Prughjetti chì mantenenu viva a storia di Ankara da Mansur Yavaş

Mansur yavastan prughjetti chì mantenenu viva a storia di Ankara
Mansur yavastan prughjetti chì mantenenu viva a storia di Ankara

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, implementa prughjetti chì rinviviscenu u patrimoniu storicu di a capitale, unu per unu. In u so postu nantu à i so cunti suciali, u sindaco Yavaş hà dichjaratu ch'elli resuscitaranu Ulus in cunfurmità cù a so struttura storica è hà dettu: "Cumpleremu i travaglii di riabilitazione è di rinnuvamentu di a facciata di questi edifici, chì sò a fiducia di u periodu di a Republica, è metteli in funziunamentu di novu. A storia di a nostra capitale serà una luce per u so avvene ", disse. In u scopu di u prugettu, l'area induve Anafartalar Street and Bazaar, Posta Street, Ulus Business Center, Cikrikcilar Yokusu è Sobacılar Bazaar si trovanu serà rinnuvata è purtata à a Capitale. A Municipalità Metropolitana trasformerà ancu u Teatru Rumanu storicu in un museu à l'aria aperta è un centru di attrazione cù u "Progettu di Teatru Rumanu è Archeopark" per esse inclusu in u patrimoniu culturale mundiale.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, dà priorità à i prughjetti chì prutegge a storia di a capitale.

Accelerendu i so sforzi per realizà prughjetti chì metteranu in luce a storia è u patrimoniu culturale di a cità in cunfurmità cù a dumanda di u sindaco Yavaş, u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale hà realizatu travaglii di riabilitazione è di rinnuvamentu di a facciata in u circondu di a piazza Ulus, in particulare in a strada Anafartalar. è Bazaar, unu di i punti simbolichi di Ankara, principia. A Municipalità Metropolitana, chì hà fattu un passu versu l'aghjunghje à u patrimoniu culturale mundiale, hà ancu pensatu di trasfurmà u locu storicu in un centru di attrazione cù u Prughjettu di Teatru Rumanu è Archeopark.

U PRESIDENTE SLOW ANNUNCIA I PROGETTI: "A Nazione hè a fiducia di u Periudu di a Republica"

U scopu di rinviviscia i lochi storichi chì mettenu in luce u passatu è di purtari a storia di a Capitale à e generazioni future, u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà pressatu u buttone per dui prughjetti separati chì cambiaranu a faccia di Ulus in cunfurmità cù a so identità storica è rinvivisce u turismu.

U presidente Yavaş, chì hà introduttu u prughjettu à a ghjente di Başkent cù i so cunti di e social media, hà dettu: "Rivivemu a nazione in cunfurmità cù a so struttura storica. Cumpiteremu l'opere di riabilitazione è di rinnuvamentu di a facciata di sti palazzi, chì sò a fiducia di l'epica ripubblicana, è rimettemu in opera. A storia di a nostra capitale serà una luce per u so avvene ", disse.

I studii sò stati accelerati da u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale per purtà dui prughjetti diffirenti in u patrimoniu culturale mundiale, chì a so risturazione è l'arrangiamenti ambientali seranu iniziati quist'annu.

U MUNDU CUNISCÀ A STORIA DI A CAPITALE

A Municipalità Metropolitana, chì inizierà i travaglii di riabilitazione è di rinnuvamentu di a facciata in Anafartalar Street è Bazaar è Posta Street, Ulus İş Hanı, Çıkrıkçiler Yokuşu è Sobacılar Çarşısı, chì testimonianu u passatu storicu di Ulus, prutegerà u patrimoniu storicu.

Enfatizendu ch'elli esaminanu currettamente a storia di Ankara è chì si curanu di priservà a struttura storica, u Capu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale Bekir Ödemiş hà datu e seguenti informazioni nantu à u prugettu:

"Questa zona hè u centru storicu di a cità di Ankara. Ulus Business Center, l'edificiu utilizatu cum'è a Direzzione Generale di Ghjuventù è Sport, è u Bazar Anafartalar sò edifici storichi di u periodu Republicanu. Inseme, assicureremu a rivitalizazione socio-ecunomica di u centru storicu di Ulus. I travaglii per a rinnuvazione di a facciata di Ulus İş Han è di u Bazar Anafartalar cumincianu. Questu hè un prughjettu chì serà fattu senza dannu a so struttura originale è a struttura caratteristica. Avemu pensatu à compie i dui prughjetti quist'annu. Una decisione hè stata presa da u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana per fà a Direzzione di a Ghjuventù è di u Sportu di custruisce un hotel. Ùn ci era micca un grande hotel in Ulus per accoglie l'invitati. Avemu prughjettatu di mette in opera stu edifiziu priservendulu è dendu una funzione. Realizzeremu ancu i travaglii di riabilitazione è di facciata di Posta Caddesi, Ulus İş Han, Çıkrıkçılar Yokuşu è Sobacılar Çarşısı u più prestu pussibule. Hè per quessa chì avemu cura di Anafartalar Street. Chjamemu dinò a lotta contru a contaminazione di i segni. Avemu principiatu u travagliu necessariu in questu sensu. Purteremu u passatu di Ankara à e generazioni future mettendu in risaltu a struttura archeologica ".

U PROGETTU DI TEATRU RURU È ARCHEOPARCU CONTRIBUIRÀ À TURISMU

Cù u "Teatru Rumanu è Prughjettu Archeopark", chì purterà u Teatru Rumanu, unu di i patrimonii storichi di a Capitale, à a luce, a Municipalità Metropolitana di Ankara purterà ancu u Teatru Rumanu, chì hà accoltu millaie d'anni di storia, à torna a luce.

In u scopu di u prugettu chì hà da trasfurmà u Teatru Rumanu in una zona di archeopark è a purtari à u turismu di a cità; Ci sarà un centru d'accoglienza chì accoglie i visitori, un campu di ghjocu induve i zitelli riceveranu educazione archeologica, è l'uppurtunità di realizà scavi attivi sottu a tutela di l'accademici di l'università.

Dichjarà chì u Teatru Rumanu diventerà un centru di attrazione per i turisti è per a capitale, Ödemiş hà ancu spiegatu i dettagli di u prugettu:

"Semu nantu à u Teatru Rumanu, chì hè quasi duimila anni. Stu teatru hè statu scupertu per casu durante un travagliu di scavi quì in u 1982. I scavi cuntinueghjanu in cuuperazione cù u Museu di e Civilizzazioni Anatoliane è a Facultà di Lingua, Storia è Geografia di l'Università di Ankara membri di u dipartimentu di archeologia classica. U nostru prughjettu Archeopark, chì copre una superficie di 17 mila metri quatratu in più di u Teatru Rumanu, vene à a vita. Avemu l'offerta nantu à questu in i ghjorni à vene. Inseme cù u nostru prughjettu, elimineremu l'area induve si trovanu e fermate dolmuş, è ancu a zona chiusa di dolmus. U nostru parcu di 17 mila metri quadrati è u prughjettu di l'area verde per quella zona hè statu ancu finitu. Dopu avè sguassatu e fermate di minibus è avè fattu l'arrangiamentu, accetteremu l'ospiti in u locu storicu cù una zona verde di circa 35 mila metri quadrati, un parcheghju chì accoglie l'invitati è una zona d'accoglienza archeopark. Cume hà dichjaratu u sindaco di a municipalità metropolitana, u sgiò Mansur Yavaş, avemu u scopu di priservà, priservà è trasferisce à e generazioni future tutti i beni storichi, naturali, culturali, archeologichi è geologichi chì appartenenu à ogni periodu chì ci hè statu legatu in Ankara. . U nostru travagliu nant'à u Teatru Rumanu hè principiatu. Avemu mandatu u situ in uttrovi. I petri sò stati numerati è i so disegni tridimensionali sò stati fatti. I riempimenti è i scavi sò stati eliminati. Avemu attualmente selezziunà campioni. Semu meticulosi in a selezzione di materiali. Questa hè una zona chì hà potenziale turisticu cù una identità storica impurtante di Ankara, ma deve avè una funzione funziunale chì i nostri citadini di Ankara ponu ghjunghje, micca solu in termini di turismu. Tutti i passi sò stati fatti per fà di a Municipalità di Roma è di a Municipalità Metropolitana una cità surella. A corrispondenza hè stata fatta, firmeremu un protokollu di a cità surella à u Teatru Rumanu inseme cù a ceremonia di inaugurazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*