Sì avete a perdita di udizione è u tinnitus, Attenzione!

A calcificazione di l'orechja hè più cumuni in e donne
A calcificazione di l'orechja hè più cumuni in e donne

L'otosclerosi, cunnisciuta popularmente cum'è "calcificazione di l'orechja", affetta principarmenti e donne, ma hè più cumuna in individui di 25-30 anni. Dichjarà chì i sintomi di a perdita di l'audizione, l'acufene è, in una minore misura, u mareu pò esse vistu in quelli chì anu otosclerosi, l'esperti dicenu chì u trattamentu hè pussibule cù una protesi. I sperti indicanu chì, se a calcificazione di l'orechja ùn hè micca trattata, a perdita di l'audizione di u paziente aumenta.

Università Üsküdar NPİSTANBUL Brain Hospital Specialista in Orechja, Nasu è Gola Prof. Dr. Murat Topak hà spartutu infurmazioni impurtanti nantu à a calcificazione di l'orechja.

Ùn possu micca truvà perchè accade

Dichjarà chì l'otosclerosi hè definita cum'è calcificazione di l'orechja, u Prof. Dr. Murat Topak, "L'otosclerosi uriggina da a parte ossea di l'arechja interna è a basa di l'étritu. Hè una malatia di l'ossu di l'orechja chì afecta l'audizione è e funzioni di equilibriu secondu a dimensione, l'attività è u locu di l'area affettata. I studii sperimentali ùn ponu micca esse fatti perchè a malatia si trova solu in l'omu.

Hè più cumuni in 25-30 anni di età.

Dichjarà chì a malatia di calcificazione di l'orechja varieghja da a sucità à a sucetà, hè vistu à una rata di 0.3 à 1 per centu. Dr. Murat Topak hà dettu: "Ancu se l'otosclerosi hè vistu circa duie volte più spessu in e donne chì in l'omi, hè più comunmente rilevata in individui trà l'età di 20-35. Hè una malatia assai rara per esse vistu fora di a razza caucasiana. Ci hè ancu una storia di famiglia in u 60 per centu di i pazienti ", disse.

Attenti à sti segni !

Dichjarà chì i principali lagnanza in a calcificazione di l'orechja sò a perdita di l'audizione, l'acufene è, in una misura minima, i vertigini. Dr. Murat Topak cuntinuò e so parolle cusì:

"A perdita di udizione hè generalmente bilaterale è progressiva. Pò principià prima in una orechja. A perdita di l'audizione aumenta durante a gravidanza. A perdita di udizione hè un tippu conduttivu per a calcificazione di l'area di cunnessione di u stirrup cù l'orechja interna, ma in i casi induve l'orechja interna hè affettata, pò esse in a caratteristica di a perdita di udizione di l'orechja interna, chì hè chjamata sensorineurale. L'acufene aumenta cù a perdita di l'audizione. U cursu di a perdita di l'audizione pò differisce da paziente à paziente. In certi pazienti, a perdita di l'audizione resta stagnante è ùn pò micca prugressu per anni. In certi pazienti, avanza rapidamente. U 20-70% di i pazienti dicenu chì ponu sente u sonu di parlà megliu quandu viaghjanu in vittura, autobus o trenu o travaglianu in un ambiente rumoroso. Inoltre, a voce bassa di i pazienti attira l'attenzione ".

Trattamentu protesicu pussibule

Nutendu chì u trattamentu kirurggicu è l'usu di apparecchi acustici sò in prima linea in u trattamentu dopu chì u diagnosticu hè fattu, Topak hà dettu: "Tuttavia, u trattamentu di fluoru pò ancu esse usatu per prevene a progressione di a malatia, ma stu metudu ùn hè micca usatu spessu. perchè a so efficacità ùn hè micca stata cumpletamente determinata è i so effetti latu sò altu. In u trattamentu kirurggicu, una apertura hè creata in l'area di u stirrup chì cunnetta cù l'arechja interna, chì ùn pò micca spustà per via di a calcificazione, è una protesi hè posta quì. Se ùn hè micca trattatu, a perdita di l'audizione di u paziente aumenta. Se u paci ùn accetta u trattamentu kirurggicu, un audiò hè cunsideratu una bona opzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*