Unione di l'Occhi Bendati Öztaşıma İş

l'unione di i disinhibiti, i travagliadori autonomi
l'unione di i disinhibiti, i travagliadori autonomi

Yasin Sevgi, presidente provinciale d'Istanbul di Öztaşıma Labour Union, hà dettu: "Fighjemu à u futuru cù speranza cù i membri di u travagliu disabili, è i nostri membri stanu cun elli cum'è un cumpagnu di suluzione in ogni prublema".

Caru presidente, i nostri membri chì travagliani disabili ùn devenu esse impiegati in impieghi chì supereranu i so disabilità altri ch'è i travaglii prescritti da a lege, è anu da esse cumplettamente furniti è prufittà di tutti i tipi di sconti legali è supporti furniti da u nostru statu. cum'è l'assistenza sanitaria necessaria per a cuntinuità di l'equipaggiu ausiliari chì anu bisognu, è ancu u so trattamentu per a so disabilità.Femu un supportu d'infurmazioni in tutti i prucessi legali di l'affari, cumpresa a rinnuvamentu di i rapporti di u cunsigliu.

Cunsultemu cù u patronu in nome di i nostri membri per risolve carenze cum'è ascensori di rampa disabilitatu è ambulanze di squadra di intervenzione medica in u locu di travagliu. "Urganizemu attività per sustene a so motivazione in i prughjetti suciali, dendu li compiti adatti in l'urganizazione sindacale", hà dettu Yasin Sevgi. "Ogni individuu hè un candidatu per a disabilità. Invitu tutti l'impiegati disabili à diventà un membru di Öz Taşımacılık İş Union, l'unione chì lascia una marca, u numeru 15, chì opera in a linea di cummerciale di trasportu numeru 350, attraversu E-government ". Hà utilizatu l'espressioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*