U presidente Burkay, "Avemu da prutege i nostri Esportatori contr'à l'instabilità di i prezzi in u scambiu straneru"

U presidente Burkay, avemu da prutege i nostri esportatori contr'à l'instabilità di i prezzi in u scambiu straneru.
U presidente Burkay, avemu da prutege i nostri esportatori contr'à l'instabilità di i prezzi in u scambiu straneru.

İbrahim Burkay, presidente di u Cunsigliu di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), hà dichjaratu chì l'instabilità in i tassi di scambiu hà lasciatu l'esportatori in una situazione difficili è hà dettu: "Malgradu l'aumentu di e pulitiche di prutezionismu à scala glubale è a dumanda di diminuzione durante l'epidemie, avemu riesciutu à superà i nostri miri di esportazione. Tuttavia, una alta volatilità in u scambiu straneru pone un risicu per u nostru rendimentu di l'esportazione. Dunque, duvemu prutege i nostri esportatori contr'à l'instabilità di i prezzi ". disse.

İbrahim Burkay, chì era l'invitatu di e riunioni "Turkey Talks the Economy" organizate da l'Associazione di i Ghjurnalisti Economici via videoconferenza, hà dettu chì 2020 hè statu cunsideratu un annu persu à scala globale per via di l'impattu di l'epidemie di coronavirus. Dichjarà chì l'epidemie hà affettatu tutti i spazii suciali è ecunomichi da a produzzione à u cummerciu, da l'esportazioni à l'impieghi, u presidente Burkay hà dichjaratu chì mentre u settore reale si batte per prutege i so guadagni, d'altra banda, agisce cù un sforzu per adattà rapidamente à u settore. e cundizioni cambianti in un prucessu definitu cum'è a "nova nurmale".

"L'INTERESSU ALTU IMPEDA L'INVESTIMENTI"

İbrahim Burkay, chì hà dichjaratu chì l'imprese chì e so attività eranu ristrette in u settore di i servizii, in particulare in l'alimentariu è di e bevande è u turismu, anu avutu un periodu assai difficiule in questu prucessu, è d'altra banda, u settore industriale hà sappiutu cuntinuà a so pruduzzione grazie. à e misure pigliate ancu durante i ghjorni più pisanti di l'epidemie. L'alti tassi d'interessu chì hà attivatu, i fluttuazioni aggressivi in ​​u tassu di scambiu è a cuntrazione seria in i nostri mercati di l'esportazione riduttanu i rivenuti è aumentanu i costi in u nostru settore reale. In particulare, i tassi d'interessu chì si avvicinanu à u limitu di u 20 per centu è l'inflazione di duie cifre sò l'ostaculi più impurtanti à u clima d'investimentu è di produzzione. disse.

"I MECANISMI DI SUPPORTU DEVERU ESSERE AZIONI"

Dichjarà chì una contrazione di circa 4% hè prevista in l'ecunumia glubale, malgradu e forte previsioni chì Turchia chjuderà l'annu 2020 cù una crescita positiva, u presidente di u Cunsigliu di BTSO Burkay hà dettu: Avemu finitu per esse trà elli. In ogni casu, u rapidu calatu di i tassi di scambiu cù i tassi d'interessu crescente è l'inflazione elevata pone un risicu per i nostri miri di esportazione. Per assicurà a stabilità di i prezzi, i meccanismi di supportu duveranu esse attivati ​​per prutege i nostri esportatori in diminuzioni è in crescita di i tassi di scambiu. Cù i tassi di scambiu chì anu una struttura prevedibile, furnisce i nostri pruduttori cù opportunità di creditu adattati per l'acquistu di materie prime è a sospensione di i dazi doganali supplementari nantu à e materie prime sò i fatturi chì susteneranu u nostru cummerciu esteru. U scontu energeticu è u supportu di trasportu per i nostri pruduttori è esportatori sò trà l'aspettattivi più impurtanti di u nostru settore reale ".

"Liberamu di e catene à i nostri pedi"

Dichjarà chì l'aumentu di i tassi d'interessu, l'inflazione elevata è i tassi di scambiu instabili sò i catene à i pedi di u settore reale, u presidente Burkay hà dettu: "Cum'è paese, duvemu sbarazzarsi di sti catene u più prestu pussibule è valutà 2021 cum'è un novu periodu in quale ci concentreremu nantu à l'opportunità, micca i risichi ". disse. Dichjarà chì l'effetti negativi di a distruzzione pesante causata da u coronavirus in a vita suciale è l'attività ecunomiche cuntinueghjanu à sente per un pezzu, İbrahim Burkay hà dettu: "Avemu da creà una nova strada per vultà à u nostru vechju ritmu di crescita forte. Per quessa, truvemu a mubilizazione iniziata in i campi di a demucrazia, l'ecunumia è u dirittu sottu à a dirigenza di u nostru Onorevole Presidente assai critica è preziosa per noi per esce più forte da e cundizioni in cui simu. Spergu chì, cù a rapida implementazione di un prugramma di riforma chì darà fiducia à i nostri investitori, l'ambiente di l'affari è di l'investimentu diventerà assai più attraente ". disse.

"INTENSE RITME DE TRAVAIL À BTSO"

Dichjarà chì a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa hà finitu 2020 cun un intensu ritmu di travagliu per prutege i so membri è l'impiegati da l'effetti negativi di u virus, u presidente di u Cunsigliu di BTSO İbrahim Burkay hà dettu: "Avemu rinfurzatu ancu a nostra reta di cumunicazione cù i nostri settori durante u prucessu di pandemia. Avemu determinatu u nostru pianu d'azzione d'emergenza è creatu u nostru "Crisis Desk" sottu a guida di u nostru guvernatore. Avemu sviluppatu suluzioni chì sò rapidamente implementate per e richieste di i nostri settori. Avemu spartutu e dumande, suggerimenti è aspettative di i nostri membri cù a nostra Union of Chambers and Commodity Exchanges di Turchia, i nostri ministri è u nostru presidente, cù quale simu in cumunicazione constante. In u risultatu di l'imprenditori chì avemu fattu, u nostru guvernu hà preparatu pacchetti di supportu per e nostre imprese in parechji sughjetti, cum'è l'indennità di travagliu di cortu tempu, i riduzioni di l'impositu, i finanziamenti è i supporti di l'impieghi è l'aiutu à l'affittu. Vogliu coglie l'occasione per ringrazià u nostru presidente, u nostru guvernu è u nostru presidente TOBB Rifat Hisarcıklıoğlu in nome di a mo cità è di u nostru mondu cummerciale ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*