U Trafficu di a Regione di l'Hospitali di Gaziantep Rilievarà cù u Novu Prughjettu di Trasportu

U trafficu di a regione di l'ospitale di Gaziantep serà alleviatu cù u novu prughjettu di trasportu
U trafficu di a regione di l'ospitale di Gaziantep serà alleviatu cù u novu prughjettu di trasportu

L'accessu à a zona di l'uspidale serà facilitatu da i novi travaglii da esse realizati da a municipalità metropolitana di Gaziantep è e strade alternative da esse aperte. Per d 'altra banda, in u scopu di u Prughjettu GAZİRAY, una nova strada serà aperta nantu à a linea sotterranea di 5 chilometri, seranu custruiti spazii verdi, seranu creati percorsi per bicicletta è per caminari è emergerà un novu centru di attrazione.

U trafficu di a regione di l'ospitale di Gaziantep serà alleviatu cù u novu prughjettu di trasportu

A municipalità metropolitana di Gaziantep, chì cuntinueghja a so infrastruttura è a superstruttura ininterrotta per aumentà u standard di vita è a qualità di a cità, aumenta u numeru di cunnessione stradale d'entrata è di uscita per facilità u trasportu di l'area induve l'ospitale è l'alberghi sò cuncentrati in u Mücahitler. District, chjamatu a regione di l'ospitali. In questu cuntestu, a Municipalità Metropolitana custruirà una nova strada di 5 chilometri à a regione cù l'uppurtunità furnita da a soterra di a sezione di 5 chilometri chì passa per a cità in u Prughjettu GAZİRAY. Una nova strada unidirezionale, à duie corsie serà aperta à l'area di l'uspitali via Ali Fuat Cebesoy Boulevard. In questu modu, u trasportu à a regione serà acceleratu. Un arrangiamentu di strada à sensazione serà fattu per i citadini chì volenu lascià a regione, è puderanu lascià rapidamente cù rotte alternative.

Un novu prughjettu di parcheghju serà realizatu per affruntà u prublema di parcheghju in a zona di l'uspidale. In più di u travagliu stradale nantu à una zona di 200 mila metri quadrati di a parte sotterranea di GAZİRAY, paisaghjistu, spazii verdi, camini in bicicletta è per caminari seranu creati in a parte alta. Un novu centru di attrazione serà creatu cù i travaglii da esse realizati in a regione.

ŞAHİN: A CITTA' HA UPGRADATA CU L'INVESTIMENTI

U sindaco metropolitanu Fatma Şahin, chì hà esaminatu u travagliu da fà in l'area di l'uspidale, hà enfatizatu chì facenu un grande sforzu per migliurà a qualità di vita di a cità cù tutte e unità di l'istituzione è hà dettu: "Questu richiede una infrastruttura seria. Mi sentu cusì còmode in cuscenza. Semu una squadra chì hà sappiutu sotterrane 25 chilometri di i 5 chilometri di GAZİRAY in u core di a cità. Hè un sforzu di squadra. Semu assai forti in Ankara. Inseme cù i nostri deputati è u guvernatore, implementemu prughjetti assai rapidamente. Avemu veramente purtatu u metro pigliendu 5 chilometri sottu terra in u core di a cità. Avemu sempre lettu i stori di l'altri, parlatu di i so successi, è avà scrivimu a nostra storia, u nostru successu lucale è naziunale, è sti travaglii seranu trasmessi da generazione in generazione cum'è u successu di stu periodu. 25 linee di u sistema di primavera di luce di 2 chilometri sò treni d'alta velocità. Veni da Nurdağı da un latu perforendu un tunnel di 10 chilometri. Purteremu 100 mila persone à ghjornu cù GAZİRAY nantu à l'altri dui linii. Ma questu era a parte più impurtante, andendu 5 chilometri sottu terra. In più di questu, stu locu hà creatu una grande opportunità in una zona di 200 mila metri quadrati, induve u prublema di parcheghju hè stata risolta, i camini di bicicletta sò stati custruiti è ci hè una zona verde. A cità avanza in una classa cù u so paisaghjolu, l'arti, u disignu è l'infrastruttura di trasportu in ognuna di e 16 stazioni. Mentre facemu questu, simu à pusà è travaglià inseme cù l'hotel, l'ospitale, l'imprese è i pruprietarii residenziali quì. Avemu dettu ciò chì avemu da fà, hà pigliatu e so opinioni è suggerimenti, è mettendu in pratica a decisione, i nostri travaglii di scienza sò diventati un travagliu di infrastruttura, è a nostra estetica urbana hè diventata u disignu. "Quandu a ghjente vene in questa regione induve tutti i so prublemi seranu risolti, videranu a diferenza", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*