19 Reguli critichi per prutegge i zitelli cun Cancer da Covid-6

Regula critica chì prutegge i zitelli cun cancru da covid
Regula critica chì prutegge i zitelli cun cancru da covid

Dapoi un annu, avemu pruvatu à superà u virus Covid-19, chì hà cambiatu fundamentalmente i nostri abitudini di ogni ghjornu, a manera di travaglià è e nostre relazioni suciali.

Ancu s'ellu hè statu ottenutu un guadagnu significativu contr'à a pandemia cù studii di vaccinazione, hè sempre u metudu più impurtante di prutezzione, in particulare per i gruppi risicatu, per piglià precautions. Rimarchendu chì i zitelli chì ricevenu trattamentu di u cancer pò esse più vulnerabili à u virus per via di i so sistemi immune debuli. Acıbadem Maslak Hospital Pediatric Oncology Specialist Prof. Dr. Funda Corapcioglu"Per chì u trattamentu di u cancer ùn sia micca interrottu, micca solu questi picculi eroi, ma ancu i membri di a famiglia chì li curanu anu bisognu di prutezzione. Per quessa, ùn deve micca trascuratà di portà maschere in casa, in l'uspidale è in ogni locu.

Per l'eroi mascherati, sti reguli sò familiari.

In l'ultimu annu, a nova normalità di u mondu sanu hè stata furmata da u trio "maschera, distanza è igiene". Questi 3 ingredienti impurtanti sò assai familiari, in particulare per i zitelli sottumessi à trattamentu di u cancer. Spieghendu chì i zitelli cun cancru cuminciaru à campà cù una maschera da u primu mumentu di trattamentu di quimioterapia, Prof. Dr. Funda Çorapcıoğlu dice: "Questi zitelli chì chjamemu" eroi mascherati ", chì luttano cù i giganti, stanu digià mantenendu a so distanza da i so pari è a folla, è ancu applicà e regule di pulizia. Ancu s'ellu ci hè una aspettativa di una riduzione di l'ansietà Covid-19 grazia à a vaccinazione, l'esposizione di i zitelli cun cancru à stu virus hè sempre una grande minaccia. Dichjarà chì u trattamentu di quimioterapia riduce i valori di sangue in i zitelli è debilita u sistema immune, u Prof. Dr. Funda Çorapcıoğlu cuntinueghja: "Hè cunnisciutu chì i zitelli superanu più facilmente l'infezione da Covid-19. Tuttavia, ci era ancu i zitelli chì sò stati trattati in terapia intensiva per via di stu virus. Questu hè un risicu più grande per i zitelli sottumessi à trattamentu di u cancer. "I zitelli sottumessi à trattamentu di u cancer per via di sistemi immune debuli ponu ancu esse in più risicu di cuntrazione di l'infezione da Covid-19".

19 regule critiche chì pruteghjanu da covid-6! 

U trattamentu oncologicu hè ancu interrottu se u virus Covid-19 hè infettatu. Questu provoca una disrupzione significativa in u trattamentu. Espristendu chì micca solu u zitellu, ma ancu i parenti chì curanu per ellu, anu da prutege da stu risicu di infizzione, u Prof. Dr. Funda Çorapcıoğlu hà dettu: "Se u test Covid-19 hè pusitivu in i parenti di u paziente, u zitellu hè ancu seguitu immediatamente. A prova hè fatta è i risultati clinichi sò seguiti. Stu prucessu significa almenu 15 ghjorni di disturbazione in u trattamentu. Hè per quessa chì vulemu chì ogni membru di a famiglia sia attentu ". Pediatric Oncology Specialist Prof. hà dichjaratu chì i vaccini vivi portanu più dannu chì benefiziu à i zitelli mentre u trattamentu cuntinueghja o in i primi 3 mesi dopu a fine di u trattamentu, malgradu l'iniziu di a vaccinazione. Dr. Funda Çorapcıoğlu riassume e regule da seguità durante u periodu pandemicu cum'è seguente:

  • Ùn trascurate mai l'usu di maschere. Tu è u vostru zitellu portate maschere in l'uspidale è in casa.
  • Per a salute di u vostru zitellu, pruteggelu da ogni tipu di cuntattu. Ùn accoglie micca i visitori, cumpresi i so amichi, in a vostra casa.
  • I membri di a famiglia chì partenu è travaglianu duveranu definitivamente cambià a so robba, piglià un bagnu, è pulite e mani cù disinfettante quandu tornanu in casa. Quandu hà bisognu di parlà cù u vostru zitellu chì hè sempre in trattamentu, deve esse mascheratu è attentu à parlà attenti à a distanza.
  • Fate tutte e prucedure di mantenimentu è di pulizia cunsigliatu da u vostru duttore durante u prucessu di quimioterapia senza interruzzione. Pigliate a cura di a salute orale è l'igiene di u vostru zitellu.
  • Segui a dieta cunsigliata da u vostru duttore regularmente durante u trattamentu di quimioterapia. Ùn aduprate mai droghe, vitamini o prudutti d'erbe chì rinforzanu u sistema immune senza dumandà à u vostru duttore.
  • Cuntattate immediatamente u vostru duttore, attente à a minima lagnanza o lagnanza nantu à a salute di u vostru zitellu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*