187 milioni di attacchi cibernetici sò accaduti à e cumpagnie di salute ogni mese

covid hè arrubbatu a nostra salute è i pirate arrubbanu a nostra infurmazione
covid hè arrubbatu a nostra salute è i pirate arrubbanu a nostra infurmazione

I studii informanu chì in 2020, l'imprese di salute sò attaccate da 187 milioni di applicazioni web per mese. Dichjarà chì quasi a mità di l'attacchi sò ransomware, u Direttore di Vendita di u Canale di Tecnulugia Komtera Gürsel Tursun dichjara chì e misure di sicurezza deve esse priorità, altrimenti avvirtenu chì i spesi elevati seranu scontri.

L'imprese di salute, chì dà priorità à a trasfurmazioni digitale per adattà à Covid-19 è cuntinueghjanu e so attività, sò affruntate à diversi attacchi da i pirate chì prufittà di sta situazione. Tantu cusì chì l'annu passatu, mentri l'urganisazioni sanitarie anu patitu 187 milioni di attacchi web per mese, 46% di questi attacchi eranu attacchi di ransomware. U Direttore di Vendita di u Canale di Tecnulugia Komtera, Gürsel Tursun, chì attira l'attenzione à u fattu chì l'attacchi cibernetici destinati à u settore di a salute ponu fà chì e cumpagnie perdenu più soldi in quantu l'istituzioni sanitarie cambianu u so focus à i pazienti Covid-19, dice chì e spese cibernetiche in u settore ponu aumentà. à 2020 miliardi di dollari trà u 2025 è u 125.

187 Millioni di Attacchi di Applicazioni Web per Mesi

Mentre a prima visita di i pirate in u settore di a salute hè cù attacchi di l'applicazioni web, 46% di tutte e violazioni di dati in u settore sò attacchi di ransomware. Sicondu un rapportu recente publicatu, hè vistu chì una media di 187 milioni di attacchi di l'applicazioni web sò accaduti in u settore di a salute ogni mese l'annu passatu. Dichjarà chì a gestione di a vulnerabilità hà un rolu centrale in e strategie di sicurezza cibernetica muderne, Gürsel Tursun dichjara chì e vulnerabilità di sicurezza senza risposta in u settore di a salute espone dati sensibili è sistemi di cummerciale critichi è rapprisentanu opportunità lucrative per i ciberattaccanti.

A maiò parte di u tipu d'attaccu RYUK Preferitu

Ryuk hè vistu cum'è u tipu più cumuni di ransomware utilizatu in attacchi cibernetici. Scopre per a prima volta in 2018, Ryuk hè più visibile in l'industria di a salute, induve parechji pirate crèdenu chì hè più prubabile di risponde à e dumande di riscattu. Dichjarà chì l'attacchi contr'à l'ospedali è l'istituzioni sanitarie, in particulare utilizendu a variante Ryuk, sò cuncepiti apposta, Gürsel Tursun enfatiza chì sia l'urganisazioni sia l'individui duveranu mantene e misure cibernetiche per prutegge si contra i crimini in linea ligati à Covid.

2021 serà l'annu di l'attaccu Cyber ​​​​

U sustegnu di l'urganisazioni sanitarie à u travagliu remotu è a so attenzione à affruntà l'aumentu di i pazienti Covid hà risultatu in menu tempu dedicatu à risponde à i ciberattacchi, mentre presentanu una opportunità unica per i cibercriminali di prufittà di a pandemia attaccà strutture sanitarie imprudenti. Dichjarà chì ci hè statu un aumentu di 2021% in fughe di dati in u primu mese di u 43 è chì e cumpagnie puderanu affruntà cattivi sorprese quist'annu, u Direttore di Vendita di u Canale di Tecnulugia Komtera, Gürsel Tursun, hà dichjaratu chì in particulare e cumpagnie sanitarie ponu affruntà difficultà cum'è l'insicurezza di l'IoT è l'attacchi di phishing. à Covid-19. Ellu indica chì e spese di cibersecurità in u settore di a salute aumenteranu à 125 miliardi di dollari in l'anni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*