U primu generatore di u mondu chì travaglia cumpletamente cù u biodiesel hè statu pruduttu in Turchia

U primu generatore di u mondu chì travaglia interamente cù u biodiesel hè statu pruduttu in Turchia
U primu generatore di u mondu chì travaglia interamente cù u biodiesel hè statu pruduttu in Turchia

U primu generatore di u mondu chì travaglia interamente cù u biodiesel hè statu pruduttu in Turchia cum'è prototipu. U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank visitò Arken Generator, induve u prototipu hè statu pruduttu. Dichjarà chì l'autorità li anu datu una bona nutizia annantu à u generatore di biodiesel durante l'esaminazioni quì, u Ministru Varank hà dettu: "Anu pruduciutu i primi generatori di biodiesel in u mondu cum'è prototipi. Pensanu à vendelu à i settori cù preoccupazioni ambientali, in particulare ". disse.

Sottulineendu chì a Turchia hè un paese di produzzione impurtante, Varank hà dettu: "Ci hè una critica frequente di l'uppusizione. Dicenu; "Ci hè pruduzzione in Turchia o ci hè una fabbrica in Turchia?" Ma i so menti sò in u passatu. Sò stati solu quandu u statu custruia fabbriche ". disse.

U Ministru Varank hà visitatu a fabbrica di Arken Generator in Istanbul. Durante a visita, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Alaatdin Birkan Yüksel hà infurmatu à u Ministru Varank nantu à i studii chì anu realizatu è i piani futuri di a cumpagnia.

Facendu dichjarazioni dopu l'ispezione in a fabbrica, u Ministru Varank hà dettu:

RAGGIUNTU DA I MEDIA SOCIALE

Aghju fattu un post in e social media l'altru ghjornu. Aghju visitatu spessu instalazioni di produzzione, fabbriche è novi imprese in u nostru paese. I nostri amichi quì mi anu ancu ghjuntu per mezu di e social media. Caru Ministru, 'Pudete visità ancu noi ?' dissenu. Sò vinutu ancu.

EXPORT À 72 PAESI

Avemu visitatu una fabbrica di generatori, chì pudemu chjamà una iniziativa fundata da 3 ingegneri elettrici ITU. Eru impressiunatu da i sforzi di i nostri amichi è i so sforzi. Ancu se Arken Generator hà una storia corta, hà cuminciatu cù 3 persone è hè diventatu avà una marca impurtante chì impiega 300 persone. U 50 per centu di u so fatturatu da l'esportazioni. Una cumpagnia chì vende generatori di elettricità da Turchia à 72 paesi.

TRAVAILU CU TERRORE

L'industria di i generatori hè cambiatu ghjornu per ghjornu. Ci sò generatori basati solu nantu à i motori diesel, gasoline, è ancu suluzioni hibridi. Ci sò suluzioni basati nantu à l'energia solare. Unu di l'aspetti più forti di Arken hè a so capacità di fà travaglii specifichi, specifichi per u prughjettu, chì pudemu chjamà "su misura". Avemu parlatu di cumu pudemu prufittà da elli in i nostri prughjetti futuri.

BONA VOLUNTA DI BIODIESEL

Ci anu ancu datu una bona nutizia. Anu pruduciutu i primi generatori di carburanti cumpletamente biodiesel in u mondu cum'è prototipi. Pianu di vende questu à i settori chì anu preoccupazioni ambientali.

Spergu di vedevi in ​​172 paesi

Turchia hè un paese di pruduzzione impurtante. Cù i sforzi di i nostri ghjovani menti è imprenditori, l'ecunumia di u nostru paese cresce è si sviluppa ghjornu per ghjornu. Ancu quì, avemu vistu cumu una impresa fundata da 3 imprenditori ITU hè diventata una grande marca è si trasforma in una fabbrica. Veramente cuntentu di ciò chì aghju vistu quì. Felicitazioni à i nostri amichi. Speremu, vedemu a marca Arken in 72 paesi di u mondu, micca 172, anu da ottene più di u so fatturatu da l'espurtazioni.

FORSE COREA DEL NORD

Continueremu à visità i nostri imprenditori è pruduttori viaghjendu in tutta a Turchia. Facemu questu per una ragione più. Ci hè spessu critica di l'uppusizione. Dicenu; "Ci hè pruduzzione in Turchia o ci hè una fabbrica in Turchia?" Ma i so menti sò in u passatu. Sò stati solu quandu u statu hà custruitu fabbriche. Ùn ci hè più paese in u mondu chì hà stabilitu una fabbrica. Forse ci hè a Corea di u Nordu o qualcosa, ma nisun paese di u G20 in u mondu ùn custruisce più fabbriche cum'è statu. U settore privatu sustene l'imprenditori. Cù stu dinamisimu, furnisce assai più valore aghjuntu à l'ecunumia di u paese.

WE PRODUCEU U PROTOTIPIU DI U GENERATORE DI BIODIESEL

Yüksel, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Arken Generator, hà dettu: Avemu partitu cù l'idea di quale tipu di valore pudemu creà per u nostru paese è a nostra nazione. Mentre producenu i nostri generatori standard, i nostri ingegneri travaglianu ancu nantu à l'automatizazione è i punti sincroni ligati à elli. Avemu fattu un prototipu di u nostru generatore chì travaglia cù 100 per centu biodiesel. Semu interessati à i sistemi solari hibridi.

20 MILIONI DOLLARS TURNOVER

Arken Generator hè stata fundata in 2012 in Istanbul da Alaadtin Birkan Yüksel, Recep Asirok è Kemal Teryaki, chì si sò graduate in Ingegneria Elettrica di l'Università Tecnica di Istanbul. A cumpagnia, cù 100 per centu di capitale turca, faci studii nantu à i sistemi di biodiesel, ibridi è di l'energia solare, è di diesel è benzina, cù u so persunale 300. A cumpagnia, chì hà fattu un fatturatu di 2020 milioni di dollari in 20, hà ottenutu a mità di questu fatturatu da l'esportazioni.

FUNZIONA À 100 PERCENT BIODIESEL

U generatore di biodiesel pruduciutu da Arken Generator hè basatu annantu à u principiu di riciclà u diesel, chì hè custituitu di rifiuti animali è vegetali. Arken Generator, chì hà ancu ricivutu a patente per u generatore, chì hè fatta per travaglià cù 100 per centu di biodiesel, pensa à cummercializà u so prototipu in u mediu termini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*