Certificatu di serviziu sicuru Covid-19 da TSE à İzmir Metro è Tramway Facilities

certificatu di serviziu sicuru covid à e strutture di metro è tram di tseden izmir
certificatu di serviziu sicuru covid à e strutture di metro è tram di tseden izmir

Trè "Certificati di serviziu sicuru Covid-19" separati sò stati dati à e strutture di serviziu di Metro è Tramway di a Municipalità Metropolitana di Izmir da l'Istitutu di Standards Turchi. I documenti mostranu chì tutte e misure per luttà contra a pandemia sò state pigliate è implementate cumplettamente in e strutture induve sò consegnate.

Izmir Metro A.Ş., chì implementa cumplettamente e misure chì sò di grande impurtanza in termini di salute publica durante u prucessu pandemicu. è i servizii di serviziu di Tramway di İzmir sò stati dati trè certificati di serviziu di sicurezza COVID-19 separati da l'Istitutu di Standards Turchi (TSE). In u risultatu di l'ispezioni fatte da l'esperti TSE; metro, Karşıyaka è Konak Tramways edifici cintrali è attelli eranu trà i primi stabilimenti à esse certificatu in u campu di serviziu di trasportu publicu publicu in Turchia.

Avemu adattatu à e cundizioni

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà dettu chì si sò adattati rapidamente à e cundizioni di u periodu pandemicu. Tunç Soyer"Avemu sempre aduttatu u principiu di prutezzione di a salute di tutti i nostri attori, in particulare i nostri compatrioti è l'impiegati chì utilizanu i nostri veiculi di trasportu publicu. Continuemu à furnisce servizii di trasportu publicu veloci, còmode è igienici à a ghjente di Izmir senza compromette e regule determinate da l'autorità.

Alcune di i travaglii realizati in u scopu di luttà contra COVID-19 in l'edifici di serviziu di Metro è Tram sò i seguenti:
Una valutazione di risicu hè stata fatta, è dopu à e precauzioni pigliate, a valutazione di u risicu hè stata ripetuta regularmente.
Tuttu u persunale di pulizia hè statu furmatu da i medichi di u travagliu.

I prucessi di pulizia è sanità sò stati realizati cù l'equipaggiu è u metudu specificati in a Guida d'Istruzzioni di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

L'ordine di posti in i caffetterie hè statu cambiatu è adattatu per a distanza suciale. L'ore di usu è i posti sò stati disposti nantu à a basa di dipartimenti.

Piani di pulizia è di disinfezione separati sò stati creati per tutti i spazii cumuni, in particulare i spazii di travagliu. A furmazione hè stata data à l'impiegati assignati per i prucessi di pulizia è di disinfezione chì sò realizati regularmente ogni ghjornu.

I buttreghi di tè sò temporaneamente chjusi à u serviziu. Hè stata assicurata chì u persunale pò aduprà i vending machines di tè è caffè, chì sò dispunibili per l'usu, senza cuntattu cù e so carte. U risicu di contaminazione potenziale hè minimizatu cù i dispositi di disinfezione di pedali posti accantu à e fotocopiatrici aduprate in cumunu, in particulare à l'entrata di l'edificiu è di l'attellu.
I dispensatori spartuti sò stati eliminati, è l'acqua di vetru dispunibile hè statu introduttu.

A misurazione di a temperatura di ogni persunale hà iniziatu à l'entrata di a cumpagnia. L'impiegati sopra u valore limite sò stati diretti à l'istituzione di salute. In u Sistema di Controlu di Presenza di u Personale, i sistemi di lettura di carte è di ricunniscenza facciali sò stati utilizati invece di lettori di impronte digitali.

U metudu da seguità per un casu pussibule chì pò accade in l'impiegati durante l'ora di travagliu hè statu determinatu, stanze d'isolazione sò state preparate per esse aduprate prima di riferimentu à l'istituzione di salute.

L'ingressu di i visitori hè limitatu, salvu e cundizioni obligatorii. E misure di u focu è i codici HES di i visitatori sò stati verificati, è un impegnu hè statu fattu per rispettà e regule pigliate in u scopu di COVID-19. Hè stata assicurata chì e visite sò state cumplete u più prestu pussibule.

L'infurmazione hè stata data nantu à l'usu di maschere, è i manifesti sò stati posti in spazii cumuni per sensibilizà. E maschere sò state distribuite regularmente à u persunale, i scatuli di rifiuti di maschere sò stati posti è i rifiuti sò stati eliminati bè.

Per chì u travagliu cuntinueghja senza interruzzione, l'arrangiamenti sò stati fatti in l'uffizii è i stanze di riposu di i cunduttori, u numeru di l'impiegati è u numeru massimu di persone chì puderanu esse inseme à u stessu tempu sò stati determinati è scritti nantu à e porte. A furmazione in faccia è e riunioni sò stati trasferiti à i media digitale quant'è pussibule. I saloni è l'uffizii di travagliu utilizati prima è dopu a furmazione fisica è e riunioni sò stati disinfettati ogni ghjornu, u numeru massimu di participanti hè statu determinatu, è l'arrangiamenti di i posti sò stati adattati per a distanza suciale.

E capacità d'usu di tutti i toilette, lavandini, docce è vestitori in l'edificazioni cintrali è attelli sò stati determinati in cunfurmità cù a distanza suciale.

L'interfaccia chì pò esse aduprata nantu à i dispositi mobili per u seguimentu di COVID-19 hè stata preparata è seguita ogni ghjornu. In questu modu, i duveri è i spazii di travagliu di u persunale pusitivu è di cuntattu sò stati monitorati è e precauzioni necessarie sò state pigliate per impediscenu l'interruzzione di u serviziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*