Trabzon Sailing and Canoe Water Sports Center Aprirà a Porta à Novi Successi

U centru di sport d'acqua di vela è canoa di Trabzon apre a porta à un novu successu
U centru di sport d'acqua di vela è canoa di Trabzon apre a porta à un novu successu

U protokollu per u "Centru di sport acquatici di vela è canoa", chì hè previstu per esse custruitu nantu à una zona di riempimentu di 1800 metri quadrati in u distrittu di Beşirli in u distrittu Ortahisar di Trabzon, hè statu firmatu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, hà dettu: "U nostru Centru di sport acquatici di vela è canoa, chì lanceremu in u distrittu di Beşirli, serà u primu in Trabzon".

Cù u "Centru di sport acquatici di vela è canoa" previstu per esse custruitu nantu à a zona di riempimentu di a spiaggia in u distrittu Ortahisar di Trabzon, hè destinatu à i ghjovani di a regione di u Mari Neru per ottene più successu in una nova branca di sport.

U centru, chì hè previstu di esse custruitu nantu à una zona di riempimentu di 1800 metri quadrati in u distrettu di Beşirli di u distrittu da a Municipalità Metropolitana di Trabzon cù u sustegnu di u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, sarà custituitu da 2 piani.

U centru, chì hè previstu di include ghjochi in spiaggia, vela, canoa, windsurf, una sala di club, vestitori di l'omi è di e donne, una sala di seminarii, una cucina, un magazzinu di canoa-vela, una cafeteria è una sala di seminariu, hè previstu di costa circa 5 milioni di lire.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, hà dettu in a so dichjarazione chì Trabzon hè una cità sportiva.

Zorluoğlu hà dichjaratu chì parechji rami sportivi, in particulare u football, sò tenuti in Trabzon è hà dettu: "I nostri atleti, chì anu ottenutu un grande successu individualmente è cum'è squadre, anu sappiutu fà cunnosce u nome di a nostra cità nantu à ogni piattaforma". disse.

In l'ultimi anni, Zorluoğlu hà dettu chì u Ministeru di a Ghjuventù è di u Sport hà furnitu diverse facilità in u campu di sport in Trabzon, cum'è in tutta a Turchia, "Avemu avutu a mancanza di una facilità in u campu di sport acquatici in Trabzon. , a perla di u Mari Neru. Tuttavia, cù u sustegnu di u nostru ministeru, elimineremu a carenza purtendu sta facilità à Trabzon ". disse.

Zorluoğlu hà spiegatu chì i protokolli per u Centru di Sport acquatici di Vela è Canoa, chì hè prevista per esse custruitu in l'area di riempimentu di u District di Beşirli, sò stati firmati è hà dettu:

"Durante a visita di u nostru Ministru di Ghjuventù è Sport, u sgiò Mehmet Muharrem Kasapoğlu, à Trabzon, hà prumessu un sustegnu per a custruzzione di u Centru di Sport di Vela è Canoa. A settimana passata, aghju tenutu una seria di cuntatti in Ankara in quantu à i prughjetti realizati è previsti per esse realizati in Trabzon. Avemu visitatu u presidente di l'Organizazione Spor Toto Bünyamin Bozgeyik è hà datu infurmazioni nantu à u prugettu. "Sò cuntentu chì u protokollu per u Centru di Sport di l'Acqua di Vela è Canoa è u Centru di Ghjuventù Tonya hè statu firmatu".

SERÀ U PRIMU PER SPORTI ACQUATI IN TRABZON CENTRAL

"U nostru Centru di Sport Acquatici di Vela è Canoa, chì lanceremu in u District di Beşirli, serà u primu in Trabzon." Zorluoğlu hà dettu: "Credemu chì u centru, chì costarà circa 5 milioni di lire, serà trà i lochi indispensabili di i residenti di Trabzon. Pensemu à pusà a fundazione di u centru u più prestu pussibule. Vogliu ringrazià di tuttu u nostru Ministru Mehmet Muharrem Kasapoğlu per u so sustegnu invariabile in a realizazione di i nostri prughjetti è i nostri parlamentari chì sò strettamente interessati à i nostri prughjetti. "Possa esse benefica per a nostra Trabzon è a nostra ghjuventù". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*