Un Rapportu da UTIKAD chì metterà in luce nantu à u Settore Logisticu

rapportu da utikad per fà luce nantu à u settore logisticu
rapportu da utikad per fà luce nantu à u settore logisticu

L'Associazione Internaziunale di Fornitori di Serviziu Logistici è di Spedizioni UTIKAD hà publicatu u "Rapportu di u Settore Logisticu UTIKAD 2019" nantu à a basa di a sustenibilità in i so studii è rapporti, è quist'annu, hà publicatu u "Rapportu Settore Logisticu UTIKAD 2020" è l'hà offertu à u serviziu di u settore. UTIKAD hà dedicatu stu rapportu impurtante à i travagliadori di campu di l'industria logistica, chì assicura a continuazione di l'attività logistica di u nostru paese durante a pandemia di COVID-19.

UTIKAD Logistics Sector Report 2020, chì riunisce l'attività di u settore logisticu internaziunale in Turchia, a capacità di trasportu di merci, sviluppi attuali è legislazione pertinente per mezu di dati misurabili; Porta a firma di Alperen Güler, Manager di Relazioni Settoriali UTIKAD.

I punti culminanti di u rapportu, chì hè statu preparatu per disegnà u quadru di basa di l'industria logistica turca, per esse una fonte di riferimentu per l'industria per l'attori di l'industria, l'università è l'urganisazioni di i media, è per furnisce infurmazioni nantu à a parte è u sviluppu di u trasportu. I modi in u cummerciu esteru di Turchia sò i seguenti:

A PANDEMIA DI CORONAVIRUS CREATA INCERTEZZA

L'industria logistica glubale hè unu di i settori principali in quale l'effetti negativi di a pandemia di coronavirus, chì hà lasciatu u so segnu in u 2020, si sò sentiti. L'arrestu è a rallentazione di l'attività di produzzione in Cina hà messu una pressione senza precedente nantu à l'equilibriu globale di offerta-domanda orientata à a Cina. Mentre i bisogni di input d'importazione è e dumande di i mercati di destinazione ponu esse previste è pianificate grazia à a catena di fornitura glubale relativamente liscia di l'economie mundiale in termini di fornitura di materie prime, l'incertezza purtata da a pandemia di coronavirus face chì a catena di fornitura sia. affettatu da i pruduttori, distributori, cumpratori, fornitori di servizii logistichi, magazzini, etc. affruntatu cù un prucessu difficiule di prevede è di pianificà per via di spedizioni ritardate, aumentendu i costi di logistica è ritardi in cunciliazioni finanziarii.

In quantu à u valore di e merchenzie trasportate, u trasportu marittimu hà a più grande parte in l'impurtazioni è l'esportazioni in l'ultimi 10 anni. U trasportu stradale occupa u sicondu postu in termini di valore in i trasporti di u cummerciu esteru di Turchia. U trasportu aereu hè u terzu trà i tipi di trasportu in quantu à u valore in l'attività di cummerciu esteru di Turchia. U trasportu ferroviariu hè u tipu di trasportu cù a più bassa parte in u cummerciu esteru di Turchia. U trasportu marittimu hè di punta in quantu à u pesu è u valore. A parte di u trasportu stradale in l'impurtazioni hè di circa 2016 per centu dopu à 4. U trasportu ferroviariu hè sia in l'impurtazioni di Turchia sia

In l'ultimi 10 anni, hà una parte di menu di 1% nantu à una basa di pesu. U trasportu aereu hè u tipu di trasportu chì hà a più bassa parte in u cummerciu esteru di Turchia in termini di pesu per via di a so capacità limitata.

In l'ultimi 10 anni, u cummerciu esteru di Turchia hà righjuntu u più grande volume di cummerciu esteru in 2013. Cù l'eccezzioni di 2017, u gap export-import tende à diminuisce. Mentre u rapportu di l'espurtazioni à l'impurtazioni era solu 2011 per centu in 56, sta ratio hè aumentata à 2019 per centu à a fine di u 84,6. Mentre chì l'esportazioni in Europa à a fine di u 2019 inseme cù i paesi non-UE rapprisentanu u 56 per centu di tutte l'esportazioni, l'esportazioni in Europa à a fine di i primi trè trimestri di u 2020 rapprisentanu u 55 per centu di tutte l'esportazioni.

I paesi vicinu è u Mediu Oriente seguitanu i paesi europei cù 2019 per centu in 19 è 2020 per centu à a fine di i primi trè trimestri di u 18. Mentre l'impurtazioni da i paesi europei chì ùn sò micca UE custituiscenu u 2019 per centu di tutte l'impurtazioni in 18, sta rata hè diminuita à u 2020 per centu à a fine di i primi trè trimestri di u 16. Mentre chì l'impurtazioni da i paesi vicinu è di u Mediu Oriente custituiscenu 2019 per centu di tutte l'impurtazioni in 8, sta tarifa hè aumentata à 2020 per centu à a fine di i primi trè trimestri di u 10. À a fine di i primi trè trimestri di u 2020, a parte di i primi 20 paesi à quale Turchia esporta in l'esportazioni totali hè di circa 66 per centu, è a parte di i primi 20 paesi da quali Turchia esporta in l'importazioni totali hè di circa 78 per centu.

L'ATTIVITÀ DI TRASPORTU HAN A PARTE PIÙ GRANDE IN L'IMPORTAZIONE DI SERVIZI È L'ESPORTA DI SERVIZI

A dimensione di u settore logisticu, chì hè difficiuli di misurà quantu hè curiosu, hè a dimensione di u settore logisticu. A dimensione di u settore logisticu in Turchia è u so postu in l'ecunumia turca sò soprattuttu basati in supposizioni. In ogni casu, l'azzioni di e rami di l'attività ecunomica (Classificazione Statistica di l'Attività Economiche di l'Unione Europea: NACE Rev. 2) in u PIB pò esse una guida. In queste valutazioni, deve esse cunsideratu chì micca solu l'attività di carica sò incluse in u campu d'attività di Trasportu è Storage (H), ma ancu di l'attività di trasportu di passageri.

In l'ipotesi fatti nantu à a dimensione di u settore logisticu turcu, hè accettatu chì a so parte in u PIB hè di circa 12 per centu. Hè evaluatu chì u 50 per centu di sta ratio hè direttamente ligata à l'attività di i fornituri di servizii di logistica, mentre chì u 50 per centu restante hè dovutu à l'attività logistica realizata da e cumpagnie impegnate in u cummerciu di merchenzie. In u 2019, l'esportazioni di servizii ammontanu à circa 33,8 miliardi USD, mentre chì l'impurtazioni di servizii ammontanu à 24 miliardi USD.

U SETTORE DI TRASPORTI È COMUNICAZIONI PIGLIA A PIÙ PARTI DI INVESTIMENTI PUBBLICI

Quandu l'investimenti publichi fatti in l'ultimi 5 anni in Turchia sò esaminati, u settore di i Trasporti è e Comunicazioni piglia a più grande parte in u pianu d'investimentu tutale in 2020. Dopu à a crisa glubale, da u 2010, sia u PIB sia u campu di l'attività ecunomica di u Trasportu è u Storage sò in crescita continuamente.

UNIONE EUROPEA IMPLEMENTA A "LINEA VERDE" (VIE VERDE)

A rete stradale sviluppata, l'infrastruttura è u settore di i trasporti in u mondu sò stati affettati da a pandemia di coronavirus. A causa di a trasmissione di u coronavirus per u cuntattu fisicu, a prima di e misure pigliate da i paesi hè stata di chjude è limità i passaghji di e fruntiere. U trasportu internaziunale di merci hè statu ritardatu per via di restrizioni cum'è a quarantena è i screening di salute imposti à i cunduttori, è e file lunghe sò state formate à e porte di fruntiera. L'applicazioni di cunvogli obligatorii per i veiculi chì passanu per i paesi eranu un altru fattore chì hà causatu questi ritardi.

In u periodu trà u 2009 è u terzu trimestre di u 2020, una tendenza decrescente hè osservata in a parte di u valore di u trasportu stradale in u cummerciu esteru di Turchia finu à u 2018. Paragunatu à 2018, u trasportu internaziunale di merci stradale hà aumentatu a so parte in l'esportazioni è l'impurtazioni in u periodu dopu. In u periodu di deci anni esaminatu, a parte di i carichi esportati per strada per u pesu variava trà 2017-22 per centu finu à u 24, mentre chì a so parte in l'anni dopu, cumprese a fine di i primi trè trimestri di u 2020, hè diminuita. 2020.
In l'ultimi 10 anni, ùn sò stati osservati cambiamenti significativi in ​​a parte di u trasportu stradale in i trasporti d'impurtazioni per pesu.

A PERDITA DI VOLUME TOTALE PER 2020 POTREBBE ESSERE 17 MILIONI TEU

In Cina, chì hè un centru impurtante d'importazione è d'esportazione in a catena di fornitura glubale, u trasportu marittimu internaziunale hè statu affettatu negativamente postu chì l'attività in i porti si fermanu per via di l'epidemie. L'annullamenti di chjama chì sò accaduti per ragioni cum'è e navi chì ùn sò micca accettate in i porti per via di e misure pigliate da i paesi anu ancu causatu disrupzioni in i flussi logistichi.

Hè stimatu chì a perdita di u voluminu tutale per u 2008 serà di 10 milioni di TEU, se ci hè una perdita di volume di 2020% in a via marittima, simile à a crisa globale di u 17.

In i spedizioni d'esportazione basati in valore, u trasportu marittimu hà aumentatu a so parte continuamente trà u 2015 è u 2018, è a so parte in i spedizioni di l'esportazione nantu à a basa di u valore hè cresciutu à 2018 per centu in 63,31, chì hè u tassu più altu di u periodu analizatu. Cum'è in l'impurtazioni, a parte di u trasportu marittimu in quantu à u valore di l'esportazioni hè stata sottu à u 2020 per centu à a fine di i primi trè trimestri di u 60 è era di 59,86 per centu. In u periodu trà u 2010 è u terzu quartu di u 2020, ùn sò stati osservati cambiamenti significativi in ​​a parte di u trasportu marittimu in tutti i trasporti impurtati nantu à una basa di pesu, ma a parte di u trasportu marittimu in tutti i trasporti impurtati hè di circa 95 per centu. In u stessu periodu, u trasportu marittimu nantu à a basa di u pesu in i spedizioni d'esportazione hà aumentatu continuamente a so parte da 2015. Mentre a parte di e spedizioni d'esportazione marittima in tutte e spedizioni d'esportazione era di 2010 per centu in 7, a so parte era di 74,01 per centu à a fine di u 2019. In u periodu finu à u terzu trimestre di u 81,09, a parte di e spedizioni di l'esportazione marittima in tutte e spedizioni d'esportazione hà righjuntu u più altu livellu di u periodu analizatu è hè diventatu 2020 per centu. Durante a pandemia di coronavirus, u trasportu marittimu hà aumentatu a so parte sia in l'impurtazioni sia in l'esportazioni in pesu paragunatu à a fine di u 82,84.

U TRANSPORT AEREO ERA PIÙ AFFECTU DA RESTRIZIONI

Si pò dì chì u trasportu aereu hè u tipu di trasportu di merci chì hè più affettatu da e restrizioni imposte da i paesi per via di a pandemia di coronavirus. Una di e misure pigliate da i paesi per prevene a pandemia di coronavirus era di piantà i voli di aerei di passageri. A causa di u fattu chì circa 80% di u voluminu di merci aeree hè trasportatu da aerei di passageri chì volanu à parechje più destinazioni in u mondu sanu, i pruibizioni di volu imposte à l'aerei di passageri anu causatu una diminuzione di a capacità è hà risultatu in un aumentu di i carichi aerei. . Cumpagnia aerea, chì generalmente copre u 20 per centu di u costu di l'aviò di passageru cù a carica, anu da copre u costu tutale di l'aeronave cù a carica. I carichi chì ùn sò micca stati raccolti da i terminali di a carica aerea mettenu ancu pressione nantu à e so capacità di almacenamento.

Duranti u tempu trà u 2010 è u terzu trimestre di u 2020 in u cummerciu esteru di Turchia, u trasportu aereu hà aumentatu a so parte, in particulare in i trasporti d'importazione. A parte di u trasportu aereu in quantu à u valore in l'espurtazioni in u 2010 era 6,84 per centu. In u periodu sottu rivisione, u trasportu aereu hà avutu a più alta parte in termini di valore cù 2012 per centu in 14,40. Mentre a parte di u trasportu aereu in termini di valore in l'esportazioni era di 2019 per centu in 8,28, hè diventata 2020 per centu à a fine di i primi trè trimestri di u 7,55. In u periodu da u 2010 à u terzu trimestre di u 2020, u pesu di carichi d'impurtazioni trasportati per l'aria hà un tassu assai bassu trà e spedizioni d'importazioni totali. In i spedizioni d'esportazione, a parte di e compagnie aeree in l'esportazioni nantu à una basa di pesu superava 2013 per centu in 2014, 2015 è 1. À a fine di i primi trè trimestri di u 2020, a parte di u trasportu aereu in e spedizioni d'esportazione hà avutu u tassu più bassu in u periodu di 10 anni esaminatu, è a so parte hè diminuita à 0,35 per centu.

U VALORE DI UN KG DI CARGA IMPORTATA DA AIRLINE AUMENTA 72 PERCENT

Mentre u valore di un kilogramu di carica impurtata per via aerea in 2016 era di 184,65 dollari americani, hè diventatu 2019 dollari americani à a fine di u 245,54, è à a fine di i primi trè trimestri di u 2020, hè aumentatu di circa 2019 per centu paragunatu à u 72. fine di 423,35 è hè diventatu XNUMX dollari americani.

A FORZA COMPETITIVA DI A FERROVIA AUMENTATA

A causa di a pandemia di coronavirus, u trasportu di merci ferroviaria era relativamente esente da e misure restrittive è misure pigliate per i porti marittimi, i porti di cunfini terrestri è i movimenti di l'aeronautica. In u periodu da u 2010 à a fine di u terzu trimestre di u 2020, a parte di u trasportu ferroviariu in u cummerciu esteru di Turchia in termini di valore hè più bassu di a parte di tutti l'altri modi di trasportu. Hè osservatu chì a parte di u trasportu di merci ferroviaria, chì hè preferita in 2020 per via di a pandemia di coronavirus è permette attività di "cumerciu senza cuntattu", hè aumentata marginalmente. A tarifa di u trasportu ferroviariu in i spedizioni d'importazione dopu à 2012 hè stata sottu à 2020 per centu finu à i primi trè quarti di u 1; À a fine di i primi trè trimestri di u 2020, hà sappiutu risaltà di novu sopra 1 per centu.

In l'ultimi 10 anni, a parte di u trasportu ferroviariu in i spedizioni di l'esportazione hè sempre stata sottu à 1 per centu; A parte di u trasportu di merci ferroviaria, chì era di 2019 per centu in 0,54, hè aumentata à 2020 per centu à a fine di i primi trè trimestri di u 0,80. In u periodu da 2010 à a fine di u terzu trimestre di u 2020, u trasportu ferroviariu hà avutu a parte più bassa in termini di pesu. In u 2020, tramindui i treni di merci naziunali è internaziunali anu utilizatu u passaghju di u Tubu di Marmaray.

A LOGISTICA DI VACCINE DI COVID-19 PUGHÀ UN ROULE CHAVE

In l'ultimu trimestre di u 2020, cù i risultati pusitivi di i studii di diversi paesi nantu à a vacuna Covid-19, unu di i prublemi chì sò ghjunti à l'agenda era a logistica di a vacuna. Hè impurtante chì una vacuna efficace contra u virus pò esse furnita à i citadini di tutti i paesi di u mondu per riduce è in fine distrughje l'effetti di u virus nantu à a salute persunale è suciale è per rinvià a vita pulitica, suciale è ecunomica u so ordine pre-virus. In questu prucessu, i prestatori di servizii di logistica anu un rolu impurtante è a rispunsabilità per portà a vacuna da i centri di produzzione à i centri di almacenamentu è di distribuzione in cundizioni adatte è di furnisce à i centri di salute. U muvimentu logisticu di 10 miliardi di dosi di vaccina in tuttu u mondu hè definitu cum'è u più grande prughjettu logisticu dopu a Siconda Guerra Munniali. U trasportu aereu ghjucà un rolu chjave in u trasportu longu di i vaccini in pocu tempu.

L'incertezza impiegata cù u prucessu di REXIT hè pruvatu à risolve

Dopu à 47 anni di adesione, cù u referendum tenutu in u 2016, u Regnu Unitu hà lasciatu l'Unione Europea u 31 di ghjennaghju di u 2020, è u periodu di transizione hè finitu u 31 di dicembre di u 2020. Dopu à u referendum in u 2016, u prucessu di secessione hè ghjuntu à a fine l'1 di ghjennaghju di u 2021.

Per i fornitori di servizii logistichi, a partenza di u Regnu Unitu da l'UE significa novi prucessi doganali, pratiche novi è diverse in l'importazione è l'esportazione, è a documentazione.

U prucessu d'incertezza chì emerge cù u Brexit hà trovu ancu e so riflessioni in u settore di a logistica, è per eliminà queste incertezze, l'infurmazione hè stata data à l'imprese di cummerciu esteru è di logistica è l'amministrazioni doganali. Trasportu di Merchenzie trà a Gran Bretagna è l'Unione Europea: una guida per i speditori è i cunduttori cummirciali, publicata da u Regnu Unitu da u 1 di ghjennaghju di u 2021, include documenti per i cunduttori è i trasportatori, novi regule in i porti, novi prucessi di cuntrollu di e fruntiere è documentazioni doganali. Cù u Regnu Unitu chì abbanduneghja l'Unione Doganale, e cumpagnie di cumerciu straneru, i cunsultanti doganali è i prestatori di servizii di logistica anu da amparà e novi regule di u cummerciu cù u Regnu Unitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*