U trasportu di u Golfu firma un accordu di mantenimentu per i vagoni GATX

U trasportu di u golfu hà firmatu un accordu di mantenimentu per i vagoni gatx
U trasportu di u golfu hà firmatu un accordu di mantenimentu per i vagoni gatx

Gulf Transportation Inc., a filiale di Tüpraş in u trasportu ferroviariu, hà firmatu un accordu di mantenimentu cù u trasportatore di carburante Anapet Akaryakıt A.Ş., chì usa vagoni GATX, un pruprietariu è locatore di vagoni globale basatu in i Stati Uniti. U mantenimentu di 84 vagoni di carburante utilizati da Anapet serà realizatu in l'Atelier di Kırıkkale di Körfez Transportation.

Gulf Transportation, u primu operatore ferroviariu privatu di Turchia, chì hè a filiale di Tüpraş in u trasportu ferroviariu, è Anapet Akaryakıt A.Ş., u trasportatore di carburante ferroviariu chì utilizanu vagoni GATX. hà firmatu un accordu di mantenimentu regulare cù.

In u scopu di l'accordu, u serviziu di mantenimentu serà furnitu à 100 vagoni di carburante di tipu L84BH chì appartenenu à u GATX basatu in i Stati Uniti, unu di i principali operatori di vagoni di merci in u mondu cù a pruprietà di più di 4 mila vagoni, in l'attellu di mantenimentu di vagoni di Körfez Transportation. in Kırıkkale.

L'attellu più cumpletu di manutenzione è riparazione di vagoni in cunfurmità cù i standard ECM

L'operazioni di mantenimentu tecnicu in l'attellu seranu realizate da u persunale espertu di a cumpagnia di Logistica Ferroviaria, chì hè autorizata à mantene i veiculi ferroviari in Europa è in Turchia è hà certificatu ECM (Entità incaricata di Mantenimentu).

L'attellu situatu in a Raffineria di Kırıkkale di Tüpraş serà unu di i più alti volumi di travagliu è i più avanzati attelli in Turchia cù a messa in funzione di l'attrezzatura di a rotazione è di l'equipaggiu di tornu supplementu in 2021.

Dichjarà chì cù l'accordu firmatu da Körfez Transportation è Anapet, anu da sviluppà ancu a so missione di "trasportu più sicuru" cum'è u risultatu di u mantenimentu regulare di i vagoni di carburante realizatu da squadre esperte, u direttore generale di Körfez Transportation, Tufan Başkar, hà dettu: Scopu di l'accordu, i veiculi di Tüpraş, chì prima servivanu solu i vagoni Tüpraş è Opet, seranu migliurati. " Aghjunghjendu un cliente esterno à a so cartera, l'attellu di mantenimentu di vagoni in Kırıkkale apre a so sperienza in questu campu à altre imprese. "L'equipaggiu elevatu è a capacità di serviziu tecnicu di l'attellu, chì hè l'attellu più cumpletu di mantenimentu è riparazione di vagoni in Turchia chì serve in cunfurmità cù i normi ECM cù metudi sicuri è amichevuli di l'ambiente in operazioni logistiche, assicura chì i vagoni operanu à a massima efficienza".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*