Induve hè Ince Minare Madrasa è cumu andà? Chì sò e caratteristiche storiche?

induve hè a bella madrasa di u minarettu, cumu ghjunghje, quali sò e caratteristiche storichi
induve hè a bella madrasa di u minarettu, cumu ghjunghje, quali sò e caratteristiche storichi

Ince Minareli Madrasa hè in u Distrittu Selcuklu di a Pruvincia di Konya, à punente di Alaaddin Hill. Seljuk Sultan II. Hè statu custruitu da u vizir Owner Ata Fahrettin Ali durante u regnu di Izzeddin Keykavus in 663 A.H. (1264 AD) per insignà a scienza di hadith.

L'architettu di u bastimentu hè Keluk bin Abdullah (Kölük bin Abdullah). Darü-l Hadis U cortile di u periodu Seljuk hè in u gruppu di madrassa chjusi. Hà un solu iwan. U portale, situatu à u livante, hè unu di i più belli esempii di u periodu Seljuk. Trè picculi culonni à i dui lati di l'arcu di l'ingressu è u cappucciu d'arcu sò decorati cù motivi fiurali è geomettichi. Da u portale, pudete passà à u spaziu di volta in croce. Stu spaziu, chì ùn pò esse nutatu quandu si vede da u fronte, custituisce a simetria per l'iwan principale di l'edifiziu. Dui nicchi nantu à i muri laterali di stu spaziu anu datu l'architettura una estetica. U divanhane hè intrutu da a seccione di l'ingressu à volta in croce. Ci sò cellule studianti rettangulari pianificate cù volte di canna in u sudu è à u nordu di u currettu in piazza cù una cupola à mezu. A transizione à a cupola hè furnita da pendenti. "El-Mülkü-Lillah" "Ayet'el Kürsi" hè scrittu in scrittura kufic nantu à a cupola. L'edifiziu furnisce a so luce da a loopale è i finestri rettangulari è a lanterna in a cupola.

Di fronte à l'entrata, ci hè un iwan bassu à volta, chì si pò ghjunghje à trè passi da u cortile. Da i dui lati di l'iwan, ci sò aule di classi in piazza è cupola. A facciata frontale di l'edifiziu monumentale hè fatta di petra tagliata è e facciate esterne di i mura laterali sò fatta di petra di machja. U mattone hè adupratu in l'internu per scopi statichi è decorattivi. Oghje, solu l'altare custruitu in brique resta da a moschea situata in u nordu. U pedestal di u minarettu, chì dà u nome à l'edifiziu, hè cupartu di petra tagliata. A parte di u corpu hè cumplettamente in brique. U so corpu esistente oghje hè ottagonale è hè in forma di cambers in diverse forme. U minarettu hè statu custruitu cù turchese, mattoni di pasta bianca. Mentre chì u minaret originale avia dui balconi, un fulmine in u 1901 hà distruttu unu di i dui balconi.

Ince Minareli Madrasa cuntinueghja a so attività finu à a fine di u XIXmu seculu. Si sà ch'ellu fù riparatu in u 19-1876. Dopu à parechji travaglii di riparazione cuminciati in u 1899 in l'era republicana, hè statu apertu in u 1936 cum'è u Museu di l'Opere di Pietra è Legnu.

In u museu, iscrizioni di custruzzione è riparazione scritte cù a tecnica di scultura nantu à a petra è u marmu chì appartenenu à i periodi Seljuk è Karamanoğlu, rilievi in ​​altu rilievu chì appartenenu à u Castellu di Konya, ali di porte è finestre decorate cù motivi geomettichi è vegetali fatti cù a tecnica di scultura nantu à diversi materiali di lignu, Campioni di nuclei di tettu di lignu è lapidi è sarcòfagi intagliati nantu à u marmu sò esposti. I più belli esempi di l'aquila doppia è l'angeli alati, i simboli di i Seljuks, chì a so capitale hè Konya, sò esposti in stu museu.

Induve si trova İnce Minaret Madrasa?

İnce Minare Madrasa si trova in u Distrittu Selçuklu di a pruvincia di Konya, à punente di Alaaddin Hill. Ince Minareli Madrasa, chì hè visitata da millaie di turisti lucali è stranieri ogni annu, si trova nantu à Alaaddin Boulevard di a pruvincia di Konya.

Cumu ghjunghje à Ince Minare Madrasa ?

Ci sò parechji veiculi di trasportu publicu chì vanu à İnce Minare Madrasa. Per quelli chì volenu vene à Konya da altre pruvince, diventa faciule ghjunghje à Konya grazia à u trenu d'alta velocità. Hè pussibule ghjunghje à Konya cù un trenu d'alta velocità trà Ankara è Konya, è dopu un viaghju di 2 ore. Trà Istanbul è Konya, ci vole circa 4 ore.

Pudete ancu vene per un viaghju di ghjornu à Konya, induve pudete ghjunghje cù un viaghju cortu è còmode. Dopu avè ghjuntu à a stazione di Konya, pudete piglià i minibuses chì partenu da u centru di a cità per andà in Alaaddin Hill. Da u centru, pudete caminari finu à a cima di a muntagna è piglià u minibus da quì. Se vulete, pudete ghjunghje à a madrasa per via di un viaghju piacevule affittu una bicicletta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*