U prughjettu Ergo rapprisentarà a Turchia in Diamond Challenge

alstom Eskisehir Kutahya Balikesir Railway Line Interlocking Project Finitu
alstom Eskisehir Kutahya Balikesir Railway Line Interlocking Project Finitu

Diamond Challenge, chì offre à i studienti di u liceu di tuttu u mondu l'uppurtunità di sperimentà l'imprenditorialità di prima mano, hè a seconda volta in Turchia. EGİAD - Hè stata tenuta in Izmir in partenariatu cù l'Associazione di i ghjovani imprenditori di l'Egeu.

Dopu à l'urganizazione di l'annu passatu, in a quale anu participatu solu i licei in İzmir, squadre da Istanbul, Iğdır da Turchia è da l'Egittu da l'esternu anu participatu à a cumpetizione in a seconda tappa chì hà fattu questu annu. U vincitore di u cuncorsu 2021 hè statu i studienti di u liceu Demir Alp, Melis Asiyo, Selin Dönmez è Serra Çelik di Istanbul Hisar Schools cù u so prughjettu Ergo. U prughjettu, chì hè una applicazione di guida dietista virtuale chì riduce e vostre emissioni di carbonu attraversu u cambiamentu di a dieta di gradiente è sviluppa abitudini alimentari sustenibili, cumpeterà per u premiu di $ 11 nantu à u palcuscenicu globale à l'avvenimentu Virtual Diamond Challenge Summit in i Stati Uniti trà l'16 d'aprile è 100.000.

A Finale Diamond Challenge, chì hè stata tenuta in l'ambiente virtuale per via di l'epidemie di Covid-19, hà ricevutu 5 applicazioni di squadra, chì includenu più di 1922 mila studenti di u liceu. Quist'annu, una participazione record hè stata ottenuta in u prugramma Diamond Challenge, chì hà ricevutu circa 766 applicazioni finu à l'annu passatu. Mentre 21 squadre da 18 paesi è 766 stati anu participatu à u summit, chì hè u primu postu in l'urganisazione mundiale cum'è un avvenimentu prufessiunale di sviluppu cummerciale è networking trà i licei, quist'annu 50 squadre di 30 paesi è 835 stati anu fattu a semifinale. I qualificatori turchi di a cumpetizione, chì anu vistu un aumentu di 8% in l'applicazioni, sò stati ancu inclusi. EGİAD ospitatu in linea in Izmir.

A finale di a cumpetizione, in quale 5 squadre imprenditoriali vincenu a preselezzione di Turchia, si terrà u 22 di ferraghju. EGİAD realizatu in linea da Hisar Schools è Ted College da Istanbul, Private Hazar Anatolian High School da Iğdır, Qena STEM School da Alsalam, Egittu è Stem Alex School da Alexandria, Egittu hà participatu à a finale di Turchia. Mustafa Aslan (EGİAD Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione), Aydın Buğra İlter (Presidente di u Cunsigliu di l'EGIFED), Neşe Gök (Presidente di u Cunsigliu di İnci Holding), Zeynep Öner (ToBB İzmir Provincial Women Entrepreneurs Board - Vicepresidente di u Cumitatu Esecutivu).

Instillemu una cultura di l'imprenditorialità

attività, EGİAD Hè cuminciatu cù u discorsu di apertura di u Vicepresidente Alp Avni Yelkenbiçer. Dichjarà chì e risorse di u mondu sò cunsumati rapidamente cù i modi cunvinziunali di fà affari, Yelkenbiçer hà dettu: "Credemu chì una perspettiva diversa hè necessaria per mudelli di cummerciale sostenibili. Videmu i nostri ghjovani candidati è imprenditori, chì ponu purtà sta perspettiva à noi, cum'è una speranza per u nostru paese è l'umanità ". Rimarchendu chì, cum'è l'Associazione di i ghjovani imprenditori di l'Egeu, mantenenu a questione di l'imprenditorialità in l'agenda dapoi u 2011, Yelkenbiçer hà dettu: "Continuemu à realizà attività destinate à sensibilizà, furnisce furmazioni, è sparghje i cuncetti di l'imprenditorialità. è l'investimentu di l'angeli aghjustendu diversi prughjetti nantu à l'imprenditorialità ogni annu. U sustegnu statali per l'imprenditorialità hè aumentatu in l'ultimi anni. A cultura di l'imprenditorialità deve esse instillata partendu da e scole.

Cum'è una ONG, facemu cun piacè stu compitu in parechje attività chì facemu ". EGİAD Yelkenbiçer hà dichjaratu chì anu creatu un ponte forte trà l'imprenditori è l'investituri cù i so anghjuli.EGİAD Melekleri hà cuntattatu più di 2000 imprenditori, urganizatu 24 riunioni d'investitori entrepreneur-angeli è investitu in 14 prughjetti di startup. Hà furnitu ancu un supportu di mentoring à parechji imprenditori. TÜSİAD Bu Gençte İŞ Var! Hè ancu riesciutu à esse u cumpagnu di u prugramma in l'Egeu. Hè ancu una fonte d'orgogliu per a nostra istituzione per eseguisce a tappa turca di un avvenimentu cusì grande per a seconda volta. EGİAD Cù sta visione, chì avemu principiatu cum'è un sustegnu per a diffusione di l'imprenditorialità à u livellu di u liceu, i membri di a squadra chì ci prisentanu e so idee di cummerciale oghje, quandu vanu à l'università, TÜSİAD Bu Gençte İŞ Var! Semu sempre felici di esse cun elli cù a nostra reta d'investimentu d'angeli per esse cun elli cù u prugramma Egeu è per furnisce e risorse necessarie per elli à avè iniziative sustinibili à a fine di u ghjornu ".

Informazione nantu à Diamond Challenge 2021 EGİAD Özgür Kılınçlar, Vicepresidente di u Cunsigliu Esecutivu di Melekleri, hà dettu chì sta cumpetizione, chì hè stata tenuta l'annu passatu solu cù scole da İzmir, hà ricevutu participanti da Turchia è stranieri quist'annu. Dopu à Özgür Kılınçlar, chì hà datu i dettagli di u prugramma, presentazioni sò state fatte da i studienti. In u discorsu di "Inspirational Entrepreneur Key Note Speakers" trà u prugramma, Pepapp Co-Founder Berke Uygun hà trasmissu a so storia d'imprenditorialità. Da i so sònnii di esse un consulu à u so tentativu di implementà un calendariu menstruali, Uygun hà datu diversi cunsiglii da u so primu passu in l'entrepreneurie à l'influenza di e persone in a so reta. Appropriatu hà sottolineatu chì soprattuttu i ghjovani duveranu include l'imprenditorialità in i so scopi di carriera.

Prughjettu Ergo da Istanbul Hisar Schools per Rappresentà a Turchia in i Stati Uniti

A finale di a cumpetizione, chì hà vistu una dura lotta, hè stata tenuta da i studienti di Istanbul Hisar Schools. Squadra di u primu postu; Prughjettu Ergo. I studienti chjamati Demir Alp, Melis Asiyo, Selin Dönmez, Serra Çelik, cù l'applicazione di guida dietista virtuale, chì riduce e vostre emissioni di carbonu attraversu un cambiamentu di dieta di gradiente è sviluppa abitudini alimentarii sustenibili in un periodu di dui mesi. EGİAD competirà per u grand prize pool di $ 11 nantu à u palcuscenicu glubale rapprisentanu Turchia à l'avvenimentu Diamond Challenge Summit urganizatu da l'Università USA di Delaware l'16-100.000 d'aprile.

Prima squadra: Istanbul Hisar Schools - Prughjettu Ergo
Membri di a squadra: Demir Alp, Melis Asiyo, Selin Dönmez, Serra Çelik
Prughjettu: Una applicazione di guida dietista virtuale chì riduce l'emissioni di carbonu attraversu un cambiamentu di dieta di gradiente è sviluppa abitudini alimentari sustenibili.

Seconda squadra: Istanbul Ted College - Prughjettu Eventlist
Membri di a squadra: Emir Şahin, Serkan Akın, Azra Alpaslan, Emir Elmalı, Mehmet Şahin
Prughjettu: A piattaforma chì rende a persona più efficaci sia in a rete suciale sia in e cumpetenze di pianificazione persunale.

Terza squadra: Egittu - Alessandria - Stem Alex School -D Chair Project
Membri di a squadra: Rana Osama, Habiba Mahmoud, Amira Shoby, Habiba Hisham, Nora Hussain,
Prughjettu: Un disignu di sedia chì pudete aduprà in a vostra vita di ogni ghjornu è chì genera electricità libera quandu fate u vostru travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*