I passaggi pedonali adatti per i disabili visivi sò disegnati per a prima volta in Mersin

I passaghji pedonali adattati per i persone cù disabilità visuale sò tracciati per a prima volta in Mersin
I passaghji pedonali adattati per i persone cù disabilità visuale sò tracciati per a prima volta in Mersin

U Dipartimentu di i Trasporti di a Municipalità Metropolitana di Mersin realiza travaglii di marcatura horizontale in tutta a cità cù una squadra di 12 persone. Ci sò 2 donne in a squadra chì traccia e linee di strada. A squadra, chì porta u so travagliu in u quadru di un pianu è di un prugramma da a scrivania à l'implementazione di u campu, s'appoghja oghje nantu à passaghji pedonali adatti à l'usu di i citadini visivi.

Un primu in Mersin per i persone cù disabilità visuale

A squadra di marcatura horizontale prima cuncepisce è poi implementa u disegnu di e linee stradali. Cù e linee tracciate nantu à e strade, a sicurità di a vita è di a pruprietà di i pedoni è i cunduttori di i veiculi hè assicurata. A squadra porta u so travagliu cù cura è devozione.

U tecnicu di trafficu Betül Aydemir, chì travaglia in u Dipartimentu di i Trasporti, Branch Services di Traffic, hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu i disegni di passaghji pedonali adattati per l'usu di i citadini cù disabilità visuale, scopre un novu terrenu in Mersin. Mencionendu e caratteristiche di i novi passaggi pedonali, Aydemir hà dettu: "Hè una prima in Mersin. Hè una applicazione chì avemu fattu per prutege a sicurità di a vita è di a pruprietà di i nostri citadini disabili è di facilità a so traversata. Avemu digià fattu uni pochi di punti più in a cità. Cuntinuemu à tutta a velocità. Ùn aduprate micca un tipu di pittura, avemu dui tipi di pittura. I nostri dui cumpunenti vernici gialli è bianchi. Sia a so visibilità hè diversa ghjornu è notte è a so applicazione hè diversa.

"Avemu un pianu, avemu un prughjettu"

Aghjunghjendu chì realizanu i travaglii in modu pianificatu è programatu, Aydemir hà dettu: "Ùn avemu micca un studiu aleatoriu. Avemu un pianu, un prughjettu, sia in l'uffiziu, in u campu è in a pratica. Prima di tuttu, hè un travagliu chì facemu per prutege a salvezza di a vita è a pruprietà di i pedoni, è avemu implementatu queste pratiche in parechji punti di Mersin ".

"Ùn facemu micca un affari d'ordine neru"

Soner Özer, u direttore di u campu di a squadra di marcatura horizontale è verticale, hà ancu spiegatu u travagliu chì anu realizatu da u mumentu chì entranu in u campu, dicendu: "U nostru squadra vene in u campu, pulisce a terra, poi cuminciamu a misurazione. Dopu chì u disegnu hè finitu, cuntinuemu u prucessu di pittura. Avemu prughjetti in manu, secondu a marcatura, l'amichi facenu l'applicazione. Allora ùn facemu micca un affari d'ordine neru. Facenu u so travagliu secondu u pianu è u prugettu ", disse.

"I mischiu pittura"

L'operatore di pittura di e linee stradali Uğur Ilgaz hà parlatu di u so duvere in u campu è hà dettu: "Mistu pittura. Prima avemu preparatu a pintura, dopu avè fattu a mistura, i mo amichi u versanu in moldi è l'applicanu à a strada ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*