Prucessu Pandemicu Diminutu u Desire Sexuale

U prucessu di pandemia riduce u desideriu sessuale
U prucessu di pandemia riduce u desideriu sessuale

I mutivi cum'è esse in a stessa casa tuttu u tempu, entra in a rutina di a vita, aumentendu a necessità di spaziu privatu è diminuisce a cura persunale durante u prucessu pandemicu anu riduciutu l'interessu sessuale trà i partenarii.

Dichjarà chì a cumunicazione sessuale hè di grande impurtanza per una vita sessuale sana è felice, i sperti anu dettu chì a satisfaczione di u travagliu è a satisfaczione sessuale si influenzanu mutuamente. I sperti ricumandenu chì e coppie chì anu ansietà è riluttanza più spessu cercanu supportu espertu.

Üsküdar University NP Feneryolu Medical Center Psychiatru Dr. U membru di a facultà Dilek Sarıkaya hà fattu una valutazione di a vita sessuale affettata da u prucessu pandemicu.

Dichjarà chì u prucessu pandemicu hà affettatu a vita in parechje manere, cumprese i cambiamenti in a rutina normale, u travagliu, u viaghju è e cumpetenze suciale, u Dr. Dilek Sarıkaya hà nutatu chì parechje persone si sentianu annoiate, spaventate è tristi durante stu prucessu.

U stress riduce u desideriu sessuale

Spieghendu chì sta situazione si manifesta naturalmente in i cumpurtamenti sessuale di l'individui, interessi, relazioni è ancu in i so corpi, Dr. Dilek Sarıkaya hà dichjaratu chì assai persone sperimentanu livelli più alti di stress è ansietà durante u prucessu pandemicu, è questu in realtà manda u messagiu chì simu in periculu per u nostru cervellu, è hà dettu: "Quandu simu in periculu, raramente hè una bona idea di avè u sessu da un puntu di vista evolutivu. L'aumentu di i livelli di cortisol per u stress rende a diminuzione di u desideriu sessuale inevitabbile. Per quessa, hè pussibule di parlà di u fattu chì u prucessu pandemicu hà un effettu biologicu è hormonal in a vita sessuale.

A pandemia hà fattu più difficiule per i partenarii di pensà à u sessu

Nutendu chì u principiu di travaglià da a casa cù u prucessu di a pandemia, passendu tuttu u tempu inseme, i zitelli chì stanu in casa tuttu u ghjornu, aumentendu l'ore di travagliu mentre travaglianu da casa, ancu cambiendu l'ora di pasti è di sonnu, causa prublemi ligati à u spaziu persunale è à a privacy. Dilek Sarikaya hà dettu:

"Questa situazione hà purtatu à evità a sessualità, è ancu a diminuzione di u desideriu sessuale per via di una diminuzione di l'autocura è a mancanza di stimuli. U fattu chì i partenarii chì ùn campanu micca inseme ùn ponu micca riunite per via di a quarantena è a distanza suciale, è l'individui chì ùn anu micca partenarii regulari evitanu l'attività sessuale per via di l'ansietà di a contaminazione è l'insicurezza pò esse cuntatu trà i fatturi chì affettanu a vita sessuale.

Diminuzione di u desideriu di rapportu sessuale

Dichjarà chì certi studii chì investiganu l'effetti di u prucessu pandemicu nantu à a vita sessuale anu truvatu chì e persone anu avutu menu sessu durante l'epidemie, è assai di elli anu sperimentatu una diminuzione di a qualità di a so vita sessuale, Dr. Dilek Sarıkaya hà dettu: "In generale, hè pussibule di parlà di una diminuzione di u desideriu sessuale è a frequenza di l'attività sessuale. Tuttavia, una persona in cinque hà dettu ancu avè pruvatu novi attività sessuale dapoi u principiu di a pandemia. Per d 'altra banda, ci sò risultati di ricerca chì mostranu chì e persone aumentanu a frequenza di l'attività sessuale per passà un bonu tempu, riduce l'ansietà è affruntà u stress durante stu periodu stressante cum'è u prucessu di quarantena è stà in casa.

Differenzi individuali ponu esse evidenti

Dichjarà chì saria più apprupriatu di cunsiderà e reazioni di e persone à u stress durante u prucessu pandemicu cum'è differenze individuali piuttostu cà a distinzione trà l'omi è e donne, u Dr. Dilek Sarıkaya hà dettu: "Mentre alcune persone perdenu cumplettamente u so interessu in a sessualità in questu prucessu, altri puderanu aduprà a sessualità cum'è un mecanismu di affruntà per stà cunnessu è riduce l'ansietà. Sti diffirenzii trà i sposi ponu esse più evidenti durante stu periodu è aumentanu u risicu di l'incompatibilità di u desideriu sessuale.

Furtificà a cumunicazione

Dichjarà chì a cumunicazione sessuale hè di grande impurtanza per una vita sessuale sana è felice, Dr. Dilek Sarıkaya hà dettu chì a satisfaczione di a relazione è a satisfaczione sessuale si influenzanu mutuamente.

Esprimendu chì certi prublemi, cum'è l'aumentu di a durazione di a permanenza in casa durante u prucessu pandemicu, i cunflitti sperimentati in u sparte di e responsabilità domestiche, l'aumentu di a necessità di spaziu persunale è l'incapacità di risponde à sta necessità, ponu innescà prublemi di cumunicazione. è causanu cunflittu. Dilek Sarıkaya hà enfatizatu chì in tali casi, una bona cumunicazione trà i sposi serà una chjave impurtante per risolve u prublema. Dr. Dilek Sarıkaya hà dettu: "Saria apprupriatu identificà u prublema è l'approcciu cun un approcciu orientatu à a suluzione, è cercà cunsiglii di coppie se ùn ponu micca pruduce una soluzione da sè stessu. Inoltre, sapemu chì u sensu depressu o intensamente ansioso hè ancu significativamente efficace à diminuisce u desideriu sessuale. Se unu o i dui sposi anu lagnanza cum'è ansietà intensa è depressione, pudemu suggerisce chì ùn esitate micca à cercà aiutu da un psichiatru.

Ottene un supportu espertu se ùn pudete micca passà i prublemi

Dr. Dilek Sarıkaya dice chì esse in casa tuttu u tempu è a diminuzione di a cura persunale, entra in a rutina di a vita è a monotunia, a mancanza di stimuli per via di a socializazione diminuita, a diminuzione di l'interazzione sessuale è di a cumunicazione ancu s'ellu vive in a stessa casa, o A diminuzione di a frequenza di riunioni di i partenarii chì vivenu in case separate per via di a pandemia pò ancu causà prublemi sessuale, hà dichjaratu chì pò purtà à una diminuzione di u desideriu è a freccia di l'attività sessuale.

Dr. Dilek Sarıkaya hà listatu i so cunsiglii à e coppie cum'è seguente: "In questu puntu, aumentà a diversità sessuale (conversazioni sessuale, messageria è flirt, sparte fantasie sessuale, pruvà novi pusizioni, fighjendu video / filmi erotici, utilizendu ghjoculi sessuale, etc.) per aumentà a satisfaczione ricevuta. Se u prublema persiste ancu malgradu questi metudi, pudemu ricumandemu chì si applicanu à un prufessiunale di salute mentale chì hè specializatu in sessualità è terapie sessuale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*