Arifiye Karasu Railway Project era stupente! 17 mila 500 dollars per metru

arifiye Karasu prughjettu di ferrovia maravigghiusu padrona milla dollari
arifiye Karasu prughjettu di ferrovia maravigghiusu padrona milla dollari

U prughjettu di a ferrovia Arifiye Karasu di u Ministeru di i Trasporti era stupente. 360 milioni di lire sò stati pagati in 8 anni per a ferrovia, chì hè stata offerta per esse cumpletata in dui anni per 825 milioni di lire. Solu 23 per centu cumpletu. Un chilometru di strada, chì costa 3 milioni di dollari in u mondu, costa 17.5 milioni di dollari.

U Vicepresidente di CHP Ahmet Akın hà ricurdatu chì, ancu s'è u prughjettu di a ferrovia Arifiye Karasu in Adapazarı hè statu licitatu per un totale di 360 milioni di lire, solu un quartu hè statu finitu è ​​8 milioni di lire sò stati pagati in 825 anni, è hà dettu: "Ministeru di i Trasporti; Ellu nega i risultati di a Corte di Conti. U 825 per centu di a linea, per a quale hè stata pagata 23 milioni di lire, hè stata cumpletata. Sicondu u scambiu mediu, u costu di un metru di a linea hè 17 mila 500 dollars. Chì vergogna, peccatu ! "Ùn ci hè micca esempiu di tali rifiuti", disse.

Akın hà enfatizatu chì l'offerta è u prucessu sussegwenti riguardanti a linea ferroviaria Arifiye Karasu in Adapazarı, a custruzzione di a quale hè stata una storia di serpente da nuvembre 2010, sò indicatori di cumu si spende i soldi di i citadini. Hè stata inclusa in u rapportu di a Corte di Conti chì parechje transazzione sò state realizate in violazione di a legislazione di l'offerta publica è di u cuntrattu in quantu à a linea in questione, chì hè stata offerta per 25 milioni di TL à a cundizione chì sia finita in 360 mesi.

825 MILIONI DI LIRA SIA PAGATA

Mentre chì u prublema hè statu purtatu in tribunale nantu à disputi riguardanti a linea; Trà 2012 è 2018, un totale di 11 milioni 825 mila 138 lire sò stati pagati à a cumpagnia in u scopu di 153 pagamenti di prugressu differenti. Mentre era determinatu chì u 23 per centu di a linea era fisicamente cumpletu; In cunsiquenza, a Corte di Conti hà stabilitu chì u prezzu pagatu per a sezione di 73 chilometri di a linea di 16,8 chilometri in 2018 era di 825 milioni di TL. Rispondendu à a dumanda parlamentaria di CHP Akın nantu à u sughjettu, u Ministeru di i Trasporti hà dettu; Hà sustinutu chì ùn hè statu fattu un pagamentu eccessiva per a linea in quistione. Ministeru di i trasporti; Hà negatu i risultati di a Corte di Conti.

"Ùn ci hè micca un esempiu di tali rifiuti"

Akın di CHP; A quantità tutale di 11 milioni di lira pagata da u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura à a cumpagnia in u scopu di 825 pagamenti di prugressu; Ellu hà dichjaratu chì quandu si cunsiderà secondu u tassu di scambiu mediu di 7 anni è u tassu di travagliu fisicu finitu, l'estensione di i rifiuti vene à a luce. Akın hà dichjaratu u seguente:

"I calculi chì avemu fattu in quantu à a linea chì hè stata infinita per anni anu ancu revelatu a vera misura di i rifiuti. Quandu u calculemu secondu u scambiu mediu di u dollaru trà 2011 è 2018, u costu di un chilometru hè 17,5 milioni di dollari. In altri palori, u costu di un metru di a linea hè 17 mila 500 dollari! Chì vergogna, peccatu ! Ùn ci hè un esempiu di tali rifiuti ! Un massimu di 3 milioni di dollari per chilometru hè accettatu cum'è u costu di a custruzzione di a ferrovia doppia in u mondu sanu. Dunque, u costu di sta linea ferroviaria hè 6 volte più altu ch'è a media ".

"Avemu da crede à a Corte di Conti o à u MINISTERIU?"

Akın hà dettu ancu chì u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture hà negatu à a Corte di Conti, chì hà truvatu chì u pagamentu eccessivu hè statu fattu per a linea in quistione, è hà dettu: "A quantità determinata per a linea di 73 chilometri hè di 360 milioni di lire. Siccomu u 23 per centu di a linea hè stata cumpletata, a quantità da esse pagata duverebbe esse 73 milioni di lire. Tuttavia, u ministeru hà pagatu 8 milioni di lire in 825 anni. Sta situazione hè stata rilevata ancu da a Corte di Conti. 752 milioni di lire sò stati pagati extra. Tuttavia, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture ùn accetta micca chì hà fattu un tali pagamentu in a so risposta à a nostra dumanda parlamentaria nantu à u sughjettu. U Ministeru nega a Corte di Conti. À quale duvemu crede ? "Quale hè chì dice a verità?", hà spressu u so parè.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*