Karaismailoğlu hà investigatu u situ di custruzzione di i tunnel di Mithatpaşa

karaismailoglu hà fattu investigazioni in u situ di i tunnel di Mithatpasa
karaismailoglu hà fattu investigazioni in u situ di i tunnel di Mithatpasa

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu anu visitatu a cità u venneri 26 di ferraghju per esaminà l'investimenti di trasportu in corso in Zonguldak.

U Ministru Karaismailoğlu, in a so dichjarazione à u cantiere di Mithatpaşa Tunnels in a strada Zonguldak-Amasra-Kurucaşile-Cide, hà dichjaratu chì Turchia hè diventata una superpotenza logistica cù i prughjetti presentati in tutti i modi di trasportu, mentre chì in Zonguldak, chì sustene u sviluppu olisticu. cù a so ecunumia produttiva è e persone chì travaglianu, l'investimenti sò sempre fatti.

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì a reta stradale divisa di 6 km hè aumentata di più di 101 km in l'ultimi diciannove anni, hà dettu: "Avemu aumentatu a nostra rete d'autostrada da 28 km à 200 km. Avemu custruitu 714 ponti cù una lunghezza tutale di 3 chilometri. Se cuntamu i nostri viaducti, u numeru tutale righjunghji 523 è a lunghezza righjunghji 389 chilometri. Avemu aumentatu u nùmeru di tunnelli da 3 à 469 attraversendu e muntagne impenetrabili cù tunnelli è vaddi profondi cù viaducti, stabilendu a salvezza di a vita è a pruprietà di u nostru populu. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di u tunnel da 9 km à 436 km. disse.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ci sò 2 crucivia è 13 tunnel di tubu doppiu in u scopu di u prugettu; Hà aghjustatu chì i tunnelli finiti sò Aslankayası, Mithatpaşa-1 è Mithatpaşa-2, è chì u travagliu cuntinueghja nantu à u Tunnel T-0 è chì stu prughjettu impurtante, chì riguarda ancu u trafficu urbanu di Zonguldak, serà messu in serviziu in u 2025.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*