Circular nantu à a Restrizzione di u weekend

Circular da u ministeru di l'internu nantu à a restrizione di u weekend
Circular da u ministeru di l'internu nantu à a restrizione di u weekend

U curfew impostu da u Ministeru di l'Interior à i fine settimana principia à 21:00 oghje è finisce à 05.00:XNUMX u luni matina.

Cù i Circulari emessi prima da u nostru Ministeru; Tutte e misure necessarie sò state pigliate per assicurà chì i nostri citadini ùn affruntà micca difficultà à accede à e pruvisti basi durante è durante u periodu di curfew.

In questu cuntestu;

• Mercati, magazzini, macellerie, macellerie, noci è fiuristi seranu aperti oghje à 20.00 ore, è sabbatu è dumenica trà 10.00 ore è 17.00 ore. In novu, in u periodu specificatu, i mercati, i buttreghi, i fruttiferi, i macellai, i frutti secchi è i fioristi puderanu furnisce i so ordini per u telefunu o in linea.

• Ristorante/ristorante, pasticceria è pasticceria operanu in forma di takeaway + gel-take finu à 20.00 ore oghje, è solu serviziu di take-away trà 20.00-24.00, capaci di cuntinuà a so attività.

• U sabbatu è dumenica, i posti di travagliu licenziati di a panificazione è/o di panetteria induve u pane hè pruduciutu è solu i venditori di pani di sti lochi di travagliu seranu aperti.

• L'imprese di ordini in linea puderanu ancu furnisce i so ordini u venneri, sabbatu è dumenica trà 10.00-24.00.

• I nostri citadini puderanu marchjà à u mercatu più vicinu, a buttrega, a verdura, a macelleria, a buttrega di frutta secca, a fiora, a panetteria o u vinditore di pane in i ghjorni chì u curfew hè appiicatu (sàbatu-domenica).

Cume si pò vede da queste spiegazioni, cù u pensamentu chì u curfew hà da principià, ùn ci hè bisognu di pruvucà a congestione in panifici, mercati, alimentari, fruttivendoli, macellerie, frutti secchi, ristoranti / ristoranti, pasticcerie è dolci. per furnisce i bisogni di primura.

Per quessa, dumandemu à i nostri citadini di agisce in e so case/residenze prima di 21.00, l'ora di l'iniziu di u curfew, è di piglià e precauzioni necessarie, tenendu in contu e densità chì ponu accade in u trafficu, in particulare in e nostre cità metropolitane.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*