Osman Cenk Akın diventa u novu direttore generale di BELTUR

Osman Cenk Akin, u novu direttore generale di beltur
Osman Cenk Akin, u novu direttore generale di beltur

Osman Cenk Akın hè statu numinatu Direttore Generale di BELTUR, unu di l'affiliati di IMM. In più di e so rispunsabilità attuali, Akın hà pigliatu u funziunamentu di Okan Gedik, Direttore Generale di İSTANBUL HALK EKMEK, chì hè u Vice Direttore Generale di BELTUR.

Ci hè statu un cambiamentu di compitu in BELTUR, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), chì offre prudutti di qualità è sicuri à i residenti di Istanbul à prezzi accessibili. Osman Cenk Akın hè statu numinatu Direttore Generale di BELTUR. Okan Gedik, Direttore Generale di ISTANBUL HALK EKMEK, chì svolge stu compitu per procura dapoi uttrovi 2020, hà datu u so duvere à Akın.

Natu in u 1967, Osman Cenk Akın hè graduatu da l'Università Tecnica di Istanbul in u 1989. Hà finitu u prugramma MBA à l'Università di San Francisco in 1991.

Akın hà travagliatu cum'è Manager di Produzione di Atelier Stranieri in Vakko, Manager di Sviluppu di l'Affari in LOM, una di l'imprese di u Gruppu Boyner, è Direttore di Paese per i Processi Operativi di Negozi Tessili in Shaya, rispettivamente, per 29 anni.

Riturnendu à Boyner cum'è Assistant General Manager per i Processi Operativi à a fine di u 2003, Akın divintò u capu di l'Operazioni di a Regione Turchia in C&A in 2009. Hà travagliatu in Istanbul Doors Grup D-ream, Eataly è infine BigChefs trà 2011-2020. u postu di General Manager.

Akın, chì hè un membru di u Cumitatu Eticu di l'Associazione di Gestione Umana di Turchia (PERYÖN), era trà i membri fundatori di a Squadra di Coordinazione di Avvenimenti Straordinarii è di l'ONG Voluntarie di a Brigata di Pompieri.

Osman Cenk Akın, chì hè maritatu è hà dui figlioli, hà una bona cunniscenza di l'inglese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*