U tempu di viaghju cù u tunnel di Kızılcahamam Çerkeş diminuirà da 15 minuti à 3 minuti

U tempu di viaghju serà riduttu da minutu à minutu cù u Tunnel Kızılcahamam Cerkes
U tempu di viaghju serà riduttu da minutu à minutu cù u Tunnel Kızılcahamam Cerkes

U Tunnel Kızılcahamam-Çerkeş, chì aumenta u cunfortu di trasportu trà u distrittu Kızılcahamam di Ankara è u distrittu Çerkeş di Çankırı, hè statu messu in serviziu cù a participazione di videoconferenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu è rapprisentanti di l'istituzioni pubbliche è di l'imprese di l'imprese anu participatu à a cerimonia.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà iniziatu u so discorsu di apertura cù i desideri di u Tunnel Kızılcahamam-Çerkeş, chì hè di grande impurtanza per u settore di u trasportu, per esse benefiziu per e nostre cità, regione è paese; "A regione induve si trova u nostru tunnel hè un locu induve e difficultà di trasportu ponu accade di tantu in tantu per via di l'altitudine alta è di a pendenza. Grazie à u tunnel chì avemu apertu; Tutti i nostri citadini chì utilizanu sta strada anu l'uppurtunità di viaghjà comodamente, rapidamente è in modu sicuru. Stu prughjettu accurtà a strada attuale di 2,4 chilometri è risparmiarà circa 7 milioni è mezzo di lire annu da tempu è carburante.

"Più facilitemu u trasportu di persone è carichi, più acceleremu u sviluppu, u sviluppu è a crescita di ogni angulu di u nostru paese". Ramintendu u slogan "U locu chì ùn pudete andà ùn hè micca u vostru" cù e so parolle, u nostru presidente hà dettu: "In l'ultimi 18 anni, avemu guasgi principiatu una mubilizazione in tutte e linee di trasportu in u nostru paese, da terra à aria, da l'ancora à l'aria. mare. Aumentendu a lunghezza di e nostre strade divise à 28 mila chilometri, avemu assicuratu chì pò esse facilmente ghjunghje da u più punente à u livante, da u nordu à u sudu. disse.

Esprimendu chì l'investimenti di trasportu cuntinueghjanu senza interruzzione in linea cù l'obiettivi di u 2023, u presidente Erdoğan hà dettu: "L'ultime parti di a nostra autostrada, chì circonda Marmara, sò per esse cumplette. A siluette di u Ponte di Çanakkale di u 1915, unu di i pilastri più impurtanti di stu prughjettu, hà cuminciatu à piglià forma gradualmente. Mettendu tutta l'autostrada Ankara - Niğde in serviziu, avemu furnitu un trasportu autostradale ininterrottu da Edirne à Şanlıurfa. A custruzzione di l'autostrada Ankara - İzmir è a linea di treni d'alta velocità Ankara - İzmir cuntinueghja in tappe. In listessu modu, i prucessi di prova nantu à a linea di trenu à alta velocità Ankara-Sivas sò iniziati. E nostre custruzzioni di tunnel nantu à tutte e rotte difficili, in particulare i Monti di u Mari Neru è i Monti Taurus, cuntinueghjanu cum'è previstu. Speremu chì, cum'è avemu finitu tutti sti travaglii, i metteremu à u serviziu di a nostra nazione. Cridemu chì micca solu e persone è carichi passanu per e strade chì facemu, ma ancu u nostru avvene ". hà fattu dichjarazioni.

Parlendu à a ceremonia, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u Tunnel Kızılcahamam-Çerkeş, cum'è tutti i prughjetti di l'autostrada, offre un trasportu còmode, veloce, sicuru è ecunomicu. Ellu disse chì a strada attuale di 100 chilometri hè stata accurtata di 2 chilometri. à 71 chilometri, cù u tunnel di 6 metri chì li cunnessa à u centru di a cità.

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì una soluzione efficiente è rentabile hè stata ghjunta per u settore di u trasportu cù l'accortezza di a strada è a rende cunfortu. U tempu di viaghju nantu à sta linea serà ridutta da 15 minuti à 3 minuti. A perdita di vita è di pruprietà serà minimizzata, soprattuttu per via di l'intensità sperimentata in u passaghju di veiculi di tonnellate pisanti. disse.

Dopu à i discorsi, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu, i guvernatori, i deputati è altri membri di u protocolu taglianu a cinta di apertura è apre u tunnel à u serviziu.

In u prugettu; 630 mila m107 di terra, 3 mila m6.800 di béton, 58 tunnellate di cemento armatu, XNUMX mila tunnellate di asfaltu mischju caldu è friddu sò stati fabbricati.

cun tunnel; Nantu à a strada Kızılcahamam-Çerkeş, induve e cundizioni d'inguernu per l'altitudine è a pendenza sò dominanti, i sforzi per cumbatte a neve è u ghjacciu seranu realizati in modu efficace; Un serviziu di trafficu altu standard, còmode, sicuru è ininterruttu serà furnitu à i nostri citadini in tutte e stagioni di l'annu.u

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*