U veiculu terrestre senza pilota BARKAN di classe media di HAVELSAN mostratu per a prima volta

U veiculu terrestre senza equipatu di a classe media di Havelsa hà vistu per a prima volta
U veiculu terrestre senza equipatu di a classe media di Havelsa hà vistu per a prima volta

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar è a delegazione accumpagnata anu visitatu HAVELSAN è esaminò i travaglii realizati.

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà visitatu Havelsan cù u Capu di Staff General Yaşar Güler, u Comandante Generale di e Forze Terrestri Ümit Dündar, u Cumandante di l'Air Force General Hasan Küçükakyüz, u Cumandante di e Forze Navali Ammiragliu Adnan Özbal è u Vice Ministru Muhsin Dere. Duranti l'esaminazioni, Barkan, un veiculu di terra senza pilotu multi-purpose di classa media sviluppatu da HAVELSAN, hè statu vistu ancu per a prima volta.

HAVELSAN hà annunziatu durante u so lanciu di u logu l'8 di dicembre di u 2020, chì hà datu una capacità operativa cumuna di veiculi aerei è terrestri senza pilota. Hè statu dichjaratu chì cù a nova capacità purtata à e plataformi, l'operazioni cumuni pò esse realizatu da un centru unicu integrendu carichi è sottosistemi in veiculi aerei è terrestri senza pilota. U sistema BARKAN ICA hè statu affissatu quì per a prima volta.

Inseme à a nova capacità annunziata durante u lanciu di u logu, HAVELSAN hà ancu mostratu altre piattaforme IKA cù capacità autonoma. U Veiculu Autònumu Unmanned Ground, equipatu di u SARP Remote Controlled Stabilized Weapon System (UKSS), sviluppatu da ASELSAN, era trà e plataforme in mostra. Hè statu dichjaratu chì l'UAV Autònuma, chì hè stata esibita per a prima volta, hà ancu a capacità di l'operazioni cumuni cù i veiculi aerei senza pilota.

Visita di u Ministru Akar è u Livellu di Command à HAVELSAN

À a so ghjunta à Havelsan, u Ministru Akar hè statu accoltu da u Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Mustafa Şeker, u Direttore Generale Mehmet Akif Nacar è i membri di u Cunsigliu di Amministrazione, è hè statu infurmatu nantu à i prughjetti finiti è in corso.

Enfatizendu l'impurtanza di l'industria di difesa, u Ministru Akar hà dettu: "I nostri amichi, alliati è quelli chì sapemu cum'è amici insistenu à ùn dà micca u materiale chì avemu pagatu. Malgradu tutti i sforzi fatti, ci sò seri prublemi è discomfort in questu sensu. Ùn ci hè micca menzione di "embargo" o "restrizione", ma per una ragione o per l'altra, à volte burocratica, à volte finanziaria, à volte cundizioni climatichi, à volte epidemie, stu travagliu cuntinueghja è dura ". disse.

Esprimendu chì sò cuscenti di questu, u Ministru Akar hà dettu: "Per quessa, sapete chì l'armi è i sistemi critichi sò direttamente proporzionali à a nostra sovranità è indipendenza. Ci hè una grande similitudine trà un sviluppatore di software chì travaglia cù un computer è cumbattendu una pistola. Per salvà noi di sti guai, fabbriche, diseggiani, tutti in a produzzione deve piglià a rispunsabilità è u travagliu. Avemu bisognu di un esercitu forte per prutege i nostri diritti è e lege. Un esercitu forte significa persone è materiali. Sapemu chì l'industria di difesa hè assai impurtante per e Forze Armate Turche. Cù u sustegnu è a dirigenza di u nostru presidente, u tassu di lucale è naziunalità in l'industria di difesa hè aumentatu à 70 per centu. Tuttavia, avemu sempre una longa strada da fà. L'armi più high-tech chì mette in e mani di u Mehmetçi chì hè pienu d'amore per a patria è a nazione, u più successu serà u risultatu. In cunfurmità cù i so valori storichi naziunali, murali è prufessiunali, e Forze Armate Turche cuntinueghjanu à cuntribuisce à a pace regiunale è mundiale micca solu per u so paese è a nazione, ma ancu in terra, in mare è in l'aria in u quadru di l'ONU. , NATO è OSCE ".

Semu in l'Infanteria

Dopu à u briefing, u Ministru Akar si trasfirìu à l'edificiu di Simulazione, Autonoma è Tecnologie di Gestione di Piattaforma cù u Livellu di Command TAF. Esaminendu i simulatori, in particulare u Hezarfen Parachute Training Simulator, u Ministru Akar hà pruvatu personalmente u Sniper Training Simulator.

U ministru Akar, chì hà pigliatu u simulatore ricurdendu ch'ellu era un "infanteria", hà colpitu un scopu à 450 metri di distanza cun un colpu. U Ministru Akar hà allora esaminatu u Simulatore di Volu Full Airbus A320 pruduciutu da Havelsan per Turkish Airlines. U Ministru Akar hà ancu fattu un brevi volu sopra Istanbul cù u Comandante Generale di e Forze Aeree Hasan Küçükakyüz.

Dopu à esaminà a classi media multi-purpose unmanned veiculu di terra Barkan è altri sistemi, Ministru Akar è TAF Command Level lassatu Havelsan.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*