Low Sleepers Get Infezioni più rapidamente

Prestate attenzione à i disordini di respirazione in u sonnu durante u prucessu pandemicu
Prestate attenzione à i disordini di respirazione in u sonnu durante u prucessu pandemicu

U sonnu, chì hè u più vulnerabile à a so privazione è chì deve esse rimpiazzatu in modu inevitabbile è inevitabbile, hè un bisognu fisiulogicu di a vita, quasi cum'è manghjà è beie.

Dichjarà chì l'infezioni batteriche è virali si sviluppanu 7 volte più frequentemente in quelli chì dorme menu di 3 ore, Bayındır Health Group, una di e cumpagnie di u gruppu di Türkiye İş Bankası, Bayındır Söğütözü Hospital Psychiatry and Sleep Disorders Specialist Prof. Dr. Fuat Özgen enfatiza chì l'aiutu deve esse cercatu quandu u sonnu hè disturbatu per più di un mesi è interferiscenu cù e funzioni di ogni ghjornu.

U sonnu hè una necessità fisiologica per a vita, cum'è manghjà è beie. In contru à a credenza populari, u sonnu, chì include diverse tappe cuntrullate da parechje parte di u cervellu, ùn hè micca un prucessu simplice, ma cumplessu. U sonnu sanu, invece, pò esse ottinutu da l'osservazione di sti tappe in tempu abbastanza.

Bayındır Söğütözü Hospital Psichiatria è Specialista di i Disturbi di u Sonnu, chì hà dichjaratu chì u prucessu pandemicu hà causatu ansietà è ansietà per via di a minaccia chì pone per l'esistenza umana, è ancu di cambià u modu di vita, è chì ci sò stati cambiamenti in i tempi è i mudelli di sonnu. Dr. Fuat Özgen hà dettu: "A transizione di e scole à l'educazione in linea, u travagliu da casa è e restrizioni durante a pandemia hà cambiatu fundamentalmente u nostru modu di vita. In u risultatu di questi, i cambiamenti sò accaduti in a nostra durata di u sonnu è u mudellu. L'abitudine di alzà tardi in a matina è andendu in u lettu tardu per quessa hè statu furmatu. Tuttavia, u sonnu di notte hè impurtante per un sonnu di qualità è efficiente. L'ore quandu u sonnu di ghjornu ùn hà micca influenza negativamente u sonnu di notte sò trà 13.30-15.00. Dormir in altri tempi di u ghjornu influenza negativamente a durata è a qualità di u sonnu di notte. In quantu à a salute di u sonnu, hè u megliu modu per alzà a matina è andate in lettu a notte quandu si tratta di dorme.

POCHI SLEEPERS ATTRARE L'INFECZIONI PIÙ RAPIDA

Ellu disse chì cù l'accortamentu di u tempu di u sonnu, l'aumentu di i rapporti di diverse proteini chì ghjucanu un rolu in l'immunità sò osservati. prof. Dr. Fuat Ozgen, Hà dichjaratu ancu chì u nivellu di molécule chì prutegge contra l'infezzione, liberatu da i cilesti di u sangue, diminuite è a tendenza à l'infizzioni aumenta. Enfatizendu chì l'infizzioni bacteriale è virali si sviluppanu 7 volte più freti in quelli chì dorme menu di 3 ore. prof. Dr. Ozgenhà listatu i sintomi di u ghjornu di a privazione di u sonnu cum'è seguente:

  • stanchezza, malessere,
  • Difficultà in l'attenzione, cuncentrazione o memoria
  • Funzionamentu suciale o occupazionale deterioratu o scarsu rendimentu di a scola
  • disturbi di l'umore o irritabilità,
  • sonnu di ghjornu,
  • Diminuzione di a motivazione, l'energia o l'iniziativa, a propensione aumentata à fà sbagli o accidenti in u travagliu o mentre guida
  • Debilitamentu di u sistema immune per via di a privazione di u sonnu.
  • Tensione, mal di testa, o sintomi gastrointestinali
  • Preoccupazioni è preoccupazioni per u sonnu

ATTENZIONE A SLEEP RESPIRATORY DISORDERS DURANTE U PROCESSU PANDEMIA

Sottulineendu chì durante u prucessu pandemicu, i pazienti cù disordini di respirazione legati à u sonnu, cumpresu u sindromu di l'apnea obstructiva di u sonnu, devenu seguità i cunsiglii di i so prufessiunali di a salute. prof. Dr. Fuat Ozgen, “Bu hasta grubu çoğunlukla beraberinde hipertansiyon, diyabet ve kardiyovasküler hastalık veya riski taşımasından dolayı riskli grup içinde yer alabilir. Bu süreçte önlemler kademeli azaltılıncaya kadar zaruri gereklilikler dışında dışarıya çıkmamalıdır. Uykuda solunum bozuklukları olan hastaların evde pozitif havayolu basınç tedavisine (PAP) her zamanki gibi devam etmeleri gerekiyor. PAP’ın COVID-19’u kötüleştirdiği veya yakalanmayı artırdığına dair herhangi bir bilimsel kanıt yoktur” dedi.

Dichjarà chì i pazienti cù sospettati o diagnosticati COVID-19 è disordine di respirazione di u sonnu ponu aduprà i so dispositi PAP in una stanza ventilata isolata, fendu attenzione à a pulizia di l'accessori di u dispusitivu è di l'ambiente, è minimizendu u risicu di esse affettati da famiglia. prof. Dr. Fuat Ozgen "Inoltre, a prisenza di i sintomi è i scuperti pulmonari chì impediscenu l'usu di u dispusitivu PAP deve esse evaluatu da u duttore è decisu. In questu casu, u dispusitivu pò esse interrottu finu à chì i sintomi migliurà.

L'INSOMNIA (A MALATTIA DI SLEEPELL) AFFECTA A SALUTE MENTALE

Ellu hà ancu sottolineatu chì un bonu sonnu hè un prucessu assai necessariu per a nostra riparazione è regenerazione fisica è spirituale. prof. Dr. Fuat Ozgen, Nutendu chì sta rigenerazione ùn pò micca esse ottenuta, a salute mentale di i pazienti hè stata affettata negativamente è cuntinueghja cusì: "L'insomniaci anu un risicu altu di sviluppà depressione o disordini psichiatrici. L'insomniaci sò 3.5 volte più prubabile di sviluppà a depressione, 4 volte più di sviluppà disordini d'ansietà, è 2 volte di più per l'abusu di sustanziali o l'addiction in 7 anni (paragunatu à quelli senza insomnia).

L'INSOMNIA PUDE AVERI MUCHÈ CAUSE

Tıbbi özgeçmiş, fiziksel muayene ve bazı kan testleri uykusuzluğun nedenlerinin ortaya konulmasında faydalı oluyor. Bilgisayar, televizyon, iş hayatı, trafikte geçen zaman, akıllı telefonlar, ödevler, kent yaşamının getirdiği stres oluşturan faktörlerin de insomnia’nın artışına yol açtığı biliniyor.

In certi casi, droghe usate per prublemi medichi o psichiatrichi pò ancu causà insomnia. prof. Dr. Fuat Ozgen, “Eğer uykunuz bir aydan daha uzun süredir bozuksa ve sizin günlük işlevlerinizi bozuyorsa yardım arama zamanı gelmiştir. Doktorunuza başvurun ve bir uyku hastalıkları uzmanı ile görüşme isteyin” dedi.

PRECAUZIONI PERSONALI CONTRA L'INSOMNIA

  • Duvete esce da u lettu quandu vi svegliate in a mattina. Cuntinuà à dorme per u scopu di u restu ùn hè micca riposante è pò disturbà u ritmu di u sonnu.
  • Duvete alzà à a listessa ora ogni matina. Per regulà u ritmu circadianu, hè necessariu di esce da u lettu à certi tempi.
  • Ùn dorme micca durante u ghjornu.
  • L'esercitu regularmente deve esse fattu, ma l'attività chì creanu eccitazione à a sera deve esse evitata.
  • A stanza deve esse prutetta da u sonu, a luce è u calore.
  • A stanza ùn deve esse usata per u travagliu altru ch'è per dorme.
  • Ùn manghja micca vicinu à l'ora di dorme.
  • Evite l'usu di caffeina, alcoolichi, cola è u tabacco.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*