U Ministru Koca hà fattu una dichjarazione dopu a riunione di u Cumitatu Scientificu Coronavirus

U Ministru Koca hà fattu una dichjarazione dopu a riunione di u cunsigliu scientificu di coronavirus
U Ministru Koca hà fattu una dichjarazione dopu a riunione di u cunsigliu scientificu di coronavirus

Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca hà fattu una dichjarazione à a stampa dopu a riunione di u Cunsigliu Scientificu di Coronavirus. Dopu, u Ministru Koca si n'andò à l'Hospital di a cità d'Ankara è hà ricevutu a 2a dosa di a vacuna coronavirus.

Ricordendu in u so discorsu chì a lotta contru l'epidemie di coronavirus dura più di un annu, Koca hà dettu chì questi tempi difficili sò stati lasciati cù l'attenzione di i citadini è i sforzi eccezziunali di i prufessiunali di a salute.

"Semu in un periodu di lotta chì ùn ci permette micca di fà un pianu prevedibile in ogni aspettu di a vita", disse Koca, enfatizendu chì u prugramma di vaccinazione hè trattatu meticulosamente per offre un futuru prevedibile.

U Ministru Koca hà cuntinuatu cusì:

"Siate di bona anima. Assai prestu puderemu pianificà a nostra vita. Avemu dimustratu tutta a nostra sensibilità in a priorità di a salute di i nostri anziani, chì sò i più affettati da a malatia, è a vaccinazione di i nostri citadini cù e malatie croniche. Cù a vaccinazione di stu gruppu, andemu versu a fine di u tunnel induve avemu vistu a luce prima. A partesi da u luni, a media di 7 ghjorni di i numeri di casi nantu à una basa pruvinciale serà trasmessa in diretta. In questu modu, i nostri Cunsiglii Pruvinciali di Igiene puderanu piglià decisioni regiunale quandu necessariu. Avà andemu in un periudu induve i studii regiunale ponu esse realizati per un futuru pianificatu. "U nome di a nova era in a gestione di l'epidemie hè l'era di" decisione in situ ".

"A prima dosa di vaccinazione di più di 2 milioni 800 mila citadini hè stata cumpletata".

"Tuttavia, ci hè un prublema chì avemu bisognu di agisce cù cura è inseme in stu prucessu. Koca hà dettu: "Ùn hè micca pussibule per noi di cuntinuà u nostru successu seguitendu e misure per alcuni di noi". A più grande forza di u nostru paese in a gestione di l'epidemie hè l'armunia di i nostri citadini. Sò diventati l'architetti di stu successu per esse pazienti è seguitendu a strada indicata. "Continueremu à luttà inseme è ghjunghje u nostru futuru luminosu u più prestu pussibule", disse.

Rimarchendu chì in u prugramma di vaccinazione iniziatu da u presidente 28 ghjorni fà, a prima dosa di vaccinazione di più di 2 milioni 800 mila citadini hè stata cumpleta da oghje, u Ministru Koca hà dettu: "Da dumane, avemu da principià a seconda dosa. vaccinazione di u nostru primu gruppu vaccinatu. U nostru scopu hè di assicurà chì almenu u 60 per centu di a nostra populazione di destinazione hè vaccinata. U fattu chì avemu vaccinatu u 3,5 per centu di a nostra pupulazione pò sembrà una piccula rata à parechji di voi. In ogni casu, se cunsideremu chì sta tarifa hè di 3,7 per centu in Germania, unu di i paesi pruduttori di vaccini, cum'è in parechji paesi europei, u successu di u nostru paese in a vaccinazione serà megliu capitu. Di sicuru, in un futuru assai vicinu, sia a pruduzzione è a fornitura di a vacuna ghjunghjeranu à stu ritmu à u nostru livellu miratu ".

"A partire da dumane, i citadini di più di 70 anni seranu definiti in u sistema per esse vaccinati".

Dichjarà chì i citadini di più di 70 anni seranu definiti in u sistema per esse vaccinati à partesi da dumane è più di l'età di 65 da u venneri, Koca hà dettu: "In cunfurmità cù e raccomandazioni di u nostru Cunsigliu Scientificu, per assicurà chì i critichi I servizii publichi ponu esse mantinuti senza disrupzione è per incuragisce a mubilizazione suciale, à partesi da u weekend, i capi di u statu, in particulare i nostri membri di u cabinet, seranu vaccinati. "Aspettu chì u nostru guvernatore, u capu di a polizia provinciale, u guvernatore di u distrittu è i sindaci di guidà i nostri citadini vaccinendu in e nostre strutture sanitarie in e so regioni", disse.

"Attualmente avemu 17 candidati à i vaccini"

Indittendu chì preferanu a vacuna inattiva trà i vaccini Covid-19 pruduciuti da diversi paesi, u Ministru Koca hà dettu:

"Sta nostra scelta hà ricivutu critiche da parechji quartieri, ma u prucessu hà dimustratu una volta chì avemu avutu ragiò. Attualmente, parechji paesi, in particulare l'Unione Europea, anu vultatu à vaccini inattivi.

U nostru paese hà acquistatu apprussimatamente 15 milioni di dosi di vaccina è cumpletu accordi per più di 100 milioni di dosi di vaccina in totale. Ùn avemu micca firmatu quì. Avemu seguitu i nostri prughjetti di vaccini lucali ghjornu per ghjornu è avemu fattu un sforzu per implementà. Avemu attualmente 17 candidati à i vaccini. "Oghje, i vuluntarii in i prucessi umani di Fase 2 per u nostru candidatu di vaccinu principali anu cuminciatu à esse vaccinati".

"Molte mutazioni d'origine scunnisciuta sò ancu vistu in u nostru paese".

U Ministru di a Salute Koca hà dichjaratu ch'elli seguitanu da vicinu à e mutazioni impurtanti è i so effetti visti in trè paesi di u mondu è hà dettu: "In più di questi, assai mutazioni di origine scunnisciuta, chì pensemu chì ùn sò micca diffirenti in termini di cursu clinicu, sò vistu in u nostru paese cum'è in u mondu. A prisenza di mutazioni influenza ancu u nostru calendariu in quantu à e restrizioni. A raccomandazione di u nostru Cunsigliu Scientificu hè di seguità u cursu di i casi senza affruntà à facilità e restrizioni. "A causa di l'aumentu di u contagiu, duvemu seguità e stesse misure più attentamente".

Dopu a cunferenza di stampa, u Ministru Koca si n'andò à l'Hospital di a cità di Ankara è hà ricevutu a 2a dosa di a vacuna Coronavirus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*