U trattamentu sintomaticu hè impurtante in u trattamentu di Covid 19

U trattamentu sintomaticu hè impurtante in u trattamentu di covid
U trattamentu sintomaticu hè impurtante in u trattamentu di covid

Enfatizendu chì i trattamenti sintomatichi sò assai impurtanti in quantu à a gestione curretta di u tempu in fronte di coronavirus, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Specialisti in Medicina d'Urgenza (ATUDER), Prof. Dr. Başar Cander: "A causa di a tosse constante, a ghjente pò perde a so rutina di vita normale, chì pò causà insomnia è una diminuzione di a resistenza di u corpu". disse.

Cander hà enfatizatu chì u cuntrollu è u trattamentu di sta situazione u più prestu pussibule hè d'impurtanza critica per u cursu di a malatia.

Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Specialisti in Medicina d'Urgenza (ATUDER), Prof. Dr. Başar Cander hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à u trattamentu di a tosse in i pazienti cun coronavirus.

Rimarchendu chì a tosse secca hè stata unu di i sintomi più impurtanti di a malatia coronavirus da u primu ghjornu, u Prof. Dr. Başar Cander hà dichjaratu chì vedenu tosse secca è frequente in infezioni virali è attirò l'attenzione à l'effetti di a tosse.

U nostru mecanismu di difesa più impurtante contr'à coronavirus hè a resistenza di u nostru corpu.

Sottulineendu chì u puntu più impurtante in u cursu di a malatia di i casi di coronavirus hè a resistenza di u corpu, Prof. Dr. Başar Cander hà dettu: "Hè di grande impurtanza per avè una forte resistenza di u corpu contr'à coronavirus. Perchè pudete esse esposti à u virus senza mancu sapè. Per chì u vostru corpu per scunfighja quellu virus, u mecanismu di difesa di u vostru corpu deve esse forte. "E cose principali chì assicuraranu un sistema di corpu forte sò una vita regulare, mudelli di sonnu, nutrimentu sana è esercitu". disse.

U prufessore hà dichjaratu chì hè difficiule per i malati chì soffrenu di malatie croniche è gravi (malati di u cori è di i reni, etc.) per vince sta guerra per via di a so debule resistenza di u corpu. Dr. Başar Cander hà dettu: "A resistenza di u corpu di qualcunu chì tosse a sera è chì i so mudelli di sonnu sò disturbati pò diminuite. Se a tosse si trova spessu di notte è ùn pudete micca cuntrullà a tosse, questu crea enormi prublemi in e malatie virali cum'è coronavirus. "Se sì qualchissia chì hà sperimentatu malatie gravi, avete bisognu di cuntrullà cù trattamentu prima chì a resistenza di u vostru corpu diminuisca". disse.

Ricordendu chì u coronavirus hè una malatia chì hè trasmessa soprattuttu per via di l'infezzione di gocce attraversu a bocca è u nasu, u Prof. Dr. Başar Cander: "Se qualchissia chì hè pusitivu tosse u virus in faccia o da una distanza, questu pò aumentà a vostra esposizione à u virus". disse.

U prufessore hà dichjaratu chì u cuntrollu di a tosse in i pazienti cun coronavirus hè un metudu di trattamentu impurtante. Dr. Başar Cander hà dettu: "In generale, l'iniziu di i sintomi in coronavirus pò varià. Pudemu scuntrà parechji sintomi diffirenti. A cuntrariu di l'altri virus, pudemu ancu scuntrà differenze in a perdita di l'odore è u gustu in coronavirus. Avemu vistu chì a tezza si prisenta in 1-2 ghjorni dopu à u periodu febbrile. Avemu tistimuniatu chì a tossa diventa più pronunciata è cresce gradualmente. A maiò parte di u tempu, i nostri pazienti si ricuperanu è altri prublemi causati da a malatia sò risolti cumplettamente. Ancu s'è a maiò parte di a malatia hè stata recuperata, a tezza pò cuntinuà per un periudu più longu. Perchè a tezza pò esse un mecanismu di guariscenza tardiva. "In quantu avemu osservatu da u nostru ambiente, i pazienti esprimenu a tosse cum'è un sintumu chì li disturba assai durante u prucessu di coronavirus."

U prufessore hà dettu chì quandu un paziente vene cun una lagnanza di tosse, in circustanze normali ponu indirizzà i sintomi in parechje manere diverse, ma in malatie cum'è coronavirus, u trattamentu sintomaticu hè più decisivu. Dr. Başar Cander: "Per questu scopu, cuntrullemu a tosse cù trattamenti chì supprimenu u riflessu di a tosse". Hà fattu una dichjarazione.

U cursu di coronavirus pò peghju in e persone cun malatie croniche

U prufessore hà dichjaratu chì se a tosse ùn pò esse trattata bè durante u prucessu di coronavirus, u paziente pò sperimentà una diminuzione di a capacità di eserciziu. Dr. Başar Cander: "Se i pazienti anu una malatia crònica cum'è l'asma, u so cursu pò peghju". disse.

Enfatizendu chì i trattamenti sintomatichi sò assai impurtanti in quantu à una gestione curretta di u tempu contr'à coronavirus, u Prof. Dr. Başar Cander hà dettu: "A ghjente pò perde a so rutina di vita normale per via di una tosse constante. Questu pò causà insomnia è diminuite a resistenza di u corpu. Hè assai impurtante per trattà è cuntrullà i sintomi u più prestu pussibule. Per d 'altra banda, ùn hè micca pussibule separà cumplettamente l'infezzione di coronavirus è di gripe. Sintomi supplementari, u cursu di a malatia, è e presentazioni attuali ponu aiutà à distingue trà i dui. Siccomu u coronavirus principia cum'è una infezzione di e vie respiratorie superiori, ùn pudemu micca distingue da l'infezioni di a gripe. "Ùn ci aspittemu micca una tosse cù flemma in coronavirus, hè più cum'è una tosse pirata è secca". disse.

U prufessore hà dichjaratu chì se qualchissia intornu à a persona hà coronavirus è ci hè una perdita di u gustu è l'olfattu, pensanu chì hè coronavirus. Dr. Başar Cander hà dettu: "E persone chì anu avutu prublemi cù e malatie pulmonari (cum'è l'asma, a COPD) duveranu prestu più attenzione à u coronavirus. In i prossimi anni, puderemu vede più chjaramente l'effetti di coronavirus nantu à i pulmoni di i malati cù sta malatia. In ogni casu, quantu avemu vistu finu à avà, pò causà qualchì problema cum'è una certa espansione in i pulmoni, vale à dì una diminuzione di l'elasticità di u pulmone. "Questi effetti permanenti ponu esse vistu in i pazienti cun coronavirus". Hà cunclusu e so parolle dicendu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*