Cuminciata a custruzzione di a più grande terrazza di vetru di Turchia

A custruzzione di a più grande terrazza di vetru di Turchia hà iniziatu
A custruzzione di a più grande terrazza di vetru di Turchia hà iniziatu

A custruzzione di u Prughjettu Rumkale Glass Terrace, in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, hà iniziatu. U prugettu hè previstu per esse finitu da ghjugnu 2021 à u più tardi.

In Rumkale, chì hè un centru di attrazione impurtante trà e 5 antiche cità di Gaziantep in quantu à a natura, a storia è u turismu di fede, a custruzzione di u più grande prughjettu di terrazza di vetru di Turchia hà iniziatu cù a cullaburazione di Gaziantep Governorship è Metropolitan Municipality. A terrazza di vetru, chì vede Rumkale da u fronte pienu, offre un piacè visuale à i so visitori, mentre chì à u stessu tempu, a struttura storica di a regione serà più visibile. U cuntenutu di u prugettu, chì serà custruitu nantu à una zona più grande di 12 mila 441 metri quatratu cumparatu cù altri esempi in tuttu u paese, hè custituitu da una terrazza di vetru di 327 metri quatratu, è ancu un ristorante à un pianu, un bigliettu. uffiziu, 225 unità di vendita di prudutti regiunale di 7 metri quatrati, 25 vitture di passageri, autobus 60, nantu à metri quatrati 9. Ci sarà un parcheghju cù una capacità di veiculi 69, cumpresu un minibus è una piccula moschea.

ŞAHİN: U BACINU FIRAT Hè UN GRANDE TESORO PER NOI

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, chì si n'andò à Rumkale per vede u prughjettu chì hè statu iniziatu in situ, hà annunziatu chì a custruzzione di a terrazza di vetru, chì serà in un locu impurtante in quantu à u turismu, hà iniziatu è hà dettu: U bacinu di l'Eufrate hè un grande tesoru per noi. A cità diventerà un centru di attrazione cù a terrazza di vetru, a custruzzione di quale serà finita. Ci hè a storia, a civilizazione è a geugrafia davanti à a terrazza di vetru. In fatti, hè troppu tardi. Avemu avutu à presentà sta bellezza in u mondu prima. Avemu acceleratu e nostre attività per a cità durante a restrizione trasfurmendu a pandemia in una opportunità. Forsi una foglia ùn si moveva micca in a cità durante l'epidemie, ma avemu turnatu a cità in un situ di custruzzione. Avemu attività serii in u turismu culturale, sia in l'internu sia fora. Ospitemu a ghjente nantu à a più grande terrazza di vetru di Turchia, chì hè custruita quì quandu e vaccinazioni sò fatte è speremu quandu tornemu à a normale.

Dichjarà chì i visitatori di a regione ponu manghjà küşleme kebab è baklava contr'à l'Eufrate è Rumkale è poi beie menengiç caffè, u sindaco Şahin hà dettu: "Semu à a fine di un studiu chì combina sta bellezza cù u gustu. Quandu ghjunghjemu questu, ghjunghjeremu u nostru scopu. Avemu u scopu di purtà milioni di persone quì. Questu affari hè un affari di promozione è facilità. Speremu, faremu questu un centru di attrazione in pocu tempu ", disse.

A TERRAZZA DI VETRO S'INCONTRÀ CU CITTADINI CU UNA BELLA ARCHITECTURA

U guvernatore di Gaziantep, Davut Gül, hà dichjaratu chì a terrazza di vetru serà a più grande di Turchia è hà dettu: "Meteremu u prughjettu in serviziu per i citadini cù una bella architettura senza dannu a natura. Per fighjà a bellezza di Rumkale, custruemu una bella terrazza di vetru à u latu oppostu di u castellu. A nostra custruzzione hà iniziatu è serà finita in ghjugnu. A caratteristica di sta terrazza di vetru hè chì hè 270 metri quatratu. Serà a più grande di e terrazze di vetru in Turchia. Facemu cù una architettura assai bella senza dannu a natura. À u listessu tempu, custruemu un centru di sport d'acqua per chì e persone chì venenu quì ponu scuntrà cù l'Eufrate è fà sport d'acqua. Spergu chì serà finitu in questu annu. Ci saranu ancu lochi cum'è i parcheghji è i posti di vendita in u prugettu. Puderà accoglie i visitatori quist'annu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*