Bona nutizia à e cumpagnie esportatrici di ghjoculi

bona nutizia per e cumpagnie esportatrici di ghjoculi
bona nutizia per e cumpagnie esportatrici di ghjoculi

U Cumunicatu nantu à l'Emendamenti di u Cunsigliu Generale di Implementazione di l'Imposta nantu à u Valore Aggiuntu (VAT) preparatu da u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze hè entratu in vigore dopu esse publicatu in a Gazzetta Ufficiale. Cù u cambiamentu, hè avà pussibule di portà a quantità da l'esteru in lira turca per l'esenzione di l'esportazione di serviziu di rimborsu di IVA. E cumpagnie di ghjocu esportatrici sò ancu incluse in u scopu di u regulamentu.

Cù a mudificazione fatta à u Comunicatu di l'Applicazione Generale di VAT, a prevalenza crescente di TL in i pagamenti internaziunali hè stata presa in contu. Per l'esportazioni di serviziu chì e fatture sò mostrate in lira turca, i rimborsi ponu esse fatti nantu à i documenti chì provanu chì u prezzu hè statu purtatu in Turchia in lira turca.

Rimborsu di l'IVA per l'esportazioni di serviziu

Enfatizendu chì u Comunicatu risolve u prublema di documentà l'esportazioni di servizii fatti in lira turca, u Fundatore di IFASTURK Education, R&D è Supportu Mesut Şenel hà dettu: "Prima di u regulamentu, l'IVA incorsa nantu à l'esportazioni di servizii esenti da VAT puderia esse rimbursatu solu se u prezzu di l'esportazione di u serviziu. era denominatu in valuta straniera. "Era sottumessu à a cundizione di esse purtatu in Turchia. Cù u cambiamentu, l'esigenza di portà munita straniera in Turchia, chì hè una di e cundizioni di rimborsu di l'IVA, hè stata rilassata. In questu modu, u prublema di l'esportazione di u software, l'applicazioni è l'imprese di ghjocu hè stata risolta è a strada hè stata aperta per elli à riceve rimborsi. "Cù i nostri anni di sperienza in supporti di u guvernu basatu à l'esportazione, furnimu servizii di cunsulenza nantu à a legislazione IVA è supportu à tutte e cumpagnie di ghjoculi, software, ghjoculi mobili è applicazioni chì operanu in i settori di servizii chì guadagnanu divisi stranieri". hà fattu a so valutazione.

I rimborsi di l'IVA ponu esse fatti in TL

U rimborsu di l'IVA incurru nantu à e transazzioni dichjarate in quantu à l'esportazione di servizii è chì ùn puderanu micca esse cumpensu cù sconti ùn pudianu esse fattu prima chì a tarifa di serviziu arrivò in Turchia in valuta straniera. U regulamentu hà permessu di fà rimborsi per l'esportazioni di serviziu chì e fatture sò mostrate in lira turca, basatu nantu à documenti chì pruvucanu chì u prezzu hè statu purtatu in Turchia in lira turca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*