I licei prufessiunali anu cuminciatu à esportà à l'esteru

i licei prufessiunali cuminciaru à exportà à l'esteru
i licei prufessiunali cuminciaru à exportà à l'esteru

Espristendu chì i licei prufessiunali anu cuminciatu à esportà à l'esteru cù u sustegnu di u Ministeru di l'Educazione Naziunale, u Vice Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu chì i passi fatti in l'educazione prufessiunale portanu fruttu è hà dettu: "I nostri licei prufessiunali in Bursa, Denizli, Istanbul, İzmir, Konya è Mersin sò affettati da l'epidemie di Kovid-19. Esportatu i prudutti chì anu pruduciutu cum'è parte di a lotta contru l'epidemie à 6 diversi paesi in Europa. I paesi à quale sò esportati i prudutti di i nostri licei prufessiunali sò Bulgaria, Paesi Bassi, Inghilterra, Czechia, Belgio è Francia ". disse.

U Ministeru di l'Educazione Naziunale hà fattu investimenti significativu in l'ultimi anni per aumentà a capacità di produzzione in l'educazione prufessiunale. Cù u sustegnu datu da u Ministeru, i licei prufessiunali, chì cuntribuiscenu à risponde à i bisogni di u paese, pruducendu i prudutti necessarii in a lotta contru l'epidemie di Kovid-19, cuminciaru à esportà à l'estero per a prima volta nantu à dumanda. In questu cuntestu, i prudutti di 6 licei prufessiunali è tecnichi anatoliani sò stati esportati in Bulgaria, Paesi Bassi, Inghilterra, Czechia, Belgio è Francia.

A furmazione prufessiunale, rinfurzata da l'investimenti fatti, hà pruduttu un gran numaru di prudutti, da maschere à materiali disinfettanti, da grembiuli è salopette dispunibuli à scudi di faccia, chì u publicu avia bisognu urgente in 19 pruvince è tutti i distretti durante i ghjorni di a lotta contru u L'epidemia di Covid-81. In questi licei, parechji dispusitivi, da u respiratore à a macchina di maschera, sò stati pruduciuti cun successu.

"I passi fatti in l'educazione prufessionale portanu i frutti"

Mahmut Özer, Vice Ministru di l'Educazione Naziunale, hà dichjaratu ch'elli sò assai felici di vede chì i passi chì anu fattu per rinfurzà u ciculu "educazione-produzione-impieghi" in l'educazione prufessionale portanu fruttu.

Apuntendu chì u sustegnu ch'elli anu datu à e scole per aumentà a capacità è a diversità di e produzioni fatte in u scopu di i fondi revolving in i licei prufessiunali da a fine di 2018, Özer hà dettu: righjuntu a banda di lira. Questu aumentu di u 2018 per centu hè statu ottenutu in u 100, malgradu u fattu chì a produzzione ùn pò micca esse fatta in a maiò parte di l'articuli di produzzione chì puderanu esse prudutte prima per via di u focu di Kovid-500. Questu mostra chì u nostru putenziale hè assai più grande ".

Dichjarà chì i licei prufessiunali, chì cuntribuiscenu à risponde à i bisogni di u paese, pruducendu i prudutti necessarii in a lotta contru l'epidemie di Kovid-19, anu cuminciatu à esportà à l'estero per a prima volta nantu à dumanda, Özer hà dettu in questu cuntestu. I prudutti pruduciutu da i licei prufessiunali in 6 pruvince in u scopu di a lotta contru l'epidemie di Kovid-19 sò esportati in Europa, hà dichjaratu ch'ellu hà esportatu in 6 paesi diffirenti.

Nutendu chì i paesi chì i licei prufessiunali esportanu i so prudutti sò Bulgaria, Paesi Bassi, Inghilterra, Czechia, Belgio è Francia, Mahmut Özer hà dettu: "Bursa Ali Osman Sönmez Liceu Anatolianu Vocational è Tecnicu, maschera à Bulgaria; Denizli Osman Aydınlı Liceu Anatolicu Vocational è Tecnicu, maschera di tela à l'Olanda è l'Inghilterra; Maschera à Istanbul Küçükköy Liceu Anatolianu Vocazionale è Tecnicu, Czechia; Disinfettante per porte d'igiene à u Liceu Anatolianu Tecnicu è Prufessionale İzmir MOPAK, Belgio; Konya Kılıçarslan İMKB Liceu Anatolicu Vocazionale è Tecnicu hà esportatu maschere in Francia è Mersin Çamlıbel Liceu Anatolianu Vocazionale è Tecnicu hà esportatu vestiti chirurgici dispunibuli in i Paesi Bassi. disse.

Özer hà dettu: "Felicitate a nostra Bursa, Denizli, İstanbul, İzmir, Konya è Mersin Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale, amministratori di scola, maestri è studienti per i so successi impurtanti". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*