U Déficit di u Cummerciu Esteru in Istanbul cresce à 44 miliardi di dollari

U deficit di u cummerciu esteru hà aumentatu à miliardi di dollari in Istanbul
U deficit di u cummerciu esteru hà aumentatu à miliardi di dollari in Istanbul

In 2020, in Istanbul, l'esportazioni anu diminuitu da 6.8 per centu è l'impurtazioni anu aumentatu da 16.1 per centu; U deficit di u cummerciu esteru hà aumentatu à 44 miliardi di dollari. Mentre l'esportazioni à i paesi di l'Unione Europea anu diminuite da 9.1 per centu annu, l'impurtazioni anu aumentatu da 12.9 per centu. A maiò parte di l'impurtazioni eranu da a Cina è a maiò parte di l'esportazioni da a Germania. U numaru annu di cumpagnie chjuse hà aumentatu da 81.8 per centu in u settore immubiliare, 68.2 per centu in u settore di trasportu è almacenamentu, è 52.4 per centu in u settore di l'alloghju è di l'alimentariu.

L'Uffiziu di Statistiche d'Istanbul, operante sottu l'Agenzia di Pianificazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà publicatu u Bulletin Economicu di i Mercati Reali d'Istanbul di ferraghju 2021, in quale sò valutati i mercati reali per Istanbul. E transazzioni chì anu fattu in 2020 sò state riflesse in i figuri cum'è seguente:

U deficit di u cummerciu esteru hà aumentatu à 44 miliardi di dollari

In Istanbul, 82 miliardi 748 milioni di dollari d'espurtazioni è 126 miliardi 831 milioni di dollari d'importazioni sò stati realizati. Annualmente, u deficit di u cummerciu esteru hà aumentatu à 6.8 billion 16.1 million dollars, cù l'espurtazioni diminuite da 44 per centu è l'impurtazioni aumentanu da 83 per centu. In u tutale di altre pruvince eccettu Istanbul, u deficit di u cummerciu esteru hè diminuitu à 5 miliardi 831 milioni di dollari. A parte di Istanbul in l'esportazioni totali hè diminuita à 48,8 per centu; A so parte in l'impurtazioni totali hè aumentata à 57,8 per centu.

Germania hè u primu postu

Mentre l'espurtazioni à i paesi di l'Unione Europea anu diminuitu da 9.1 per centu annu, l'impurtazioni anu aumentatu da 12.9 per centu; 35 miliardi 325 milioni di dollari sò stati esportati è 46 miliardi 661 milioni di dollari sò stati impurtati. A Germania hè stata prima in l'esportazioni è l'impurtazioni.

L'impurtazioni da i paesi arabi anu aumentatu da 53,1 per centu

L'esportazioni cù i paesi arabi diminuite da 1.7 per centu annu à 15 miliardi 103 milioni di dollari; L'impurtazioni anu aumentatu da 53.1 per centu è righjunghji 13 miliardi 624 milioni di dollari. In l'impurtazioni, l'Iraq hè u primu postu cù u 51.7 per centu, è l'Emirati Arabi Uniti hà u sicondu cun u 20.5 per centu.

A maiò parte di l'impurtazioni sò da Cina

A più grande impurtazione era da a Cina cù 15 miliardi 149 milioni di dollari. A Cina era seguita da Germania (14 miliardi 339 milioni di dollari), Svizzera (7 miliardi 316 milioni di dollari), è a Federazione Russa (7 miliardi 83 milioni di dollari). A Germania hè stata prima in l'espurtazioni cù 7 miliardi 631 milioni di dollari, seguita da u Regnu Unitu (7 miliardi 108 milioni di dollari), Francia (4 miliardi 265 milioni di dollari) è i Stati Uniti d'America (3 miliardi 999 milioni di dollari).

A parte di metalli preziosi di basa in l'impurtazioni hà aumentatu

A parte di l'impurtazioni di metalli preziosi di basa è altri metalli non-ferrous hè stata prima, aumentendu à 21.4 per centu. A parte di l'impurtazioni in a fabricazione di prudutti di petroliu raffinati diminuite à 4.4 per centu. In u settore di a fabricazione, l'impurtazioni anu aumentatu annu da 10.3 per centu in i prudutti d'alta tecnulugia, 19.1 per centu in i prudutti di tecnulugia media-alta, è 30.9 per centu in i prudutti di tecnulugia media-bassa. Solu l'impurtazioni di prudutti di bassa tecnulugia anu diminuitu da 16.7 per centu.

A maiò parte di l'esportazioni sò in a fabricazione di veiculi mutore

L'esportazione più altu hè stata da a fabricazione di veiculi di mutore cù 10 miliardi 488 milioni di dollari. Stu settore era seguitu da a fabricazione di vestiti (8 miliardi 825 milioni di dollari) è a fabricazione principale di ferru è azzaru (5 miliardi 675 milioni di dollari), senza pelliccia.

U numaru di cumpagnie chjuse in u settore immubiliare hà aumentatu da 81.8 per centu.

Sicondu i registri di l'Unione di Camere è Borse di Mercerie di Turchia, u numeru di cumpagnie chjuse in 2020 hè aumentatu annu da 38.4 per centu in Istanbul è da 9 per centu in u totale di pruvince fora di Istanbul. In Istanbul, 81.8 per centu in u settore immubiliare; in u settore di trasportu è almacenamentu, 68.2 per centu; Un aumentu di 52.4 per centu hè statu registratu in u settore di l'alloghju è di l'alimentariu.

U numaru di cumpagnie di capitali stranieri stabiliti hè diminuitu da 17,8 per centu annu, falendu à 6 mila 586. U 9.3 per centu di queste cumpagnie eranu naziunali iraniani, u 3.9 per centu eranu naziunali siriani è u 3.2 per centu eranu naziunali giordani.

Mentre preparava u Bulletin di i Mercati Reali di Ghjennaghju 2021, sò stati utilizati dati da l'Istitutu Statisticu Turcu (TUIK), l'Unione di Camere è Scambi di Mercanzia di Turchia (TOBB) è u Ministeru di Cummerciu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*