Quale hè Barış Manco?

quale hè baris manco induve hè baris manco da baris m amp
quale hè baris manco induve hè baris manco da baris m amp

Barış Manço (natu u 2 di ghjennaghju di u 1943; Üsküdar, İstanbul - mortu u 1 di ferraghju di u 1999; Kadıköy, Istanbul), artista turcu; cantante, cumpusitore, cantautore, pruduttore è presentatore di serie TV, columnista, Artista di Statu è ambasciatore culturale. Hè cunsideratu unu di i pionieri di a musica rock in Turchia è unu di i fundatori di u genre Anatolian Rock. I so più di 200 canzoni li anu guadagnatu dodici premii d'oru è un album di platinu è cassette. Alcune di queste canzoni sò state interpretate dopu in arabu, bulgaru, olandese, tedescu, francese, ebraicu, inglese, giapponese è grecu. Andò in parechji paesi di u mondu cù u prugramma di televisione chì hà preparatu, per quessa hè statu chjamatu "Barış Çelebi". In u 1991, hè statu attribuitu u titulu di Artistu Statu di a Republica di Turchia. Hè mortu in a stessa notte in l'Hospital Siyami Ersek, induve hè statu internatu, u 1 di ferraghju 1999, per via di un attaccu di cori in casa.

A prima carriera

Hà cuminciatu a so carriera musicale in Galatasaray High School. Dopu avè finitu a so educazione in Şişli Terakki High School, l'artista hà finitu a so educazione superiore à l'Academia Reale Belga in u campu di "pittura-grafica-architettura d'internu" è hà finitu a so scola cù u primu postu.

ghjuventù

Mehmet Barış Manço, u sicondu figliolu di u conservatori statale, maestru di musica classica turca, artista è scrittore Rikkat Uyanık è İsmail Hakkı Manço, hè natu u 2 di ghjennaghju di u 1943 in l'Hospital Üsküdar Zeynep Kamil. II. Dapoi ch'ellu era natu durante a Sicunna Guerra Munniali, a so famiglia u chjamò Mehmet Barış. In una entrevista chì u so figliolu Doğukan Manço hà assistitu, "U mo babbu hè natu in Istanbul in u 1943 è hà pigliatu u primu nome Barış in Turchia, in realtà hè u babbu di u nome. U nome di pace hè natu in u 1941 da a brama di a pace dopu à e guerre mundiali. U mo ziu hè ancu natu in 41, a data di u principiu di a guerra. Tuttavia, in u 1941, u ziu di u mo babbu Yusuf, chì ùn avia mai vistu, hè mortu, è u so soprannomu era Tosun Yusuf. L'anu chjamatu Tosun Yusuf Mehmet Barış Manço cù a tristezza di questu. Quandu u mo babbu hà cuminciatu à a scola primaria, anu cacciatu Tosun Yusuf Mehmet Barış Manço da u registru di a pupulazione, solu u nome Mehmet Barış Manço restava. " Ellu disse chì u so babbu era a prima persona chjamata Barış in Turchia è u so nome era Tosun Yusuf Mehmet Barış Manço. . In a famiglia di quattru figlioli, ci eranu trè fratelli chjamati Savaş, İnci è Oktay. Rikkat Uyanık, chì hà ancu insignatu à Zeki Müren durante i so studii à u cunservatoriu, hà participatu dopu à i prugrammi televisivi cù Barış Manço è cantò. L'urighjini di a so famiglia avia migratu da Konya à Saloniccu dopu a cunquista di Istanbul è migraru à Istanbul durante a Prima Guerra Munniali per via di e difficultà durante l'anni di guerra. Dopu chì i so genitori si sò separati quandu avia trè anni, Barış Manço hà cuminciatu à campà cù u so babbu. Hà cambiatu di casa spessu cù u so babbu è hà campatu in Cihangir, Üsküdar, KadıköyHà campatu in Turchia è per un pocu tempu in Ankara. U so fratellu Savaş è a so surella İnci, u più chjucu membru di a famiglia, anu assistitu ancu à a scola primaria. Kadıköy Hà cuminciatu à a scola primaria di Gazi Mustafa Kemal. Hà studiatu à l'Ankara Maarif College in u 4th grade è andò à a scola primaria. KadıköyL'hà finitu à a scola chì hà cuminciatu. Hà assistitu à a scola media di Galatasaray High School cum'è pensionista. In u 1957, s'interessa à a musica dilettante. Dopu à a morte di u so babbu, u 4 di maghju di u 1959, abbandunò u Galatasaray High School è hà finitu a so educazione in Şişli Terakki High School.

Manço, chì hà cuminciatu à interessà a musica cum'è dilettante in u 1957, hà fundatu u so primu gruppu, Kafadarlar, in u 1958. Mentre sta banda, chì hè stata fundata in u liceu, facia cover di rock'n roll, Barış Manço hà cumpostu a so prima cumpusizioni Dream Girl in questu periodu è hà vintu un picculu premiu di musica in Ankara. U so secondu gruppu, Harmoniler, hà avutu ancu i so amichi di Galatasaray High School. Hà datu u so primu cuncertu in a sala di cunferenza di Galatasaray High School in u 1959.

1960

I primi 45 di Barış Manço è Harmonilerin sò stati publicati in u 1962 da Grafson Records. Barış Manço hà fattu 3 45s cù Harmoniler. Questi 45 anni eranu Twistin Usa / The Jet and Do The Twist / Let's Twist Again, publicatu in u 1962, è Snap Twist / Dream Girl, liberatu in u 1963. Quandu Manço abbandunò Turchia dopu avè graduatu da u liceu è vulia cuntinuà a so educazione in Belgio, Harmoniler si sparte.

Barış Manço abbandunò Turchia per seguità l'istruzione superiore à l'Academia Reale Belga in settembre di u 1963, è prima di andà in Belgio, si n'andò à Parigi, a capitale di Francia, per strada in un camion, è scontru cù u cantante francese Henri Salvador, cù quale. avia parlatu prima. Henri Salvador hà truvatu a lingua francese è l'apparenza di Barış Manço inadegwate per via di u so sovrappesu, è Manço, chì ùn pudia micca fà un trattu, andò à u so fratellu Savaş Manço in Belgio. Mentre studiava pittura, grafica è interior design à l'Academia Reale di Belgio, hà ancu travagliatu cum'è cameriere è curatore di vittura. Hè in questu tempu ch'ella hà scontru u pueta belga André Soulac. Grâce à Soulac, il a perfectionné son français et a eu l'occasion d'évaluer ses compositions. Soulac hà scrittu testi per e cumpusizioni di Manço.

Barış Manço, chì vulia cuntinuà a so carriera musicale in u 1964, firmò cù a casa di discu Rigolo è hà cuminciatu à travaglià cù l'"Orchestra Jacques Danjean". E cundizioni di iscrizzione di Barış Manço, chì hè tornatu da Twist à Rock and Roll, anu ancu migliuratu. En septembre 1964, il sort deux EP de quatre chansons en français. Il primo EP conteneva le canzoni Baby Sitter e Quelle Peste, mentre l'altro EP includeva le canzoni Jenny Jenny e Un autre amour que toi. Per via di u successu di i dischi, era l'invitatu di un prugramma di musica pop chjamatu "Salut les copins" trasmessu à a radiu francese. Quandu stu EP hè ghjuntu in Turchia, i radiodiffusori pensanu è prisentanu Manço cum'è un artista francese.

Hà interpretatu Babysitter di a so cumpusizioni prima di Salvatore Adamo è France Gall in a sala di concerti Olympia di Parigi u 12 di ghjennaghju di u 1965, è più tardi Jenny Jenny, Quelle Peste, Un autre Amour que toi è Je veux savior in francese è inglese. i so canti. U spettaculu scenicu di Manço hè statu felicitatu da Henri Salvador. In u stessu annu, hà datu un cuncertu in Liège cù un gruppu chjamatu "Golden Rollers". In u 1966, hà attrattu l'attenzione esibitendu esempi di a musica turca cù a banda "The Folk 4" in un festival. Tuttavia, a pruibizione di un musicista francese di ghjucà u so discu perchè ùn li piacia micca l'accentu di Barış Manço, hà assai affettatu Barış Manço è hè diventatu unu di i motivi chì finiscinu a so carriera europea. In u stessu annu, un gruppu chjamatu "L'Alba" hà interpretatu u primu pezzu scrittu da Barış Manço è André Soulac.

In u 1966, durante u cuncertu in Olympia, scuntrò u gruppu belga "Les Mistigris" chì significa "Wild Cat" è hà cuminciatu à ghjucà cun elli. Hà datu cuncerti cù a banda in Francia, Belgio, Cecoslovacchia, Belgio, Germania è Svezia. Barış Manço, chì hà firmatu cù a cumpagnia di voce di u pruprietariu, hà liberatu l'anni 1966 II Arrivera / Une Fille è Aman Avcı Vurma Beni / Bien Fait Pour Toi cù Les Mistigris in u 45. A causa di un accidentu in l'Olanda in u 1967, hà avutu una fessura in a so labbra è hà cuminciatu à cultivà un mustache.

Manço, venutu in Turchia cù Les Mistigris in l'estiu di u 1967, hà datu un cuncertu à As Club. L'ultime registrazioni di Manço cù Les Mistigris sò stati raccolti è publicati in un EP versu a fine di u 1967. Stu EP includeva i canti Big Boss Man, Seher Vakti, Good Golly Miss Molly, è ancu a prima cumpusizioni turca di Manço, "Bizim Parlak", chì più tardi seria cunnisciuta cum'è "Cufflinks". Tuttavia, Barış Manço è Les Mistigris si sò separati perchè si trattavanu di prublemi di visa è di prublemi legali. I primi canzoni di rock psichedelici in Turchia appartenenu à Manço è Les Mistigris.

Dopu à rompe cù Barış Manço Les Mistigris, hà cuminciatu à travaglià cù u gruppu Kaygısızlar à u principiu di u 1968. U gruppu custituitu da i ghjovani chitarristi Mazhar Alanson, Fuat Güner, u batterista Ali Serdar è u bassista Mithat Danışan era un gruppu ghjovanu chì hà datu i so cuncerti prima. Dopu à a fusione di Barış Manço cù Kaygısızlar, i travaglii turchi seranu ri-registrati è publicati in l'accumpagnamentu di Kaygısızlar, cù i pezzi inglesi chì restanu cum'è eranu. Nantu à stu primu discu publicatu da Barış Manço da Sayan, a canzone "Bizim Like" hà da esse riregistrata cum'è "Cufflinks".

U primu discu publicatu da Barış Manço è Kaygısızlar, chì includeva i brani "Cufflinks / Big Boss Man / Seher Vakti / Good Golly Miss Molly" di Sayan, hè statu publicatu in u 1968 è hà guadagnatu una larga popularità. Mentre Manço cuntinueghja a so educazione in Liège, l'ensemble puderia riunite in i mesi di l'estate è hà cuminciatu à cumminà elementi psichedelici cù misticisimu anatolianu cù u so terzu Bebek / Keep Lookin di 45. Manço, chì hè un populistu chì a so percepzione diffusa ùn danna micca i valori murali oghje, hè statu dipintu cum'è un ghjovanu charlatan è arrogante in 68. Barış Manço, invece, hà fattu i dischi di "Trip / In The Darkness", "Arrow Your Eyelashes Arrow / Do Not Cry", "Kağızman / Anatolia", è "Flower of Love / Boğaziçi" registrati in Parigi cù Kaygısızlar. . Hà criatu una melodia unica Est-Ovest cù musica orientale sprinkled with psychedelic tons. A banda, chì hà publicatu dischi à intervalli, hè stata influenzata da u muvimentu di a musica psichedelica in crescita gradualmente, chì hè cunnisciuta per a so vicinanza à i temi anatoliani è à i motivi orientali. Ağlama Değmez Hayat, unu di i 45 anni di Barış Manço cù Kaygısızlar, hà guadagnatu Manço u so primu discu d'oru vendendu più di 1969 50.000 copie in u 1969. Manço si graduò da l'Academia Reale Belga in u ghjugnu di u XNUMX cù u primu postu è tornò à Istanbul cù a so fidanzata.

1970

Partendu i so modi cù Kaygısızlar à a fine di u 1969, [28] Manço's 1970 era un annu quandu hà apertu da u rock psichedelico à l'acque pop anatoliane tipiche. In questu annu novu ch'ellu hè intrutu senza esse spensieratu, Barış Manço hà cuminciatu à travaglià cù un novu gruppu cunnisciutu cum'è "...E" in Turchia è lanciatu cù u nome "Etc" à l'esteru. Arregistrendu u discu "Derule / A Little Night Music" cù stu gruppu, Manço hà fattu un giru cù stu gruppu chì copre e regioni di u Mediterraniu è di u Mari Neru in Turchia.

In nuvembre 1970, Manço, chì hà utilizatu strumenti occidentali finu à allora, pubblicò Dağlar Dağlar.[29] A canzona, arregistrata cù a chitarra di Barış Manço è u kemençe di u kemençe di Cüneyd Orhon, hè u principiu di u stilu musicale di Barış Manço, chì ùn hè micca limitatu solu à u rock. U discu Daglar Dağlar, chì hà vindutu più di 700.000 XNUMX copie, hà purtatu à Manço l'unicu Premiu di Discu Platinum in a so carriera. L'attore di film Öztürk Serengil hà presentatu u premiu datu da Sayan Plak durante un cuncertu di Manço à u cinema Istanbul Fitaş.

Barış Manço, chì hà fattu un grande impattu in u mercatu di a musica turca cù u successu di Dağlar Dağlar, hà decisu di unisce e forze cù i già famosi Mongoli in u 1970 impegnendu un travagliu raru in Turchia. Perchè u scopu di i dui gruppi era di guadagnà fama in Europa cù a musica turca. Sin'à tandu, Manço facia musica sottu a influenza di l'Occidenti, mentri i Mongoli facianu musica in u stilu pop anatoliu. In una entrevista nant'à stu sughjettu, Manço hà dettu : « Avà simu un sanu. Ùn sò nè u cantanti di i Mongoli nè sò a mo banda. Semu un gruppu novu. U nostru nome hè MançoMongol. Noi, chì simu ghjunti à u listessu livellu di mente, avemu capitu chì hè ora di dà a nostra voce à u mondu sanu, per chì ciò chì facemu hè megliu ". U primu cuncertu turcu di a banda Mançomongol hè accadutu in l'aprili di u 1971 à a Cerimonia di Premiazione di a Placa Platinum di Manço. Duranti u periodu finu à maghju, Barış Manço hà registratu cù i Mongoli "Eccu a Trench Here's the Camel", "The Clerk Arzuhalim Yaz Yare Is Like This" è "Binboğa's Daughter". "Eccu a Trench Here is the Camel", cum'è a Muntagna è a Muntagna, hà ricevutu grandi acclamazioni è hà fattu u so nome trà i classici di Barış Manço. Sicondu Manço, nantu à a parte Kütahya di a so tour d'Anatolia, l'autobus turistici sò stati attaccati cù dinamite dopu chì era minacciatu per via di i so capelli longu. Nimu hè statu feritu in l'esplosione chì hè accaduta ghjustu dopu à u cuncertu. Sta banda, chì hà travagliatu in Francia sottu l'influenza di a malatia di Barış Manço, chì avia l'oretioni in u 1971, si n'andò dopu avè datu cuncerti in parechji posti per quattru mesi. Mançomongol si dissolu in u ghjugnu di u 1971 per i disaccordi in u gruppu è i prublemi di salute di Barış Manço.

1971 è 1972 sò stati passati cù Barış Manço chì travaglia cù parechji artisti per stabilisce Kurtalan Ekspres. In u 1971, s'hè fidanzatu cù a regina di bellezza di Turchia Azra Balkan in u 1969. L'ingaghjamentu culminò in a so separazione in maghju di u 1972. Hè statu pigliatu cum'è un disertore in u so modu à Cipru in u 1972 è hà guadagnatu u dirittu di diventà un ufficiale di riserva grazia à u so diploma di l'Academia Reale Belga. Prima di u so serviziu militare, in u ferraghju di u 1972, Manço hà fundatu Kurtalan Ekspres, chì piglia u so nome da u trenu chì andava da Istanbul à u Sudeste. Hà datu cuncerti in Anatolia cù l'orchestra formata da Manço, Engin Yörükoğlu, Celal Güven, Özkan Uğur, Nur Moray è Ohannes Kemer. Barış Manço andò à u serviziu militare dopu avè publicatu u so primu discu cù a banda, chì includeva i canti "Death, Allah's Order" è "Gamzedeki Deva Bulmam" à principiu di 1972. In u primu discu di Barış Manço è Kurtalan Ekspres publicatu da Türküola, u line-up di Kurtalan Ekspres era cusì: Ohannes Kemer (batteria, chitarra), Nur Moray (batteria), Engin Yörükoğlu (batteria) ), Celal Güven (percussioni) , Özkan Uğur (bassu), Nezih Cihanoğlu (chitarra). À a fini di maghju di u 1972, u gruppu fece un cuncertu d'addiu è mandò à Manço à l'armata. Kurtalan Ekspres, invece, hà annunziatu ch'ellu ùn si sparghjerà è aspittà chì Manço vultà da l'armata.

In l'aprili di u 1972, hà iniziatu a so carriera cum'è un studiente ufficiale di riserva à u Comandamentu di a Scola di Artiglieria è Missile Polatlı, chì durò sei mesi. In seguitu, hà fattu u so serviziu militare in Edremit per un annu cum'è cumandante di a squadra di a batteria d'artiglieria cum'è un second teniente. Manço, chì si tagliava i mustacci è i capelli, da quì à l’avarà sempre baffi è capelli longhi. Hà datu cuncerti in i campi di l'armata in Polatlı è Edremit. Pocu prima di a so liberazione, hè statu numinatu à u Club Militare di Harbiye. Manço, chì hà fattu u so serviziu militare per 19 mesi è 26 ghjorni, ùn hà micca fattu fora di a casa di l'armata durante stu periodu.

Ancu s'è Barış Manço s'hè alluntanatu da l'ambienti di cuncertu appena u so periodu di educazione hè finitu, hà pruvatu à ghjunghje à l'audienza cù dischi. Hà arregistratu i canti "Küheylan" è "Püf De to the Lamp" cù Kurtalan Ekspres è li liberò in una busta cù a so fotografia di una parrucca presa da luntanu. Publicatu in ferraghju di u 1973, Küheylan hè u primu travagliu chì hà fattu chì u nome di Manço apparisce à a diritta. Parolle cum'è Aslıhan, Neslihan, vultemu à a nostra essenza in u pezzu sò stati percepiti cum'è una brama per l'Asia Centrale. Stu record hè stata seguita da Hey Koca Topçu/Genç Osman, chì hè stata liberata in l'aostu di u 1973 è cumpletata da Manço à a fine di u so serviziu militare. U fattu chì Young Osman era ancu una ballata di serhat pruvucarà Manço à esse criticatu cum'è idealista.

Hà datu u so primu cuncertu dopu à u so serviziu militare in Ankara Dedeman Cinema. Dopu u so serviziu militare, hà cuminciatu à fà in un casinò per a prima volta. In ogni casu, hà pigliatu u palcuscenicu solu per quattru ghjorni à u Lunapark Casino in Ankara è abbandunò u so travagliu. "Vulìanu limità i nostri prugrammi in varii modi, ùn avemu micca accettatu è partianu", hà dettu annantu à u so travagliu di abbandunà. Hà giratu u so primu video clip per a canzone "Hey Koca Topçu" durante stu periodu. In questu clip, i membri di Kurtalan Ekspres apparsu in vestiti di Janissary è Janissary, è Barış Manço apparsu in uniforme militare cum'è Mülâzim-i Evvel Barış Efendi. Versu a mità di l'anni 70, Cem Karaca era vistu cum'è u simbulu di a manca è Barış Manço cum'è u simbulu di a diritta. Tuttavia, prutestaria à quelli chì anu fattu una dumanda di « Ehi Big Topçu » alzendu u pugnu manca, dicendu chì ùn avemu micca vinutu solu per voi, simu ghjunti per tutti quì, chì anu fattu un segnu di lupu grisgiu per ellu à i so cuncerti.

Barış Manço è Kurtalan Ekspres anu registratu i so 1974 singuli in u 45 chjamatu "Nazar Eyle, Smile Ha Laugh". Ancu s'è sti dui travaglii sò stati pigliati da un travagliu cuncettu chjamatu Baykoca Destanı, chì a storia, i testi è a musica sò stati scritti da Barış Manço, anu da esse publicati cum'è 45 copie in u primu locu. In seguitu, u travagliu chjamatu Nazar Eyle hè statu cacciatu da l'Epica Baykoca. Per d 'altra banda, Destan hè basatu annantu à "Etc" di Manço. Piglieria una forma completamente diversa versu a fine di u 1975, arricchita cù temi cum'è "U Ballu di e damigelle d'onore", ch'ella hà arregistratu cù a so banda parechji anni fà. Manço hè statu chjamatu u cantante masculinu di l'annu da a rivista Hey quellu annu. U pianu di registrà è trasmette i cuncerti di Barış Manço è Kurtalan Ekspres, chì andavanu in tour in Australia in u 1974, ùn hè mai statu realizatu. Pigliò u palcuscenicu cum'è parte di u "Hey Music Festival-27" tenutu in İnönü Stadium u 74 di ghjugnu di u stessu annu.

In u 1975, un pezzu di 2023, custituitu da l'instrumentale "45", una parte di quale hà scrittu in l'armata, è l'altra parte di quale hà scrittu in l'armata, hè stata publicata cum'è locomotiva per u primu longu play di Barış Manço chì ellu hà. si preparava cù Kurtalan Ekspres. In u stessu annu, dopu un annu di travagliu, hà publicatu 2023, u primu di a so carriera. L'epica di Baykoca di 13 minuti di Manço, chì hè custituita da cinque pezzi cù un stile chì pò esse chjamatu rock progressiu, assai sfarente da u so rock psichedelico precedente o canzoni recenti d'origine anatolica; Hè stata inclusa in a discografia di l'artista cum'è un album straordinariu cù epica. travaglia cum'è u duo "100". Duranti stu periodu, Barış Manço hà agitu in l'unicu filmu di a so carriera, Baba Bizim Everene.

Dopu chì Özkan Uğur abbandunò u gruppu in Kurtalan Ekspres in u 1975, l'ex Depressions è Erkin Koray, Ahmet Güvenç, si uniscenu à u gruppu in u 1976. U novu tastierista di Kurtalan era Kılıç Danışman, chì si unì à u gruppu da Dadaşlar. Ddu annu, Barış Manço è Kurtalan Ekspres anu publicatu un album 45th chjamatu "Barış Manço's New Record". Da un latu di u 45, ci era "Disgraced Dede" è da l'altru, "Shoot Ha Vur". U pezzu chjamatu "Disgraced Dede" era una versione di a famosa canzone folk di u Mari Neru "Çay Elinden Öteye" trasformata in una cumedia rock cù e parolle spiritose di Barış Manço. "Vur Ha Vur", invece, hè una versione riformulata di a canzone, chì hè una parte di u pezzu epicu di u "2023", Baykoca Epic, cù un sonu funk è jazz-rock.

Manço hà fattu un accordu cù una cumpagnia mundiale, CBS, in marzu di u 1976. Hà travagliatu in un studio, in Belgio, chì hà utilizatu tutte e pussibulità di a tecnulugia di u periodu, accumpagnatu da l'Orchestra. Longca, chì costava 1976 milioni di TL è hè stata messa in vendita in parechje parte di l'Europa sottu u nome Baris Mancho versu a fine di u 30, ùn hà micca ottenutu u successu previstu in generale, ancu s'ellu era in cima di i charts in u livante. paesi cum'è Romania è Maroccu. L'album hè stata liberata in Turchia cum'è Nick the Chopper à u principiu di u 4 è hà avutu un grande successu.

In u 1977, Sakla Samani Gel Zamanı, custituitu da e canzoni nantu à u 1972th record di Barış Manço è Kurtalan Ekspres, hè stata liberata trà u 1975 è u 45. Barış Manço è Kurtalan Ekspres anu fattu un tour in Anatolia di 1977 ghjorni in u 45. Nant'à a tappa Balikesir di a tour, a squadra di cuncertu hè stata attaccata è i membri di u gruppu Oktay Aldoğan è Caner Bora sò stati feriti è purtati à l'uspidale. Malgradu questu avvenimentu, a tour cuntinuò è hè stata cumpletata. In u stessu annu, hà datu un cuncertu cù Kurtalan Ekspres à Rainbow Theatre in Londra cù u sustegnu di a cumpagnia CBS è cantò i so canzoni in inglese è turcu. Manço hà avutu una infezzjoni di fegato dopu à u cuncertu è hà avutu una operazione in Belgio per un tumore attaccatu à u so intestinu in a cavità abdominal.

Manço, chì era statu luntanu da a musica per un tempu per prublemi di salute, vultò in Turchia in u ghjugnu di u 1978 è hà cuminciatu à preparà u so novu discu. S'hè maritatu cù Lale Çağlar, chì hà cunnisciutu in u 1975, u 18 di lugliu di u 1978.[48] Bahadır Akkuzu si unì à Kurtalan Ekspres cum'è chitarrista dopu chì Ohannes Kemer abbandunò a banda. Barış Manço è Kurtalan Ekspres anu tenutu u cuncertu introduttivu di u so novu ghjucadore longu chjamatu Yeni Bir Gün, chì hè stata liberata versu a fine di u 1978, cù u cuncertu chì anu datu à Şan Cinema in dicembre 1978. Barış Manço hà cantatu "Yellow Boots Mehmet Ağa" è "Mirror Belt İnce Bele" da e canzoni di l'album in TRT u 31 di dicembre di u 1978, u ghjornu di l'annu novu. Barış Manço è Kurtalan Ekspres eranu invitati di u prugramma di musica "Sihirli Lamp" preparatu da İzzet Öz in TRT duie volte in u 1979 è anu presentatu i so pezzi di l'album. I clips sò stati ancu sparati per alcune parti per esse mostrate in u prugramma. "Mehmet Ağa in Yellow Boots", "Un salutu à tè", "Chì hè accadutu à tè", "New Day" sò alcuni di elli.

A New Day hà permessu à Barış Manço di vultà à u fronte turcu, chì hà trascuratu durante a so guerra di carriera internaziunale, è cunsulidà a so pusizioni. In parechje di e so entrevista, Manço hà descrittu stu periodu cum'è una rinascita è una transizione à a maestria. U fattu chì Cem Karaca hà cuminciatu à perde a so influenza in Turchia in u 1979 era ancu un fattore impurtante chì accelerà a rinascita di Manço. Cù questu album, Barış Manço hà datu unu di i migliori esempi di rock progressiu in Turchia. Pezzi cum'è Mehmet Ağa cù Yellow Boots, è Aynalı Kemer sò trà e canzoni di successu di Barış Manço, chì hà cumpostu mischjendu successu a musica turca cù a musica progressiva utilizendu ditti populari. Barış Manço hà guadagnatu u titulu di l'artista maschile di l'annu à i Golden Butterfly Awards in 1979 cù a so canzone Yeni Bir Gün. Kurtalan Ekspres hà vintu u premiu per a banda di l'annu, mentre chì riceve ancu i premii per u cumpusitore di l'annu, l'album di l'annu è l'arrangiamentu di l'annu cù sta canzone. Hà donatu tutte l'ingudu di a so tour d'Anatolia in u 1979 à l'educazione è u trattamentu di i zitelli sordi è muti. In u stessu annu, hà datu cuncerti in Nicosia è Famagusta in parte di u 5th Anniversary di u Statu Federatu Turcu di Cipru in l'Olanda, Belgio, Regnu Unitu, Germania è Cipru. À u ritornu da u cuncertu in Belgio, u 24 d'aostu di u 1979 in Edirne, u pneumaticu di u so veiculu splode è si scontra cù una vittura. Manço, chì a spina dorsale s'hè craccata in l'accidentu, hè statu luntanu da u palcuscenicu per un bellu pezzu perchè duvia marchjà cù un corset d'acciaio à u collu.

1980

In u 1980, Manço hà cumpostu per un altru artista per a prima volta. "Hal Hal", chì hè statu pruduciutu da Barış Manço per Nazan Şoray à l'ordine è hè statu ancu interpretatu da Kurtalan Ekspres è liberatu cum'è 45, hà vintu u premiu di a canzone di l'annu è hà purtatu un discu d'oru à Nazan Şoray. Ddu annu, Manço participò à u Festival di Musica d'Orfeu d'Orfeu bulgaru è vincìu u primu premiu in a categuria di u cantante cù a megliu interpretazione di canzoni bulgare cù i canti Nick The Chopper è I'm a Song.

In settembre di u 1980, Barış Manço hà celebratu i so 20 anni in l'arti cù u "20. Hè incurunatu l'Annu di l'Arte fendu a Disco Mancu. U fattu chì a cassette hè stata pirata in Turchia da i travagliadori turchi in Germania era una scusa per ùn arregistrà stu album in Turchia. Stu album hè sustinutu da canzoni da a colonna sonora "New Bir Gün" in formatu di cassette, è cum'è una nova registrazione, ci hè una versione mista di e vechji canzoni di Eğri Büğrü è Barış Manço chì sò stati ri-registrati è interpretati cù Kurtalan Ekspres in l'ambiente di studio. Inseme cù Kurtalan Ekspres, Manço hà datu dui cuncerti in Istanbul sottu u nome "Missed Appointment", in Emek Cinema l'8 d'ottobre è in Suadiye Atlantic Cinema u 9 d'ottobre. In uttrovi 1980, Hal Hal, chì era prima arregistratu da Nazan Şoray, hè stata liberata cum'è un 45 in u spinu cù Eğri Büğrü, chì hè apparsu prima in Disko Manço. Stu discu era l'ultimu discu Barış Manço ve Kurtalan Ekspres publicatu cum'è 45. A canzone, chì hà attiratu una grande attenzione cù l'interpretazione di Nazan Şoray è l'interpretazione di Barış Manço, era trà e canzoni più famose di l'anni 80, è ancu di fà sta pezza d'arte per esse identificata cù Barış Manço. U 19 di maghju di u 1981, u primu figliolu di Barış è Lale Manço, Doğukan Hazar Manço, hè natu in Liège, in Belgio.

À a fine di u 1981, Barış Manço hà publicatu l'album "Sözüm Mülkten Dışı". "My Friend Donkey" in l'album di colpu vinciu l'ammirazione di tutti, grandi è chjuchi. In ogni casu, 9 di i 6 canzoni in l'album sò stati catturati da u cunsigliu di supervisione di TRT. Barış Manço, chì quasi ogni canzone avia passatu u cunsigliu di surviglianza finu à quella data, sta volta, dopu chì solu "My Friend Donkey", "Şehrazat" è "Dönence" passanu da u cunsigliu di supervisione di TRT, u 4 di nuvembre di u 1981, l'altri canzoni in l'album puderia esse trasmessu in a radiu è in a TV. hà visitatu Macit Akman, u direttore di l'album, è hà dumandatu chì l'album sia evaluatu da u cunsigliu di supervisione.

Manço hà participatu à u prugramma "Telescope" preparatu da İzzet Öz in TRT duie volte in u 1982 è hà cantatu i canti "My Friend Donkey", "Şehrazat", "Dönence", "Ali Author Veli Bozar" è "Hal Hal". Inseme cù i soliti successi di Barış Manço, chì includenu detti populari cum'è "Ali Yazar Veli Bozar" cù u mo amicu Eşek, "Dönence", chì hè cunsideratu unu di i canti di rock progressiu turcu di più successu, è a canzone più famosa di Manço dopu Dağlar. Dağlar oghje Barış Manço hà righjuntu u piccu di a so pupularità, chì hà da cuntinuà in l'anni 80, cù l'album "Sözüm Mahalleten Dışı" cù "Gülpembe". In u 1982, hà ottenutu un grande successu cù a so tour d'Anatolia è dopu cù cuncerti americani. Duranti stu pirìudu, Manço hà participatu à parechji prugrammi TV in l'esteru cum'è invitatu è hà datu cuncerti in parechji paesi. Hà participatu à i prugrammi televisivi in ​​Germania, Austria, Svizzera, Belgio è Paesi Bassi trà u 28-29 ottobre 1982. Barış Manço, chì hè statu sceltu cum'è u megliu artista maschile di u 1982 in u campu di a musica pop turca à i Golden Butterfly Awards, hà participatu à a qualificazione in Turchia di l'Eurovision Song Contest 1983 da TRT cù a so canzone Kazma. Ancu Barış Manço hè statu dimustratu cum'è u preferitu, hè statu eliminatu da a ghjuria in a preselezzione è hà dettu: "In verità, a mo ghjuria hè di cinquanta milioni. Piglieranu a decisione principale. Torneraghju è gravaraghju a pista. Allora tuttu serà revelatu ".

Barış Manço, Estağfurullah in lugliu 1983... Chì locu per noi! hà publicatu u so album. Cù questu album, cù canzoni chì cuntenenu parolle murali cum'è "Halil İbrahim Sofrası" è "Kazma", Manço sözcühè accadutu. "Cufflinks", chì l'artista hà arregistratu cù Les Mistigris in l'anni 60, prima sottu u nome "Bizim Like" è più tardi cù Kaygısızlar, hè stata inclusa in questu album cù u so novu arrangiamentu arregistratu cù Kurtalan Ekspres è hà ricevutu grandi acclamazioni. Manço, chì hè statu sceltu cum'è l'artista maschile di l'annu per a sesta volta à i Golden Butterfly Awards 1984, hà sperimentatu a gioia di diventà babbu per a seconda volta cù a nascita di u so secondu figliolu Batıkan Zorbey Manço in lugliu 1984.

A melodia di Barış Manço hà cuminciatu à cambià cù l'album "1985 Ayar" publicatu in u 24. Ancu s'ellu l'album, chì hà un stilu di ritmu sinteticu è elettronicu dominatu, hà attiratu l'attenzione cù l'interazzione di pop elettronicu, technopop è novi tendenzi, chì eranu i stili populari di u periodu, era ancu luntanu da taverne è arabesques, i più populari. musica di quelli anni in Turchia. In più di Bahadır Akkuzu, chì era in l'armata in quellu tempu, Kurtalan Ekspres hà accumpagnatu Manço in questu album cù Jean Jacques Falaise, un amicu di Manço da l'anni 60 è u capu di Recreation, un anticu gruppu di rock progressiu di Belgio. Questu album, in u quale Jacques Falaise hà purtatu una cunniscenza diversa è armoniosa di a melodia à Kurtalan Ekspres, hà sappiutu attirà l'attenzione cù i canti preferiti di i zitelli "Bugün Bayram", "Say Zalim Sultan" è "Gibi Like", induve un stilu misticu hè statu aduttatu. in termini di testi scritti magistralmente. . Una di l'opere epiche ch'è no scontru in l'altri dischetti di Manço hè ancu in questu album. U pezzu chjamatu "Lahburger" mette u so stampu nantu à l'occidentalisimu è l'oriente. Manço hà operatu u listessu annu. Trè tumuri in a cavità abdominal sò eliminati cù una operazione successu.

Barış Manço hà publicatu l'album Değmesin Oil Paint à a fine di u 1986. U cambiamentu musicale chì principia cù l'album 24 Karat hè diventatu più evidenti cù questu album è si vede chì Manço si alluntanò da a musica di u gruppu. L'arrangiamenti di e canzoni sò stati fatti da Garo Mafyan, è l'album hè statu decoratu cù effetti pop elettronichi in cunfurmità cù u spiritu di l'anni 80. Dapoi stu periodu, Manço hè statu un pioniere per parechji artisti in questu campu cù i video clips chì hà giratu per e so canzone. Manço hà tagliatu parechje di e so canzoni da l'album Değmesin Oil Paint. "Super Granny", chì hà attiratu una grande attenzione cù u so video clip, è "I Can't Forget", chì hà fattu u so nome trà i classici di Barış Manço, anu attiratu una grande attenzione.

Ancu Barış Manço hà pensatu à ritirarà Kurtalan Ekspres da e registrazioni di l'album per via di e tecnulugia di registrazione in sviluppu, Kurtalan Ekspres hà cuntinuatu à campà nantu à u palcuscenicu. In ogni casu, cù a partenza di Caner Bora, Celal Güven è Ahmet Güvenç (turnatu in u 1991) da Kurtalan Ekspres, u gruppu perde a so struttura classica in gran parte. In u 1988, Garo Mafyan, chì intrì in a musica di Barış Manço in l'album precedente, hè statu seguitu da Hüseyin Cebeci, è ancu da Ufuk Yıldırım à a tastiera è i vocalisti Özlem Yüksek è Yeşim Vatan. Sottu a supervisione di Bahadır Akkuzu da Kurtalan Ekspres è l'album di sahibinden 1988 per necessità è Darısı Başına di 1989, è l'album "Tomato Pepper Eggplant", "Kara Sevda", "Can Body Den Çıkmanca" è "Mint Lemon Peel". Hits cum'è "hà lasciatu a so marca in u periodu. Barış Manço hà acceleratu i so travaglii di video clip, chì avia prima pioniere in Turchia, durante stu periodu. Manço, chì hà fattu clips per tutte e canzoni in i so album, From Owner To Need è Darısı Başına, ùn hà micca trascuratu di clipà i so vechji successi. Barış Manço hè statu chjamatu l'artista di musica pop più successu di l'annu in u 1989 cù Sezen Aksu.

7 à 77, giru di u Giappone è l'anni 1990

Barış Manço hà pianificatu è cuncepitu i prugrammi televisivi chì vulia fà per anni. Tuttavia, ùn pudia avè una risposta pusitiva da l'amministrazione TRT di u periodu. Infine, per dà vita à u prughjettu di a televisione, in uttrovi 1988, prupone un prugramma cum'è nimu à a televisione TRT 1. U prugramma "7 à 77 cù Barış Manço", chì hè un "documentariu mundiale educativu è divertente per i zitelli è e famiglie" è chì hà attiratu l'attenzione di milioni di telespettatori da u ghjornu chì hè stata trasmessa, hè natu in u 1988. In u 1988, principia u prugramma "7 à 77", chì farà di Barış Manço l'amore di tutti, in particulare i zitelli. In questu prugramma trasmessu in TRT, a squadra di TV viaghja in più di 150 paesi è li presenta à l'audienza. Hè diventatu a faccia televisiva più riescita di u periodu dandu cunsiglii à i zitelli è dendu l'uppurtunità di mustrà i so talenti cù "U zitellu chì serà un omu". "Da 7 à 77 cù Barış Manço", cum'è u nome suggerisce, appellu à tutti i gruppi d'età è cunsiste in sezioni speciali in sè stessu. Cù "Dere Tepe Turkey", adulti; cusì attraeva à tutti.

In u 1990, si n'andò in Giappone in parte di l'avvenimenti "Amicizia turco-giapponese" urganizati per u 100 anniversariu di l'arrivu di a fregata Ertuğrul in Giappone è hà datu u so primu cuncertu in Giappone. U prìncipe curona giapponese hà vistu ancu stu cuncertu. Andò in Giappone di novu in u 1991 è hà datu un cuncertu in Tokyo Soka University Ikeda Hall. Duranti u cuncertu, u rettore di l'Università Soka è u presidente di a Fundazione Soka Daisaku Ikeda, inseme cù Manço, cantanu a canzone "Kara Sevda" cù bandiere in manu, è a vista entusiasta di a sala hà fattu u cuncertu attirà l'attenzione ancu in Turchia. U 5 di ferraghju di u 1992, a so mamma Rikkat Uyanık (Manço, Kocataş) hè mortu è fù intarratu in u Cimiteru Karacaahmet.

Barış Manço, chì hà publicatu u so album Mega Manço in u 1992, hà sappiutu di fà sente à sente canzoni cum'è "L'orsu" è "Süleyman", ma a formula chì hà utilizatu dapoi u 1991, in un ambiente induve parechji orfani novi chì anu seguitu u so. furmula in u cusì chjamatu "pop boom" dopu à u 1986, sò i vechji, hà capitu ch'ellu ùn hà micca pagatu tantu. In una entrevista dopu, hà ancu dichjaratu chì l'album puderia esse megliu. In l'elezzioni lucali di u 1994, era un membru di u Partitu True Path guidatu da Tansu Çiller. Kadıköy S'hè candidatu à u sindaco, ma si ritirò prima di l'elezzioni per via di mala salute. In u 1995, hà publicatu l'album "Cù u vostru permessu, i zitelli". Dopu avè ricivutu una offerta di cuncertu da u Giappone, hà andatu in un tour assai successu in Giappone in u 1995. In u 1996, l'album live Live in Japan hè statu liberatu.

Dopu stu periodu, in i ghjorni chì a qualità di a musica diminuì relativamente, i televisori privati ​​anu aumentatu, è u cuncettu di esse guardatu emerge, Barış Manço si ritirò da i schermi televisivi è musicali. À a fini di l'anni 1990, vulia creà u prughjettu "Turtle Story" è l'intruduzioni sò ancu arregistrati, ma à a dumanda di a casa discografica, hà decisu di fà un album di compilazione chjamatu Manchology. I canti scelti nantu à e dumande di i fan sò stati registrati cù l'arrangiamenti di Eser Taşkıran, chì hà ancu ghjucatu in Kurtalan Ekspres.

discografia

U primu discu di Manço hè statu publicatu in u 1962 cù e canzone Twistin Usa è The Jet, chì hà arregistratu cù l'Orchestra Harmoniler, è i so primi cumpusizioni turchi sò Kol Buttons è Seher Vakti, chì sò stati publicati in u 1967.

Manço hà 12 studi, 1 cuncertu, 7 album di compilation è 31 singuli.

clips di musica

Hà giratu u so primu video clip per a canzone Hey Koca Topçu in u 1973. In questu clip, i membri di u gruppu di musica Kurtalan Ekspres apparsu in vestiti Janissary è Mehter, è Barış Manço apparsu cum'è Mülâzim-i Evvel Barış Efendi in i so vestiti militari.

In particulare chì a cultura di i video musicali ùn hè micca sviluppata in Turchia in l'anni 1970, u primu travagliu di Barış Manço era di visualizà e so canzoni per u so propiu prugramma. U più impressiunanti di sti canti cù visuale per esse trasmessi in i prugrammi era "Eccu u Trench, Here's the Camel".[64] Sta canzone hè stata tagliata interamente cù visuale chì affettanu direttamente a ghjente di quellu periodu. Cum'è quasi tutti i clip di Barış Manço, stu clip hà un missaghju suciale. Barış Manço, chì hà viaghjatu in diverse cità per u clip di a canzone "Can Bodyden Come Out" è a canzone "My Friend Donkey", ùn hà sempre trascuratu di aghjunghje messagi suciali altru da a canzone in i so clips. I so clips cuminciaru à esse mostrati da diverse urganisazioni private dopu à TRT. L'artista hà dettu: "30. Hà filmatu clips per tutte e canzoni in l'album "Yıl Special: All Accessories Ownerden Need". U più impressiunanti di questi era u clip per a canzone "On the Beach".

In u 1995, i ghjovani cantanti pop di u periodu si sò riuniti è cantanu a canzone di u listessu nome, "Adam Olmuş Boys Choir", per l'album "Permission for Children", è Ajlan & Mine, Soner Arıca, Izel, Jale, Burak Kut. , Nalan, Hakan Peker, Tayfun, Grup Vitamin , Ufuk Yıldırım è Barış Manço giravanu un video per sta canzone inseme in Piazza Taksim.

legatu musicale

Hè trà i nomi fundatori di a musica rock in Turchia, chì hà cuminciatu cù Erkin Koray in l'anni 1950 è cuntinuò cù nomi cum'è Cem Karaca è i Mongoli. In particulare l'anni 1960 era un periodu di novi ricerche in Turchia. Stu novu tipu di musica, chì hè furmatu da a cumminazzioni di diversi generi musicali, crea Anatolian Rock o Anatolian Pop alimentandosi di musica tradiziunale cum'è a Musica Classica Turca è a Musica Folk Turca. In questu periodu, Manço hà ancu pruvatu à cumunicà trà i diversi generi musicali purtendu alcune canzoni populari è pezzi di musica classica turca à a musica rock.

U gruppu Kaygısızlar, chì hà ancu pruduciutu u pezzu Cufflinks chì hà fattu Manço famosu, crea un stile unicu cumminendu canzoni populari anatoliane, melodie orientali è musica occidentale cuntempuranea. Ancu s'ellu hè stranu perchè hà un aspettu sfarente in e cundizioni turchi cù a so robba, a barba è l'anelli, stu stilu di vestiti hè accettatu da tutti cù u tempu. Hà vintu l'apprezzamentu di a Turchia cù a canzone Dağlar Dağlar, a lyrics di quale hà scrittu in 1970, è chì hà vindutu più di 700.000 1970 copie. Cuntinueghja u so stilu musicale originale in i Mongoli, chì avarà un postu impurtante in a musica pop anatoliana, è Kurtalan Ekspres, chì hè stata fundata in u principiu di l'anni 2023. Cù a so infrastruttura elettronica è a qualità musicale, l'album XNUMX hè l'opere eccezziunali di Kurtalan Eskpres in quantu à l'usu di a chitarra bassa, Dönence è Gül Pembe.

Ancu Barış Manço ùn hà micca fattu musica rock cù avversari cum'è Cem Karaca, u colpu di u 12 di settembre hà avutu un effettu negativu nantu à a musica per via di e restrizioni chì hà purtatu. In l'anni 1980, quandu a musica rock era in calata in Turchia, Manço hà publicatu l'album di 24 carati dominati da u rock è pop, From Owner To Need, To Darısı Başına. Finu à u 1990, a televisione è a TRT, chì era l'unica istituzione in Turchia in a radiodiffusione finu à u 1992, ùn anu micca trasmessu alcune canzoni di Manço cum'è Rezil Dede è Acıh da Bağa Vir. In u stessu periodu, hà ancu cumpostu canzoni chì appellu à i zitelli, cum'è Today Bayram.

In l'anni 1990, quandu a musica pop era in u so piccu in Turchia è a musica per u mercatu hè stata fatta, Manço hà publicatu l'album Mega Manço, chì hè statu evaluatu dopu cum'è male in termini di qualità musicale. In u 1998, hà cuminciatu à fà un album chjamatu Mançoloji per i so 40 anni d'arti.

altre opere

U prugramma televisiu chjamatu 1988'den 1'ye, chì hà iniziatu cum'è un prugramma educativu, culturale è di divertimentu per i zitelli è e famiglie in TRT 7 in uttrovi 77, hè ghjuntu à u screnu per a 1998a volta in u ghjugnu di u 378, rompendu un difficiuli di divertimentu. ghjunghje u record in a televisione turca. In u so prugramma chjamatu Da l'Equatore à i Poloni, hà viaghjatu quasi 100 600.000 km à più di 4 regioni diffirenti in cinque cuntinenti cù a so squadra. Hà pruduciutu ancu un prugramma di mostra -tolkşov- chjamatu 21 × XNUMX Doludizgin.

Baba Biz Eversene, datatu u 2 di ghjennaghju di u 1975, hè l'unicu filmu di l'artista. Barış Manço hà ghjucatu u rolu principali in stu filmu è anu cumpostu a musica di u filmu cù Kurtalan Ekspres. Hà cumpostu a musica per u filmu 1985 Number 14 direttu da Sinan Çetin, dinò cù Kurtalan Ekspres, è u filmu 1982 Çiçek Abbas cù Cahit Berkay.

In u 1963, hà scrittu articuli musicali in u ghjurnale Yeni Sabah sottu u pseudonimu "Sami Sibemol". In u 1993, hà cuminciatu à scrive una colonna intitulata "Read Bakiim" in Milliyet Newspaper è hà cuntinuatu à scrive finu à u 1995. Prima di a so morte, hà pensatu à mette 40 anni di a so vita musicale in un libru.

In u 1998, intrì in u settore di u turismu è hà apertu un quartieru di vacanze chjamatu Club Manço cù una capacità di 600 persone, custituitu da una vacanze in timeshare è un hotel, in u quartiere Akyarlar di Bodrum, distrettu di Muğla. U presidente Süleyman Demirel hà fattu l'apertura di a facilità.

morte

Hà avutu un attaccu di cori versu 31:1999 u 23 di ghjennaghju di u 30 in a so casa in u distrittu Moda di Istanbul è hè mortu à 01:30 a stessa notte in l'Hospital Siyami Ersek Thoracic-Cardiovascular Surgery, induve hè statu purtatu. Il avait déjà souffert d'un spasme cardiaque en 1983. Dapoi ch'ellu hà ricevutu u tìtulu d'artista statali in u 1991, un funerali statali hè statu tenutu per u so funerale. Sta cerimonia hè stata trasmessa in diretta in TRT, Kanal D è Kanal 6 senza interruzzione. I televisori STV è Star anu spartutu i pinsamenti di i so fan di Manço Köşk durante u ghjornu. Inoltre, Star TV hà publicatu una entrevista chì hè stata filmata pocu prima di a so morte. U 3 di ferraghju di u 1999, u so corpu, avvoltu in a bandiera turca cù a bandiera di Galatasaray, hè statu purtatu à u Centru Culturale Atatürk è hè stata celebrata una cerimonia, dopu una preghiera funeraria hè stata fatta in a Moschea di Levent è hè statu intarratu in u XNUMX. Cimiteru di Mihrimah Sultan in Kanlıca. A causa di l'interpretazione di "Gesi Bağları", a terra purtata da a cità Gesi di Kayseri hè statu ancu postu nantu à a so tomba. Dopu a nutizia di a so morte, u presidente Süleyman Demirel è certi pulitici anu publicatu un missaghju di cundolenze.

"Ùn dicu micca ancu esse un artista. Se i mo nipoti leghjenu Barış Manço cum'è "artist" in l'enciclopedia dopu à a morte, supponu chì seraghju registratu cum'è artista. Ciò chì lasciate per u futuru hè impurtante. Altrimenti, unu ùn deve dì à sè stessu "Sò un artista" mentre campa. » (Parola durante una entrevista)

Prima di morse, Barış Manço hà cumpostu a canzone di 40 anni circa 40 anni di a so vita musicale, ma ùn pudia micca scrive a canzone. Manchology, inclusa sta canzone, hè stata liberata in u 1999 è hè diventata l'album più vendutu di quellu annu, vendendu 2,6 milioni. In seguitu, in u 2002, un album commemorativu chjamatu Barış Şarkıları in u mo core hè statu liberatu.

Dopu à a morte di Manço, Kurtalan Ekspres ùn hà micca travagliatu in un novu album è hà participatu à parechji cuncerti commemorativi per Barış Manço per circa dui anni. Dopu avè persu un solista impurtante, a banda hà publicatu u so primu album solista, 2003, in uttrovi 3552.

Barış Manço hà fundatu un paese di vacanze chjamatu Club Manço pocu prima di a so morte. Sicondu e dichjarazioni di u so figliolu Doğukan è a so moglia Lale Manço, Barış Manço ùn avia micca debiti durante a so vita. "ASM Dış Ticaret Turizm İnşaat Sanayi A.Ş." hè stata stabilita inseme cù a coppia Manço è a famiglia Aksüt. Anu avutu una cumpagnia chjamata cumuna. Halkbank hà postu un lien nantu à e pruprietà di i garanti per u fallimentu di pagà i prestiti attirati per u Club Manço per mezu di sta cumpagnia à tempu. I pignoramenti iniziati u 4 di lugliu di u 2002 sò stati fatti per pagà 2,5 trilioni di debiti cù i soldi di quellu ghjornu, è questi foreclosures anu affettatu a so famiglia è i so amati, perchè Manço Köşk era trà quelli chì sò stati sequestrati. Trè di i so Rolls-Royce, MG è Jaguar antichi vitture, antichi è pianoforte sò stati vinduti per via di questi liens. Ci hà pigliatu u 2009 per pagà u debitu in tuttu. Inoltre, l'animosità di u debitu trà Lale Manço è Sulhi Aksüt cuntinuau. In quantu à i debiti è i pignoramenti, a famiglia Manço hà scrittu lettere à u presidente è u primu ministru, dumandendu aiutu.[86] Tuttavia, ùn anu ricevutu nisuna risposta à alcuna di queste lettere.

Dichjarazioni imaginarii è impurtanti di Manço

Dopu a quistione fatta à Barış Manço durante una entrevista TRT, hà dettu: "Aghju uni pochi di sogni: aghju un bastone in manu à l'età di 80 anni, forse Doğukan nantu à u bracciu. disse. Una volta in questa entrevista, "Perchè i vostri canti cuntenenu sempre a morte ancu s'è vo site cusì pienu di vita?" À a quistione, "A morte si sveglia da u sonnu di a vita". hà datu a risposta. In a so storia di vita, chì hà dettu mentre disegnava u so propiu ritrattu, "Cumu hà dettu u maestru Cahit Sıtkı, l'età hè 2023, a mità di a strada, aghju passatu stu locu, sò solu a mità di strada". disse. Dumandatu in u so propiu documentariu, "I vostri album vendenu megliu in Giappone. À chì attribuisci questu?" Ellu hà rispostu: "I mo album superanu i milioni quì. In Turchia, saria assai cuntentu s'ellu ci fussi un mezu milione ". hà datu a risposta. Quandu hà dumandatu nantu à un zitellu chì hè mortu in un accidentu di trafficu, hè statu ricurdatu in questu documentariu: "Avia esse u mo amicu, era u mo amicu. Quessi sò dumande assai difficili ". hà manifestatu a so tristezza. In u so documentariu preparatu da Müge Anlı, "Vogliu una sposa, aghju duie figliole. Chì Diu ci dessi a vita ". disse. À a dumanda di Müge Anlı, "No, ùn vogliu micca chì a mo casa sia un museu. Questa hè a nostra casa. Avemu campatu quì, è i nostri figlioli anu da campà ancu quì. I mo spose torneranu. Chì Diu ci dessi a vita, campemu quì ". disse. Manço ùn vulia micca fà a so casa un museu.

Hà dichjaratu ch'ellu scriverà un libru nantu à u cambiamentu è u sviluppu di l'influenza di a musica in Turchia in u prugramma "Piazza Politica" di Ali Kırca, ma a so vita ùn era micca abbastanza. Hà mintuatu ancu i libri è l'enciclopedie di viaghju chì hà da scrive in un prugramma di pupi di marionette à u quale hà participatu.

In una entrevista cù Star TV in u 1999, "Vogliu un ambiente più tranquillu". Hè mortu pocu dopu à sta entrevista. In questa entrevista, chì hè l'ultimu filmatu di l'artista, hà parlatu di e depressioni, e tensioni pulitiche, l'amore è l'ambienti di cunflittu in Turchia è hà dettu: "Ùn farà più un album". disse.

U so postu è impurtanza in a tradizione di minstrelsy

Barış Manço hè vistu da certi circoli accademichi cum'è un rapprisentante cuntempuraneu di a tradizione minstrel, chì hè a continuazione di a tradizione literaria poeta-baksı. Facendu usu di a cultura populari, l'arti è a literatura in abbundanza in i so canti, aduprendu spessu sia e forme sia i temi di a tradizione in quistione; I pilastri principali di sta vista sò chì dà messagi in i so opere, è chì adora u so nome cum'è i minstrels facenu in l'ultima strofa di i so canti. Barış Manço hè vistu da alcuni accademichi cum'è u rappresentante di una nova furmazione. Questa hè a furmazione chì pò esse accettata cum'è a continuazione di a tradizione minstrel è hè chjamata "Poeta Turcu Contemporaniu". Ciò chì Manço faci ùn hè micca cum'è una copia esatta è a continuazione di a tradizione, ma per ripruducelu cumminendula è trasfurmendula.

Baris Mancu Houses

KadıköyU palazzu in u quartiere di Moda d'Istanbul hè statu trasfurmatu in una casa induve e cose di l'artista è a so famiglia sò esposti. A casa era una casa di brique custruita in u 19u seculu è cunnisciuta cum'è a casa di a famiglia Whittall. U palazzu hè statu compru da Manço in l'anni 1970 è hà campatu in stu palazzu cù a so famiglia finu à a so morte. Oghje, stu palazzu storicu circundatu di appartamenti hè aduprata cum'è a casa di Barış Manço è i so affari persunali sò esposti. Per chì sta casa sia un museu, tutti i so diritti avianu da esse in un puntu, ma l'attu di a casa era pussede da u bancu. Kadıköy Ùn hè micca in a classa di un museu, postu chì u cuntenutu di a municipalità hè a famiglia in l'esibizioni.

L'artista hà una altra casa in Liège, in Belgio. Quandu sta casa hè stata messa in vendita da a so famiglia, hà compru un fan chjamatu Nusret Aktaş. I beni di l'artista sò esposti in a casa chjamata "Liège Peace House".

Certificatu Peace Manco

Dopu avè travagliatu cù Barış Manço per anni, u pruduttore Erkmen Sağlam hà un grande archiviu di fotografie scattate in tempi diversi di a vita di l'artista. Una parte di questu archiviu fotograficu hè in a Casa Barış Manço. Urganizata da u pruduttore Erkmen Sağlam, "Barış Manço Photography Exhibition" hà visitatu parechje cità è scontru cù i so fan. A mostra di fotografia cuntinueghja à esse presentata visitendu e pruvince.

apertu in u nome di Barış Manço YouTube Ci hè ancu un canale. In questu canale, ci hè un vastu archiviu di cuncerti di l'artista, prugrammi di viaghju, clips musicali, documentarii è filmati funerali.

L'artista hà indirizzi di e social media. Questi cunti, gestiti da a so famiglia, cuntenenu parechje foto è video d'archivi.

Premii

Hà ricivutu più di trè mila premii in a so vita musicale è televisiva. Questi premii sò esposti in a Casa Barış Manço. I premii principali includenu:

  • Hè statu attribuitu u titulu di "Ambasciadore Culturale Turcu" da u Belgio in u 1987. 
  • Titulu di "State Artist of Turkey" in u 1991
  • In 1991, Japan Soka University "Premiu Internaziunale di Cultura è Pace" 
  • In u 1991, l'Università Hacettepe hà ricevutu u titulu di "Doctorat Honoris Causa in Art". 
  • In u 1992 hè statu attribuitu u titulu di "Cavaliere di a Letteratura è di l'Arte Francese". L'hà ricivutu in una ceremonia tenuta in u Palazzu Francese in Istanbul in uttrovi. 
  • U titulu di "Citadinu d'onore" di a cità belga di Liège 
  • "Diploma di Pace" attribuitu da l'Università Kocaeli in u 1994 per l'introduzione di u populu turcu è a Turchia in u mondu cù e so opere. 
  • L'Università Denizli Pamukkale hà intitulatu "Dotturatu Onorariu in Educazione di i zitelli" in u 1995 
  • "Medaglia d'Altu Honor" da a Fundazione Min-On di u Giappone in u 1995 
  • Premiu Internaziunale di Tecnulugia 
  • Ordine di u 2u Cavaliere di Leopoldu di u Regnu di Belgio 
  • U titulu di "Citizenship Turkmen" datu da u presidente di Turkmenistan Saparmurat Turkmenbashi in u 1995 
  • Hà vintu 200 premii d'oru è un album di platinu è cassette per avè più di 12 canzoni. 
  • Titulu di Figliolu Onorariu 
  • Più di 3000 targhe è premii. 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*