Mappa attuale di u metro di Istanbul

mappa attuale di u metro di Istanbul
mappa attuale di u metro di Istanbul

U metro di Istanbul hè u sistema di metro chì serve in Istanbul, Turchia. Era u primu sistema di metro di Turchia quandu hè andatu in serviziu u 3 di settembre di u 1989. U sistema operatu da Metro Istanbul, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà sette linee di metro (M1, M2, M3, M4, M5, M6, M7) è un totale di novantanove stazioni. Cù sta funzione, u metro di Istanbul hè a più grande rete di metro in u paese. E linee M1, M2, M3, M6, M7 sò in u Latu Europeu; E linee M4 è M5 servenu da u latu Anatolian.

Tutti i dettagli sò mostrati nantu à a Mappa di a Metro di Istanbul, cliccate nantu à a mappa per una versione più grande di a Mappa di a Metro di Istanbul. E carte sò per scopi d'infurmazione, chjamate l'istituzione pertinente per e so versioni originali. Pudete ancu aduprà a nostra mappa interattiva cù u vostru prugramma di navigazione.

mappa attuale di u metro di Istanbul
mappa attuale di u metro di Istanbul

L'ultimu prughjettu nantu à u Metro d'Istanbul era u travagliu realizatu in u 1987 in u scopu di l'IRTC. Stu cunsorziu hà ancu preparatu u prugettu "Tunnel Ferroviariu di u Bosforu" inseme cù u Metro d'Istanbul. In questu studiu, a strada di u metro hè 16.207 metri è una linea cù stazioni Topkapı - Şehremini - Cerrahpaşa - Yenikapı - Unkapanı - Şişhane - Taksim - Osmanbey - Şişli - Gayrettepe - Levent - 4.Levent hè stata pruposta. A parte di stu prughjettu trà Yenikapı è Hacıosman hè stata messa in serviziu cù u codice M2, è e parte restante sò in custruzzione o prughjettu. Sicondu i piani attuali, a linea servirà cum'è İncirli - Hacıosman è hè ancu previstu di allargà a linea à Beylikdüzü.

A fundazione hè stata stabilita in u 2005 è a prima fase Kadıköy A linea M4 trà Kartal è Kartal hè entrata in serviziu in l'Aostu di u 2012, è a linea M3, chì a fundazione hè stata stabilita in u stessu annu, hè stata messa in serviziu di manera non ufficiale u 10 di settembre di u 2012 è ufficialmente u 14 di ghjugnu di u 2013. Haliç Metro Bridge, invece, hè statu messu in serviziu in 2014. In u 2016, a linea M4 hè stata allargata da Kartal à Tavşantepe. Da u 3 d'ottobre di u 2016, i voli diretti Kirazlı-Olympic sò fatti nantu à a linea M3 solu in i ghjorni di settimana durante l'ore di punta. U 15 di dicembre di u 2017, a prima linea di metro senza driver di Turchia, M5 Üsküdar - Yamanevler hè stata aperta. A data di cumissioni di a seconda fase di a linea trà e stazioni Yamanevler - Çekmeköy hè u 21 d'ottobre 2018. A linea di metro M7 Mecidiyeköy - Mahmutbey, chì hà a prima linea di metro senza conducente da u latu europeu, hè stata messa in serviziu u 28 d'ottobre di u 2020.

Mappa interattiva di u metro di Istanbul

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*