A lege di e social media impedisce u ciberbullying

A lege di e social media annullarà u cyberbullying
A lege di e social media annullarà u cyberbullying

U ciberbullying pone una seria minaccia per l'utilizatori di Internet in u mondu sanu. Nutendu chì l'aumentu di l'usu di l'internet è di e social media in u mondu sanu durante u prucessu di pandemia hà ancu alluntanatu a strada per u cyberbullying, l'avucatu Murat Aydar hà dettu: "Secunnu i dati di ricerca spartuti da BroadbandSearch, u 36,5% di l'utilizatori di e social media anu dichjaratu. ch'elli eranu esposti à u cyberbullying, mentri stu tassu cresce à 87% trà i ghjovani utilizatori. Quandu guardemu à e plataforme induve l'utilizatori sò più esposti à u ciberbullying, Instagram hà pigliatu u primu postu cù 42%. Hè seguita da Facebook cù 37%, Snapchat cù 31%, WhatsApp cù 12% è 10%. Youtube è Twitter seguita cù 9%. Cù a Legge di i Social Media chì hè entrata in vigore in Turchia in uttrovi 2020, chì avemu lasciatu, l'obbligazione di numinà rapprisentanti à i fornitori di rete suciale cù più di 1 milione d'utilizatori hè cunsideratu un passu impurtante in a prevenzione di u cyberbullying. disse.

I pruprietarii di i posti criminali sò oghji cuscenti chì ponu esse truvati

Dichjarà chì quelli chì facenu posti criminali ponu avà esse facilmente identificati da i so indirizzi IP, l'avucatu Murat Aydar hà dettu: "U prublema chì avemu trattatu più in l'ultimi anni hè chì l'insulti fatti nantu à e social media ùn anu micca pussutu truvà à u tappa di persecuzione perchè i siti di e social media ùn anu micca sparte IP cù l'autorità turche per u crimine d'insultu, è per quessa chì u crimine d'insultu ùn pò esse truvatu. À questu puntu, pudemu dì chì quandu i siti di e social media apre l'uffizii in Turchia, u ciberbullying serà impeditu è ​​finisce gradualmente. Perchè avà a ghjente saperà ch'elli ponu esse truvati è puniti quand'elli entranu cumenti / cuntenutu chì includenu insulti ecc. nantu à e social media ". usatu e frasi.

Più di 1 denuncia penali sò state presentate in solu 200 mese

Apuntendu chì u cyberbullying causa prublemi cum'è l'ansietà è a depressione, pone una seria minaccia soprattuttu à i ghjovani, l'avucatu Murat Aydar hà dettu: "In u scopu di a lege, Facebook Inc., l'urganizazione ombrella di Instagram è Facebook. Mentre Tiktok hà apertu un uffiziu in Turchia, i siti di e social media chì spartevanu l'indirizzi IP cù l'autorità turche solu nantu à l'abusu sessuale di i zitelli è i crimini terroristi chì anu ammessi à elli, anu ancu cuminciatu à sparte indirizzi IP per atti cunsiderati criminali in Turchia da u 2021. Cunsiderendu chì 95% di i ghjovani in u mondu utilizanu l'internet è 85% sò utilizatori di e social media, si pò dì chì sta sanzione hè un passu assai impurtante in a lotta contru u cyberbullying. Tantu cusì chì avemu lagnatu à l'uffiziu di u procuratore di tutti l'insulti contr'à i pruduttori di cuntenutu di u cliente in u mese passatu. Avemu presentatu un totale di più di 1 denuncia criminali in 1 mese ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*