Minaccia Missaghju di testu in entrata

minaccia missaghju testu
minaccia missaghju testu

U periodu di bloccu chì hè intrutu in a nostra vita cù a pandemia hà purtatu u cummerciu elettronicu in prima linea più chè mai. I criminali cibernetici anu u scopu di ingannà e persone per mezu di SMS (messaggi di testu) chì creanu. Pruvanu d'accede à l'infurmazioni di l'identità di l'utilizatori è di frode cù promesse irrealistiche clicchendu nantu à notifiche falsi di carica mandate à i so telefunini mobili.

L'urganizazione di sicurezza cibernetica ESET hà attiratu l'attenzione à i missaghji SMS ingannevoli mandati per scopi fraudulenti.

Facemu assai shopping online in questi ghjorni è e notificazioni di spedizione ponu esse cunfuse. Dopu chì l'acquisti sò fatti, riceve prima messagi di testu chì cuntenenu infurmazioni nantu à e spedizioni, è dopu notifiche nantu à e spedizioni di carica. A volte, ancu s'ellu ùn aspittemu micca una consegna da u corriere, i scammers offrenu tali ligami cunvincenti o offerte chì simu tentati di cliccà nantu à u ligame è uttene più infurmazione.

Fingenu di esse una cumpagnia di carica

I ricercatori di ESET anu nutatu recentemente un aumentu di phishing SMS (cunnisciutu ancu smishing) scams da e cose chjamate cumpagnie di spedizione.

Cyber ​​​​fraudsters anu scopu di fà e so vittime à cliccà nantu à u ligame cù tali messagi chì mandanu. Scammers chì sò assai boni à a manipulazione si rinnuvà constantemente. Sviluppanu novi tecniche per fà a ghjente per fà ciò chì volenu senza dà un secondu pensamentu. Siccomu u metudu di phishing per e-mail hè diventatu familiarizatu, assai persone anu cuminciatu à piglià precauzioni contr'à questi e-mail. Tuttavia, i missaghji di phishing SMS ùn sò micca in l'agenda chì assai. Dunque, i criminali ponu utilizà sti messagi à u so vantaghju.

Ùn affrettate micca à cliccà

L'investigatore ESET Jake Moore hà esaminatu e minacce crescente è hà fattu i seguenti avvisi: A freccia è a creatività di sti messagi hè in crescita. Quandu riceve messagi chì anu u scopu di spaventà, dichjarate di offre un grande scontu, è vi dumandate di piglià l'azzione immediatamente, pensate di novu. I missaghji chì affettanu e vostre emozioni vi manipulanu senza chì avete capitu. Ùn affrettate micca à cliccà. Verificate l'infurmazioni di u mittente, cunsiderà se una offerta presentata à voi vene da una cumpagnia di carica. Ùn lasciate micca ingannatu da offerte pocu attraenti. Ùn sparte micca infurmazione persunale chì pò esse usata in transazzione bancaria, i vostri PIN è password, è l'infurmazioni di a vostra carta di creditu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*