A Prima Fundazione di Başkent Ankara Village Houses Başak Project hè stata posta in Ayaş

A prima petra fundata hè stata posta in u prughjettu di basak di e case di baskent ankara cove
A prima petra fundata hè stata posta in u prughjettu di basak di e case di baskent ankara cove

A prima fundazione hè stata stabilita in u Distrettu di Yagmurdede di Ayaş per u "Progettu di Case di Village Ankara Capital-BAŞAK", chì era trà e prumesse elettorali di u Sindaco Metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş è hè stata implementata per sustene u sviluppu rurale. I citadini, chì ùn anu micca pagatu alcuna tassa à a Municipalità Metropolitana per a so indagine in terra, i prughjetti architettonici, statici, elettrici è meccanichi, acceleranu i travaglii di rivoluzione è di custruzzione.

A prima fundazione hè stata posta in u "Progettu Baskent Ankara Village Houses" (Prughjettu BAŞAK), unu di i prughjetti più impurtanti iniziati da u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, per sustene u sviluppu rurale.

L'indirizzu induve u Prughjettu BAŞAK hè statu implementatu per a prima volta in Ankara era Yağmurdede Mahallesi in u distrittu di Ayaş. I citadini, chì anu dimustratu un grande interessu in u prughjettu, per quale a Municipalità Metropolitana ùn hà micca pagatu alcuna tassa per l'indagine di terra, i prughjetti architecturali, statici, elettrici è meccanichi, cuminciaru i travaglii di custruzzione in i so quartieri (paesi) o zoni rurali.

U PRIMU DISTRIBUTU INDUV'U ERA APPLICATU U PROGETTU BAŞAK: AYAŞ

I citadini chì volenu prufittà di u Prughjettu BAŞAK è applicà sò assistiti da e squadre di u Dipartimentu di Zonificazione è Urbanizazione è u Dipartimentu di Affari Scientifici.

squadre di a municipalità metropolitana; Hà esaminatu i travaglii di custruzzione di una casa di paese, chì i so prughjetti di indagine in terra, architetturali, statici, elettrici è meccanichi sò stati cumpletati in u distrettu di Yağmurdede di Ayaş, in situ, è hà assicuratu i so cuntrolli.

Dichjarà chì i citadini anu dimustratu un grande interessu in u Prughjettu BAŞAK è anu ricevutu più di 100 applicazioni finu à a data, l'ingegnere civile di a municipalità metropolitana Özgehan Burak Özen hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Per l'implementazione di u Prughjettu BAŞAK, avemu ghjuntu in u District Yağmurdede di Ayaş è avemu fattu cuntrolli statici. Dopu questu, u prucessu di versazione di cimentu serà realizatu. In u prugettu, scuntràmu i prughjetti di sondaghju in terra, architetturale, staticu, meccanicu è electricu senza carica. Hè assai impurtante per noi chì i nostri citadini portanu una vita longa è felice. Avemu ricevutu applicazioni da tutti i distretti di Ankara. Ancu s'ellu hè invernu, l'applicazioni sò abbastanza altu. Prevemu chì u numeru di applicazioni aumenterà cù a stagione estiva ".

U prughjettu cuntinueghja per 4 stagioni

U Prughjettu BAŞAK, chì hè statu implementatu da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, per a prima volta in Turchia, per riduce a migrazione da u paese à a cità è incuragisce l'insediamentu in insediamenti rurali, cuntinueghja per 4 stagioni.

I citadini chì volenu custruisce una casa in u so quartieru (paesu) prima dumandanu à e municipalità di u distrittu cù i schizzi d'applicazione di e so parcelle. Dopu avè sottumessu e so dumande cù u diametru di zoning è i ducumenti di u nivellu di strada preparati da e municipalità di u distrittu, i citadini chì applicanu à a Direzzione di u Pianificazione Rurale di u Dipartimentu di Sviluppu è Urbanizazione di a Municipalità Metropolitana selezziunate i prughjetti adattati per i so parcelle. Dopu stu prucessu, sò stati fatti studii di terra per i citadini; A Municipalità Metropolitana, chì prepara prughjetti architettonichi, statici, elettrici è meccanici gratuitamente, trasmette i documenti à a municipalità di distrittu. Dopu l'appruvazioni di i prughjetti da a municipalità di u distrittu, i citadini chì uttenenu u permessu di custruzzione rurale cumincianu a custruzzione.

GRAZIE À U PRESIDENTE YAVAS PÀ U PROGETTU DUVU I SONI SI VERITE

Dichjarà chì hà furnitu vantaghji speciali è grandi risparmi grazie à u Prughjettu BAŞAK, u candidatu Ayaşlı Ali Kızılcıkaya hà ringraziatu u presidente Yavaş è hà spressu a so felicità cù e seguenti parolle:

"Vuliu fà una casa in u mo paese per un bellu pezzu. Aghju decisu di dumandà à u Prughjettu BAŞAK iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Ankara. Anu rispostu à a mo dumanda in pocu tempu è avemu principiatu stu travagliu di custruzzione. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, per i so servizii ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*