì e decisioni di u pianu in a pruposta di u Pianu di Sviluppu di Conservazione sò state determinate in cunfurmità cù e decisioni di u pianu di scala superiore, tenendu in contu a flora è a fauna di l'area, è ancu e so riferenze storichi è e decisioni di u Cunsigliu di Conservazione / Conservazione Regionale. Cunsigliu riguardu à l'area, Soyer hà dettu: "L'area di u Parcu Culturale hè una Zona Protetta Naturale di 2nd Grau. In più, hè ancu un Situ Storicu. In questu cuntestu, unu di i scopi di stabilimentu di l'area di Kültürpark era di realizà attività di fiera / mostra è era destinatu à assicurà a continuità di a Fiera Internaziunale, chì riflette a so natura di Situ Storicu, in questa zona. In questu sensu, riducendu u ritmu di custruzzione in u pianu attuale è prevedendu a demolizione di l'hangar / sale esistenti, l'Area di u Parcu Culturale hè stata determinata cum'è "Zona di Fiera, Fiera è Festival" è u precedente hè statu stabilitu cum'è 0,05 per u tutta l'area, eccettu l'edifizii registrati è prutetti. Una nota di u pianu hè stata aghjunta cum'è seguente: "In più di l'usu di spazii verdi, ci saranu cultura, arte, sport, recreazione, divertimentu, strutture suciale è funzioni di l'area di fiera Internaziunale". A superficie di i saloni, chì era attualmente 27 mila metri quadrati, hè stata ridutta à 12 mila metri quadrati in questa regione. A custruzzione parziale hè prevista in l'area induve si trova Celal Atik Sports Hall, cù una superficie di 6 mila metri quadrati. "Cusì, da una banda, era destinata à cuntinuà l'attività di a Fiera Internaziunale chì rifletterebbe l'identità storica di a zona, è da l'altra banda, à rinnuvà u Palazzu Sportiu Celal Atik per rende più funziunale, tenendu in contu i so significati. caratteristiche architettoniche ", disse.

Ringraziendu i burocrati metropolitani, i rapprisentanti di a camera è i membri di u cunsigliu è di a cumissioni chì anu travagliatu annantu à questu tema, Soyer hà dettu: "Kulturpark, unu di i patrimonii più impurtanti di Izmir, hà guadagnatu una custituzione forte".

"U spaziu verde hè in crescita"

Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir Presidente di a Cummissione di Uguaglianza di Genere è Gruppu CHP SözcüL'avucatu Nilay Kökkılınç hà dettu: "I punti di vista di Izmir nantu à Kültürpark sò stati presi per un annu. Solu a Cummissione Legale hà dumandatu chì u pianu di gestione è operazione di Kültürpark sia purtatu à l'agenda di u cunsigliu municipale è chì u pianu sia appruvatu da u Cunsigliu Regionale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale N ° 1 di Izmir. A cummissione di zoning è educazione hà ancu dumandatu chì i nomi è e tracce di i lochi chì sò identificati cù Kültürpark è anu un locu in a memoria di a cità (Padiglione Atlas, Cubana, Restaurant Golf, Casinò Palmiye, etc.) sò stati cunsiderati in i prughjetti. è l'applicazioni da mantene in vita. "Cù stu pianu di sviluppu, l'area verde in Kültürpark aumenta è a custruzzione diminuisce", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*