Addiu à a vittura elettrica ?

addiu à a vittura elettrica
addiu à a vittura elettrica

A Tassa Speciale di Cunsumu (SCT) applicata à i veiculi elettrici hè stata aumentata da 2 à 2021 per centu à 3 à 15 per centu da u decretu presidenziale publicatu in a Gazzetta Ufficiale u 10 di ferraghju 60.

Potenza di u mutore di u veiculu elettricu Tariffa SCT
(vechju)
Tariffa SCT
(Novu)
SCT Aumenta a tarifa
Ùn più di 85 kW % 3 % 10 % 333
Trà 85 kW è 120 kW % 7 % 25 % 357
Quelli di più di 120 kW % 15 % 60 % 400

Sicondu i dati di l'Associazione di Distributori Automobilistici, e vendite di veiculi elettrici anu aumentatu di 2020 per centu in 280 cumparatu cù l'annu precedente.

  2019 2020 Aumentà a tarifa
Vendita di veiculi elettrici 222 844 % 280
A quota di u mercatu di i veiculi elettrici è ibridi % 3,2 % 3,8  

L'aumentu di a quota di u mercatu deve avè sbulicatu l'appetite di u putere puliticu, postu chì a tarifa SCT hè stata aumentata finu à 400 per centu.

Mentre chì l'incentivi straordinarii per l'usu di tecnulugii favurevuli di l'ambiente sò implementati in tuttu u mondu, in particulare in i paesi sviluppati, cù a cuscenza di a crisa climatica, sta decisione di crescita hà dimustratu chì i discorsi in questu campu in Turchia sò luntanu da realistu. Impedendu i cunsumatori di sceglie i veiculi cù emissioni di carbonu bassu, "Ùn avemu micca prublema cù a crisa climatica"Hè destinatu à esse dettu?

Sò l'Automobile Enterprise Group (TOGG) di Turchia è i prughjetti realizati, presentati à u publicu da u putere puliticu cù cerimonie ostentatious, solu solu l'occhi?

In cunsiderà a dependenza straniera di l'oliu, l'opportunità chì i veiculi elettrici ponu creà per Turchia ponu esse vistu più chjaramente. Ùn hè micca pussibule di capisce perchè u settore deve esse incuraghjitu più in e cundizioni attuali, mentre chì u so sviluppu hè impeditu. Ancu s'è a decisione di elevazione hè stata presa per via di l'ecunumia ecunomica sperimentata da Turchia, ùn deve mai esse scurdatu chì in più di u picculu ritornu chì furnisce, hà da purtà à a perdita di una opportunità assai più grande per u nostru avvene.

Una trasfurmazioni d'energia assai rapida hà cuminciatu à accade in u mondu. Sta trasfurmazioni hè in a direzzione di i citadini chì furnisce a so propria energia à u puntu induve l'energia hè cunsumata, invece di enormi centrali centrali. I citadini cambianu e so preferenze per prutege i so spazii di vita, rendenu sustinibili è rinfurzà e so strutture ecunomiche. I sviluppi tecnologichi è e riduzioni di i costi cunnessi anu acceleratu l'implementazione di sti preferenze è l'hanu diffusa.

U scenariu energeticu più simplice di u futuru vicinu; Questu serà in forma di un citadinu chì carica u so veiculu elettricu in u so giardinu cù l'electricità chì pruduce da i pannelli nantu à u tettu di a so casa, è sparte l'energia extra chì pruduce cù u so vicinu. È in questu scenariu futuru ùn ci hè micca una ricerca di stazioni di benzina per i veiculi.

Stu decretu, chì hà da scopu di minà u prucessu di pruduzzione di a vittura elettrica "domestica è naziunale" TOGG, daveru rende u nostru paese ancu più dipendente di i carburanti fossili.

Speremu chì sta decisione, chì significa vultà a spalle à i sviluppi in u mondu, serà abbandunata u più prestu pussibule è u sustegnu necessariu serà datu à a trasfurmazioni energetica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*